Podsumowanie kwietnia 2017-znikający Astor, zła blogerka urodowa, hit internetów.

Czołem wszystkim ;* No i mamy Maj.  Jak co miesiąc, pisząc podsumowanie uświadamiam sobie jak szybko mija moje życie. Dzień za dniem ucieka, ja coraz starsza ;) Lubię wracać do tego co było, usiąść i podsumować to co było. Zapraszam ;*

Moje zakupy kosmetyczne są dość skromne :))
Odwiedziłam jedynie Rossmann na promocji -49%. Przyznam szczerze, że w Warszawie nie spotkałam się z przepychankami, półki były pełne, towar na czas. Rossmann na ulicy Postępu daję wam 5 :)


 
Co czeka mnie w maju? Konferencja Meet BEAUTY. Pamiętam jak byłam rok temu, podobało mi się. Teraz ma być z jeszcze większym tupnięciem. Odliczam już dni. 
Sesja ;) Już pierwsze egzaminy mam w maju, dlatego już śmiało mogę powiedzieć, czym będę zajmować się przez najbliższe wieczory ;) 

W kwietniu miałam też małe chwile zawahania. Usłyszałam: masz już pracę, to czego Ty chcesz od życia więcej? I jak to ja, musiała załączyć mi się rozkmina życiowa. Czego ja od tego życia chcę? Albo lepszy tekst, przecież na blogu nie zarabiasz to po co Ci on? No i tu ręce mi opadły. Ja wiem czego od niego chcę, tworzę miejsce, dla kobiet, bo treści dla mężczyzn tu raczej nie ma. Tak sądzę :))) Blog traktuję bardziej jako hobby, dodatkowe zajęcie. Nie lubię marnować czasu na głupoty, wolę robić coś co lubię i dla innych. A w życiu. Wiem czego chcę, określiłam swój plan.
W przyszłości chcę pracować jako (na tą chwilę tajemnica), ale to tego potrzebuje wiedzy i doświadczenia. To jest mój plan, tego chcę od życia. Nie należę do osób, które lubią stabilizację. Jak w moim życiu robi się nudno, to sama potrafię znaleźć problem tam, gdzie go nie ma i siedzieć nad tym z tydzień. Więc jeżeli masz problem nie do rozwiązania, pisz. Ja znajdę wszystko ;)))

Kwiecień to też dla mnie miesiąc w którym jednego dnia chodzę w wiosennym płaszczu i jest ok. Zaś drugiego dnia pada taki śnieg, że trzeba wyciągnąć płaszcz zimowy. 
 
Pierwszy dzień Maja przywitał mnie takim widokiem ;) Kwitnące drzewa, małe kaczuszki oraz słońce ;))

W Kwietniu, znaczy to już prawie w maju, zniknęły z półek kosmetyki Astor. Z tego co w internecie piszczy, przeczytałam, że wykupił ją MaxFactor. Była w Rossmannie wyprzedaż - 70%. Też się skusiłam i kupiłam eyeliner i tusz do rzęs. Łącznie wydałam 18 zł ;) Eyeliner jest średni, gorszy od tego z Pierre Rene, który używałam ostatnio, a tusz do rzęs przeciętny. Używałam kilka razy i tęsknić za tymi kosmetykami nie będę ;)

Uwaga, teraz będzie o HICIE INTERNETÓW ;) Poka Sowe. Uwierzcie mi, nie wiedziałam kto to jest ta cała Sexmasterka. Nie znałam jej kanału na YT, nie wiedziałam że ona śpiewa. Pewnego dnia nastał bummmm. Wszyscy mówią o jej piosence. Moim zdaniem jedni śpiewają lepiej inni gorzej. Ona należy do tej drugiej grupy, ale śpiewać śpiewa. Hit zrobiła? Zrobiła i to dzięki komu? Nam, ludziom którzy lubią klikać w głupoty. To my zrobiliśmy jej fejm . "Ej słyszałeś tą nową głupią piosenkę? Nie, poczekaj puszczę Ci" . I tak pieniążki się robi na YT. Im większa głupota tym najwięcej wejść. Przez tydzień czasu zgarnęła 6 mln wyświetleń. Popularni artyści, tyle nie mają co ona. My śmiejemy się z niej, a ona z nas ;) Bo jej praca nie poszła na marnę i praca się zwróciła. I dzięki temu, że każdy o niej mówi, jej kanał zyskał na popularności. Szkoda, że to takie treści zyskują, a nie jakieś mądre i wartościowe. Cóż, taki mamy klimat.

W kwietniu na blogu pojawiły się wpisy dotyczące: 

Pisałam czemu wybrałam technikum zamiast liceum  (LINK)

Nadszedł też czas na to, aby podsumować moje dwa lata z hybrydami ;) (LINK)

W grudniu na Ali kupiłam Selfie Ring i opisałam jak działa oraz czy warto kupić (LINK) 

Powstała również nowa seria, BLOGERKĄ BYĆ :) Jako pierwsze pod lupę poszła edycja zdjęć ;) (LINK) 

Napisałam też o moich planach na maj ;) (LINK)

Magdaleno, jaką Ty jesteś złą blogerką urodową ;) Nie napisałaś nic o kosmetykach. Musisz się poprawić! 


W połowie kwietnia postanowiłam zapisywać linki do tekstów, które mi przypadły do gustu i są wartościowe ;)) Linki na ten miesiąc:

Agnieszka pisze o studiach na kosmetologi. (link)

Na stronie wwwlosy znajdziecie poradę dotyczącą pielęgnacji włosów dla początkujących(LINK)

U Patrycji z bloga Kobiecy Żywioł znajdziecie DIY ja wykonać przepiękne pudełeczko kwiatów ;)(link)

Karolina napisała czemu blog jest lepszy od gazety (LINK)

A Wam jak minął kwiecień? Może napisałeś coś wartościowego i chcesz pochwalić się innym ;)  Pisz w komentarzach co Ci w duszy gra ;) Może masz linki do wartościowych treści? Pisz, chętnie zaktualizuję moją listę ;)
Do zobaczenia na Meet Beauty ;*

PS. W zakładce KONKURSOWO zamieszczam aktualne promocje obraz konkursy, które udało po się znaleźć. Możesz śmiało korzystać ;)  ( organizujesz konkurs albo wiesz o fajnym konkursie? Napisz śmiało w komentarzu ;))))

Czy ktoś z Was wie jak wyśrodkować zdjęcia z Instagrama na blogu? Będę wdzięczna na wskazówki ;)

Buziaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger