Meet Beauty ;) Edyta Górniak, kosmetyki i uśmiechnięte twarze ;))

Ten weekend będę wspominać bardzo długo, bo i bardzo długo czekałam na niego. Zastanawiam się co Wam napisać, jak to opisać. Czy plan, czy moje uczucia, czy wrażenia.Z każdym, kto tam był łączy mnie coś bardzo ważnego, wspólna pasja oraz zainteresowania. Lubimy kosmetyki oraz wszystko co z nimi związane.:)
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że zobaczyłam na żywo buzie, które znam tylko z ekranu. Mogłam przybić piątkę, wymienić się wizytówką, oraz zwyczajnie porozmawiać ;) Super, że mogliście przyjechać i spędzić tam swój wolny czas ;) To my tworzymy coś wielkiego ;),
spotkanie blogeerek

Meet Beauty zaczęłam w piątek. Wyszłam chwilę wcześniej z pracy, aby dojechać do Nadarzyna. Skorzystałam z darmowego autobusu, który zapewniły Tagi Beauty Days. Niestety nikt nie przemyślał, że to piątek i są mega korki. Autobus spóźnił się ponad 20 minut. Ale dzięki temu poznałam Karolinę Majkę z Blog media ;) Buziaki dla Ciebie ;)

Dotarłam na miejsce, poszłam się zapisać do recepcji, a tam zonk. Panie, które ogarniały wejściówki, mówią że tu jest tyle wydarzeń i one nie wiedzą co to Meet Beauty. Mówię no ok, możliwe ;) Nie winię tu organizatorów Meet Beauty, to Targi Beauty Days powinny wiedzieć co u nich się dzieje i poinformować swoic pracowników. Przeszłam się kawałek i znalazłam miejsce którego szukałam od początku ;) Zapisałam się, odebrałam identyfikator i ruszyłam w zwiedzanie targów ;)
Dostałam również zaproszenie na Galę, gdzie miała śpiewać Edyta Górniak. Event miał się zacząć o 17, lecz z drobnym omsknięciem na scenie pojawił się pan prowadzący ( była to godzina 18). Wręczył nagrody firmom i o 18,25 była przerwa. Całe szczęście, że Edytka o 19 zaczęła śpiewać i to jak śpiewać. Moim zdaniem ma piękny głos i miło się jej słucha, nie raz miałam ciary na ciele ;)
Po godzinie 20,30 byłyśmy razem z Revelkowe_love oraz Zakręcony świat Marty w centrum Warszawy. 
Później spać, tylko po to, aby o 5 otworzyć oczy i czuć się wyspaną ;)
W sobotę, o 8,30 wyruszyłyśmy razem z Eweliną, Martą, Kasią i Patką na wydarzenie roku ;) 
Od samego wejścia widziałam już znajome uśmiechnięte buzie, które niestety znałam tylko z ekranu ;) Pamiętajcie, jak będziecie w Warszawie, piszcie koniecznie, idziemy na kawę :)

O 10.30 zaczęłam warsztaty z NeoNail. Troszkę było słabo słychać, ale tego co miałam się nauczyć i tak się nauczyłam. Gdy tylko znajdę chwilkę biorę się za malowanie :) 

Niestety tego dnia, udało mi się jedynie zapisać na jedne warsztaty. Za to byłam na wykładnie Jestrudo.pl o zdjęciach kosmetyków. Mogłam troszkę podpatrzeć jak powinny one wyglądać oraz poduczyłam się co to te całe ISO ;)

O 17 nastąpiło uroczyste wręczenie nagród dla najlepszych blogerów i vlogerów :)

Najlepszy blog:agatabielecka.pl
Najlepszy vlog: Rel Lipstic Monster
Najlepszy blog paznokciowy:.paaatriziaa.pl Pamiętam jak pisałam z Patrycją i życzyłam jej powodzenia oraz trzymałam kciuki. Pisała mi wtedy, że nikt jej nie zna i jej blog jest mało popularny. Ta jasne :) Blog może i tak, ale jej prace nie, są niesamowite. Wiecie, że dzięki Meet Beauty, Patrycja znalazła swoją wymarzoną pracę i realizuje się w dziedzinie, którą uwielbia? To coś wspaniałego ;) Trzymam kciuki za jeszcze więcej sukcesów:)
Najlepszy blog o pielęgnacji: alinarose.pl
Najlepszy blog włosowy: anwen.pl
Najlepszy blog makijażowy: agwerblog.pl

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęła, ani nie pomyliłam :) Poprawcie mnie :)





Wieczorem z Martą i Eweliną wybrałyśmy się na drinka oraz na małe balety na 27 piętro ;) Widoki niesamowite :)
Wróciłam po 2 w nocy, a w niedzielę powtórka maratonu ;) Od 10 zaczął się wykład z Anną Muchą- mistrzynią makijażu, obecnie wizażystką Gosh. Po warsztatach podeszłam do Pani Ani i poprosiłam o kilka rad jak konturować moją twarz. ;) Dziękuję za wskazówki.
Następnie, zwiedziłam targi jeszcze raz i wróciłam na wykład Tołpy o oczyszczaniu oraz na kolejny wykład: "Jak pisać, by nas chętniej czytano" JasonHunta :)

I o 16 nastąpił koniec :( Dziękuję każdemu z kim mogłam chociaż chwilę pogadać, zrobić zdjęcie, uściskać dłoń oraz wymienić się wizytówką:)




Jak oceniam konferencję? Nie byłam już tak podekscytowana jak rok temu, ale podobało mi się :) Pojechałam tam spotkać się z osóbkami, które lubię za ich styl, za ich blog oraz to co sobą reprezentują :) Jedyne czego żałuję, to to że mam tak mało zdjęć :(

Postaram się wstawić oddzielny wpis z paczkami, które otrzymałam, ponieważ organizatorzy włożyli tyle wysiłku, abyśmy nie wróciły do domu z pustymi rękoma. Taki wysiłek się nagradza ;)

Do zobaczenia za rok ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger