Moje dwa lata z hybrydami ; )


Czołem kochani ;) Hybrydy, hybrydy, hybrydy wszędzie te hybrydy ;) Swój pierwszy zestaw kupiłam dwa lata temu, w kwietniu. Zainwestowałam wtedy 180,00 zł w bardzo bogaty pakiet z lampą UV;) Niestety nie sprostał on moim oczekiwaniom. Trwałość oraz jakość mi nie odpowiadała.
W lipcu 2015 odłożyłam na pierwszą bazę, top oraz jeden lakier Semilac. I to był strzał w dziesiątkę. Tak oto zauroczyłam się tą firmą i powiększałam moją kolekcję z miesiąca na miesiąc ;) To co udało mi się uzbierać możecie zobaczyć na zdjęciu :) 

Czemu zmieniłam zwykłe lakiery na hybrydowe? Odpowiedź jest oczywista. Chciałam, aby moja praca włożona w malowanie paznokci nie szła na marne. Zwykły lakier po 3 dniach odpryskiwał i paznokcie nie wyglądały już tak dobrze. Chciałam mieć idealne paznokcie na dłużej, niż tylko kilka dni. I udało się to;)

Za co pokochałam manicure hybrydowy:
  • oszczędność czasu- zrobienie manicure na moich paznokciach zajmuje mi to ponad dwie godziny. Całe szczęście wykonuję to raz na dwa tygodnie, tyle jestem w stanie wytrzymać z jednym kolorem na paznokciach. Wcześniej zwykłe lakiery dawała radę przez 3 dni, a to strasznie pożerało mój czas, wiecie malowanie, później schnięcie, wolę do tego nie wracać ;)
  • trwałość- tak jak mówiłam, lakiery są w stanie wytrzymać u mnie dwa tygodnie. I to nie dlatego, że coś złego się dzieje, odrost zaczyna już przeszkadzać ;) Dzięki manicure hybrydowemu udało mi się zapuścić długie, ładne pazurki ;)
  • dostępność- gdy zaczynałam swoją przygodę, lakiery kupowałam przez internet, na stornie producenta. Teraz, w większości produkty niezbędne do wykonania manicure można kupić stacjonarnie.
  • wydajność- baza i top wystarcza na bardzo długo, nie liczyłam ile wykonałam już stylizacji. 15, 20? Było tego trochę ;) za 6-7 ml płacimy około 30 zł. :)
  • gama kolorystyczna- gdy zaczynałam swoja przygodę, wybór był, ale nie aż tak duży jak teraz. Praktycznie możemy już dostać każdy kolor ;)
  • wygląd- najbardziej podoba mi się to, że błyszczą się przez cały czas. Przez dwa tygodnie wyglądają jak nienaruszone. Do tego wyglądają naturalnie.


Przez dwa lata poznałam kilka firm, które produkują lakiery hybrydowe:

Nie chcę tu pisać wad i zalet każdej z nich, ponieważ jeżeli chcecie poznać moją opinię, wystarczy wejść w linki. 

Czy można łączyć ze sobą produkty różnych marek? Często słyszę pytanie czy jak mam bazę z tej firmy, a lakier z tej to czy to będzie się trzymać. Nakładałam bazę Indigo, lakier Semilac czy Cosmetics Zone i wszystko gra jak najlepiej ;) Stylizacja trzyma się bez zarzutu. Czytałam różne wypowiedzi na ten temat. Ile ludzi, tyle opinii. Ja łączę i nie widzę żadnych złych skutków :) 

Co wybrać na początek?  Nie bierzcie ze mnie przykładu ;) Kupiłam tani zestaw i do tej pory nie używam z niego nic, po za lampą. Wymieniłam w niej jedynie żarówki;) Polecam Semilac bądź zestaw startowy Indigo. Pamiętajcie, że oprócz lakierów, trzeba kupić mnóstwo innych akcesoriów.

Jak ściągam hybrydy? Wacik,aceton oraz folia spożywcza- to mój cały zestaw ;) Paznokcie wyglądają później normalnie, nie są zniszczone. Mimo to, że moje paznokcie nie narzekają, nie mogę Wam obiecać, że u Was będzie podobnie. To jak jak obiecać komuś, że dany lek czy krem mu na-pewno pomoże. Aby uniknąć zniszczenia trzeba pamiętać o ty, aby odpowiednio zdejmować lakier- nie zrywać go!


Muszę przyznać, że manicure hybrydowy to świetne rozwiązanie. Na samym początku bałam się o to, czy ja, dwie lewe ręce do malowania paznokci, dam sobie radę. I dałam, trochę taka skromność przeze mnie przemawia ;) Uważam, że każda z Nas da radę. To nie jest trudne. Hybrydy to świetny sposób an ładny i trwały manicure. Zdjęcia moich stylizacji możecie zobaczyć na Instagramie oraz na blogu. 
Przez dwa lata zmieniło się u mnie bardzo dużo. Zaczęłam przeglądać i czerpać inspiracje od innych, bardziej utalentowanych dziewcząt. Sam sposób ozdabiania paznokci bardzo się zmienił. Patrząc teraz na to, co można zrobić na paznokciach jestem w szoku :) Jakie to są cuda ;)

A Ty co sądzisz o hybrydach? Jaką firmę polecasz, bądź na jaką lepiej uważać? Podziel się w komentarzu, a ja w podsumowaniu miesiąca napiszę jakie są wyniki mojej małej ankiety ;) 


Ps. Na moim Instagramie staram się jak najczęściej polecać ciekawe artykuły, które warto przeczytać. Jeżeli szukasz inspiracji, zapraszam @kraina_kobiecosci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger