Podkłady na których się zawiodłam- L'oreal, Rimmel, Lirene, Eveline.

Hejka wszystkim ;) Makijaż jest dla mnie bardzo ważny. Nie wyobrażam sobie pójść do pracy, czy szkoły "nie ogarnięta". Dlaczego? Ponieważ mam duże sińce pod oczami oraz wolę jak moje niedoskonałości są zakryte. Tak mam i już. Lubię dobrze wyglądać, czy to jakiś grzech? W tym celu poszukuję idealnego podkładu od lat. Niestety, nie znalazł się taki, do którego bym regularnie wracała. Dziś chcę pokazać kilka produktów znanych marek, które się u mnie nie sprawdziły. Zapraszam. 


Smooth Matt- Eveline
                                                          
Podkład kupiłam ze względu na dopisek "matt". Moja cera jest tłusta więc poszukuję podkładów, które będą ją bardziej wygładzać niż nawilżać. Niestety, ten podkład się nie spisał. Moja buźka po kilku godzinach się już świeciła oraz konsystencja tego produktu jest bardzo ciężka. Czułam, że zaczął tworzyć maskę na twarzy. Ten produkt nie jest dla mnie. Cena to około 25 zł. 


No Mask- Lirene
                                       
Podkład otrzymałam do testów podczas spotkania blogerek w Warszawie  <<<klik( relacja ze spotkania). Zadaniem tego produktu jest nie tworzyć maski- rzeczywiście nie tworzy. Ba nawet znika po kilku godzinach z niej całkowicie. Moja buzia się po nim świeci oraz nie wygląda świeżo. Po kilku godzinach w pracy podkład znika z cery całkowicie. Cena to 30-40 zł.


 Wake me up- Rimmel
                                           
Podkład kupiłam specjalnie na lato, bo nie lubię ciężkich podkładów na buzi, gdy na dworze jest tak gorąco. Wolę w takie dni wybierać coś lżejszego. Podkład ten wybrałam, ponieważ polecała go Maxineczka ( tak kochani, bardzo często czytam opinie innych użytkowniczek i pod ich wpływem dokonuję swoich zakupów. Sama dzielę z czytelnikami szczerymi opiniami oraz moimi spostrzeżeniami, więc czemu mam nie ufać innym dziewczynom, które tak samo jak ja podchodzą rzetelnie do tematu).  Podkład jak na moją cerę nietrafiony. Zbyt silne składniki nawilżające powodują, że na mojej buzi zaczęły pojawiać się nowe wypryski. Zamiast ładnej świeżej skóry, miałam wrażenie, że coraz gorzej ona wygląda. Dlatego szybko odstawiłam ten produkt. Cena to około 40 zł.



Infallible 24 h-Matte- L'oreal
                                                                
Ten podkład przez kilka tygodni bardzo pokochałam, lecz miłość szybko się skończyła. Mimo używania kremów nawilżających, podkład strasznie wysuszył moją skórę. "Naprawa" mojej buzi zajęła mi około 2 tygodni. Peelingi, kremy oraz maseczki nie pomagały. Podczas używania podkładu na mojej buzi zaczęły pojawiać się dziwne plamy, które po zmyciu makijażu raz znikały, a raz zostawały. :( Nic przyjemnego. Cena to około 50- 60 zł.


Lasting Finish- Rimmel
                                                         
Na sam koniec chciała zostawić podkład, który zawiódł mnie, ponieważ strasznie ciemniał na mojej skórze. Ostatnio była jego wyprzedaż za 7,50 zł- ostatnie sztuki w sklepie. Czekam teraz na nowszą, ulepszoną wersję, może będzie lepsza. Podkład nakładałam rano( godzina 6,30) i co najdziwniejsze dopiero około godziny 10 zaczynał ciemnieć. Czułam się dość dziwnie w ciemnym podkładzie. Nie wiem, jak sprawdza się odcień jaśniejszy, który jest troszkę za jasny. I tu pojawił się problem, kupić jaśniejszy i czekać, aż zmieni odcień, czy lepiej odpuścić. Odpuściłam. Cena to około 30 zł.

Jak widzicie dobór idealnego podkładu nie jest łatwy. Mam z tym nie lada problem. Teraz odkładam do skarbonki pieniążki i chcę kupić produkt z tzw. "wyższej półki" - myślę o Urban Decay lub Too Faced.  Moja cera jest wymagająca, można powiedzieć nawet bardzo. Gdy zaczęłam pracę, moje priorytety się troszeczkę zmieniły. Potrzebuję w mojej kosmetyczce produktów, które wytrzymają cały dzień. O 6,30 kończę się malować, a o 18 dopiero mogę wszystko zmyć z buzi. Więc, rozumiecie mnie dlaczego chcę, aby makijaż był nieskazitelny przez cały dzień. Słabe produkty nie mają u mnie szans. 

A wy na jakich podkładach się zawiedliście, bądź które skradły Wasze serca? :) Miłego tygodnia kochani ;*

Instagram:  kraina_kobiecosci
Snap: madzik_p     <<-----tu Was zapraszam gorąco, codziennie nowa dawka emocji :):):)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger