MOJE ZIMOWE PAZURKI- SEMILAC

Witam kochani ;) Kalendarzowa zima już się zaczęła, więc czas na pierwsze zimowe pazurki ;) Zapraszam 




Użyłam lakierów
  • 093 Silver Dust
  • 171 Porto Marine
  • 125 Swan Lake
  • 001 Strong White
  • 044 Intense Blue

Gdy tylko będziecie miały możliwość zakupu, polecam oliwkę Semilac. Swoją dostałam w pudełku JoyBox. Jestem z niej zadowolona. 



Zapraszam Was również na Instagrama ;) 
 kraina_kobiecosci
Możecie śledzić tam mnie na bieżąco ;) 
Jak Wam podoba się moja zimowa propozycja manicure? ;) Dajcie znać w komentarzach 

Buziaki ;*

22 komentarze:

  1. przepiękne paznokcie i wzorki też super. ja mam obrzydliwy nałóg - obgryzanie. obgryzam od dziecka (podłoże psychologiczne), ale walczę z tym i tez bede miala takie piekne wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda Ci się na pewno ;) Trzymam kciuki ;*

      Usuń
    2. Paulino, w takim wypadku polecamy semi hardi, który utwardza płytkę paznokci. Można nim również je przedłużać dzięki czemu łatwiej będzie Ci zapuścić naturalne :)

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  2. bardzo ładne! ;-) mega podobają mi się ich brokatowe odcienie <3 Przy okazji, życzę Ci zdrowych, spokojnych, spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny manicure :-)
    Mam te oliwki z Semilaca i bardzo się z nimi polubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;) moje też są niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczny w kropeczki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek na palcu serdecznym podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kombinacja kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne :) fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pazurki. :-)
    Zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak cukiereczki... mam ochotę na kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorki, też mam tą semilacową oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger