Selfie Ring- ile kosztuje, czy warto kupić? Inne zastosowanie tego gadżetu.

Czołem kochani ;) Bez telefonu nie ruszam się prawie nigdzie: to mój GPS, kalendarz, notatnik, aparat, komputer. Jest dla mnie bardzo pomocny w życiu codziennym. Zdjęcia robię bardzo często, dlatego taki gadżet mnie kusił, chciałam sprawdzić czy rzeczywiście jest przydatny i może zastąpić droższe lampy. Zakupiłam, przetestowałam i napisałam. Zapraszam ;)


Cena: zapłaciłam 25 zł, ale to jest uzależnione od kursu walutowego dolara.

Przesyłka szła do mnie 3 tygodnie, przyszła cała bez najmniejszego uszczerbku.

Kolor: moja lampka jest koloru białego. Na aukcjach widziałam również różowe i jak się nie mylę to czarne. 

Sposób użycia: lampa posiada klips, dzięki któremu trzyma się telefonu. Ja używam jej trochę inaczej. Przyczepiłam ja do lustra. Dzięki temu jest mi łatwiej się malować w pochmurne dni.

Oświetlenie: lampa posiada trzy częstotliwości. Jest to pomocne przy robieniu zdjęć, nie zawsze potrzebujemy mocnego oświetlenia. 

Zdjęcia: na początku mój aparat miał problem z łapaniem ostrości. Po kilku dniach problem sam się rozwiązał. Do tej pory jest tak, że muszę zrobić kilka zdjęć, ponieważ kilka z nich jest nieostre. Za to Ring świetnie się sprawdza jako dodatkowe oświetlenie dla aparatu ;)
Do działania lampy potrzeba dwóch małych baterii, takich od pilota do TV.



Czy to dobra inwestycja? 
Uważam, że tak- nie są to jakieś mega duże pieniądze, a przydaje się częściej niż może się wydawać. Używam jej prawie codziennie do oświetlenia mojego lusterka. Dzięki niemu łatwiej mi namalować kreskę na oku. Zdjęcia wychodzą lepiej oraz są dobrze oświetlone. Jest lepiej niż bez, w szczególności w pochmurne dni. Jedyne co mnie drażni w tym ringu to szum, podczas gdy się świeci. Nie jest on głośny lecz na dłuższa metę, drażniący.



Używacie podobnej lampy? A może masz jakieś pytania z chęcią odpowiem na nie ;) Będę starała się aktualizować wpis na bieżąco ;)

Buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger