Szampon przeciw wypadaniu włosów z ekstraktem z bazylii z Vis Palanis- recenzja

Czołem wszystkim :) Uwielbiam testować nowinki kosmetyczne, szukam swoich ideałów. Sprawdzam, co moje włosy lubią, a czego powinnam unikać. Blog to miejsce, gdzie mogę dzielić się z Wami moją zdobytą wiedza oraz spostrzeżeniami. 
 
Taka ze mnie blogerka, że przez miesiąc nie dodałam żadnej recenzji. Mówiłam, że  mój blog się zmienia ? Chce pisać o czymś lepszym, bardziej wartościowym dla innych. Zmieniło się moje podejście o 100%. Moje życie się zmieniło. Nie podchodzę do niego tak jak wcześniej. I chyba w życiu każdego człowieka nadchodzi taki moment, że dociera do niego, że jego życie się zmieniło.
No i znów odbiegam od tematu, chociaż może i nie.
Dziś będę chwalić produkt, który kupiłam drugi raz. To chyba o czymś świadczy, prawda?

Cena: kupiłam za 19.99 w Rossmannie.

Opakowanie: produkt znajduje się w plastikowej butelce w papierowym opakowaniu, na którym są wszystkie niezbędne informacje. 

Zapach: ziołowy, nie jest zły- kto co lubi.

Działanie: odkąd używam tego szamponu, zauważyłam baby hair. Nie używam regularnie żadnych odżywek, chociaż przymierzam się do olejów. Jestem zadowolona, gdyż robi to co ma robić. Myje włosy i to najważniejsze. Moje włosy są teraz po dekoloryzacji i jest z nimi wszystko dobrze. 

Skład
  • woda
  • sodium C14-16 olefin sulfonate- mocna substancja myjąca, może podrażniać skórę oraz ją wysuszać
  •  laureth-2- substancja zwilżająca, ułatwia usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry
  • glycerin- wspomaga działania konserwujące
  • cocamide dea- usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów, substancja pianotwórcza
  • lauramidopropyl betaine- ma właściwości oczyszczające i odżywcze
  • polyquaternium 70- ułatwia rozczesywanie, nadaje połysk, zabezpiecza przed czynnikami zewnętrznymi
  • peg-40 hydrogenated castor oil,- usuwa zanieczyszczenia tłuszczowe ze skóry ze skóry
  • helianthus annuus seed oil- zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody ze skóry, tworzy film, który wygładza powierzchnię naskórka
  • cocos nucifera oil- olejek kosowy, odżywia i nabłyszcza
  • ocimum basilicum hairy root culture extract- tajemniczy składnik- nie mogłam znaleźć żadnego zastosowania
  • parfum- substancja zapachowa
  • dipropylene glycol- substancja zapachowa
  • glucose- koi, nawilża, zatrzymuje wilgoć w skórze
  • sorbitol- środek nawilżający
  • urea-  zapobiega wysychaniu kosmetyku
  • sodium pca- zapobiega wysychaniu kosmetyku
  • lactic acid-  substancja nawilżająca,
  • hydrolyzed wheat protein- zwiększa kleistość kosmetyku
  • panthenol- nadaje skórze uczucia gładkości
  •  disodium edta- zwiększa trwałość kosmetyku,
  • potassium sorbate- substancja konserwująca
  • SODIUM BENZOATE- substancja konserwująca
  • Citric Acid- usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę
  • Linalool- substancja zapachowa

Nie sądziłam, że analiza składu jest taka trudna, a zarazem ciekawa. Nie będę mówić ile poświęciłam czasu ;) Nauczyłam się też przy tym bardzo dużo ;) Jeżeli pomyliłam się, proszę napisz mi to ;)

Oceniam to jako delikatny szampon myjący. Nie ma w składzie żadnych mocnych detergentów. Czy zmniejszył wypadanie moich włosów? Nie zauważyłam tego, niestety. Jak wypadały- tak wypadają. Pieni się dobrze, nie ma problemu z rozprowadzeniem go na włosach. 
Czemu kupiłam druga butelkę? Uważam, że szampon dobrze myje moje włosy, mogę je rozczesać bez użycia żadnej odżywki. Głowę myję co dwa dni, przyzwyczaiłam się tak i ciężko jest mi to zmienić.Niestety, produkt może wysuszać włosy. Po umyciu mam wrażenie, że moja czuprynka potrzebuje nawilżenia, lecz gdy włosy wysuszę, bądź wyschną, nie czuję tego, aby były przesuszone. Raz na tydzień używam maski do włosów, na tą chwilę mi to wystarcza, lecz przymierzam się do aplikacji olei. Może Ty pisałaś na swoim blogu o  olejach? Zamieść proszę link do swojego artykułu, chwal się ;)

Wiem, że ostatnio z recenzjami u mnie gorzej. Zmieniłam troszkę podejście, ale to dla Was mam nadzieję z korzyścią. Na dziś to już koniec :) Udanego weekendu życzę :) Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger