Moje plany na Maj ;) wyczekiwana wizyta, nowa sukienka oraz Meet Beauty

Maj dla mnie, to jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku ;) Kwitną kwiaty, drzewa i słońce tak pięknie święci. Tak, droga pogodo wyobrażam sobie Maj, proszę nie popsuj tego. Oto moje plany na ten miesiąc, które możesz zrealizować i Ty;)


Przyjazd znajomych ze studiów licencjackich.
Z moimi koleżankami nie widziałam się od obrony, minęło tyle czasu, że zastanawiam się czy wystarczy nam nocy na pogaduchy ;) Tak się stęskniłam, ja jestem w Warszawie, a one w Płocku. Czas nadrobić zaległości ;)

Zakup świeżych owoców i warzyw
W głównej mierze mam na myśli truskawki. Mam nadzieję, że cena nie będzie aż tak wysoka, bo kocham koktajle truskawkowe. W tym celu planuję odwiedzić pobliski bazarek, aby zobaczyć jakie cuda skrywa ;)

Zwiedzanie miasta.
Przyznam się bez bicia, że Warszawy nie znam. Od przyjazdu nie miałam okazji nawet zawitać w miejsca, w których powinien być każdy kto tu przyjeżdża. Czas to nadrobić ;) Może wy polecicie mi jakieś miejsca? :) 

Obejrzeć swój ulubiony film i nie myśleć o niczym.
Takiego zwykłego odpoczynku brakuje mi najbardziej. Zwykłych czynności, które nie wymagają myślenia, a można odpocząć. Dlatego film, dla mnie to dobre rozwiązanie. 

Meet Beauty
Na to wydarzenie czekałam cały rok. Serce mocniej zabiło, gdy dowiedziałam, się że i w tym roku mogę tam być. Odliczam już dni ;) proszę mi się tu przyznać, z kim się widzę? Zapraszam Was również na stronę MEET BEAUTY oraz na Targi Beautys Day. 

Zakup nowej sukienki
Czy tylko mnie dzisiejsza moda przeraża? Nie wiem, czy to ja taka niewymiarowa czy te rzecz takie są dziwne. Nie mogę dobrać dla siebie sukienki w której jako tako będę wyglądać ;)
Sprzątanie garderoby już było, teraz czas na nowe zakupy :)

Urlop
Ja jak zawsze , łatwię wszystko na ostatnią chwilę, to dlaczego z urlopem miałoby być inaczej ;)
Tak, Maj to ostatni dzwonek na rezerwacje oraz jakieś plany. 

Kawa z bliską mi osobą
Przez ostatni czas, kawę rekreacyjnie piję na uczelni z moimi kumpelami. W tygodniu nie mam na to czasu, chociaż uświadomiłam sobie, że jeżeli chcę czas mam. "Jeżeli masz mało czasu, znajdź sobie kolejne zajęcie. Czas się znajdzie." Dlatego chcę i zrealizuję :) Jak nie jedną, to ewentualnie dwie, a nawet i 10 ;)

Plany na kwiecień zrealizowałam ;) Udało się ;) A Wam ?:) 

A Twoje jakie są plany na Maj? Podziel się ze mną i innymi ;)
Buziaki ;*

PS. jeżeli macie jakiś problem z dodawaniem komentarzy na blogu, proszę o wiadomość ;) Bo ciągle próbuję rozgryźć disqusa ;)  Jeżeli jakiś komentarz się nie dodał, pisz śmiało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger