Jak wykonać hybrydy samemu w domu ? :)

Dziś mam dla Was bardzo przydatny post, a mianowicie jak wykonać hybrydy samemu w domu :)
Po roku używania mogę Wam powiedzieć jedno :) To bardzo wygodna sprawa. Nie musimy się, martwić, że lakier nam odpryśnie oraz że nasze paznokcie nie będą wyglądać ta jak powinny :) Od razu podkreślę, że jestem samoukiem i do wszystkiego dochodzę sama. Za każdym razem uczę się czegoś nowego.
Od roku hybrydę nam cały czas :) I dopóki nie nauczyłam się ich zdejmować tak jak powinnam,uważałam ze niszczy paznokcie. Lecz odkąd zmieniałam zwykłe waciki na bezpyłowe to hybrydę zdejmuje bez najmniejszego uszczerbku na moich paznokciach. :) Jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. I raczej nie zmienię go na zwykły lakier :)




Co nam będzie potrzebne do wykonania manicure hybrydowego? :)
  • bloczek polerski
  • waciki bezpyłowe
  • patyczki do usuwania skórek lub radełko
  • baza
  • top
  • cleaner
  • lakier hybrydowy kolorowy
  • lampa UV ( każdą warstwę utwardzamy w niej 2 minuty) lub lampa LED ( każdą warstwę utwardzamy 30 sekund)

KROK 1- piłowanie

Na samym początku wycinamy skórki oraz nadajemy odpowiedni kształt paznokciom. Kolejną czynnością jaka musimy wykonać jest zmatowienie płytki paznokcia.

Do tego używam białego bloku polerskiego. Pamiętajcie, aby dość mocno nie piłować paznokci. Płytka ma być matowa, nie zdarta. Hybryda to nie żel. Przy hybrydzie wystarczy pozbyć się świecącej powłoki. To wystarczy. Przynajmniej mi to wystarcza. Nie niszczy to tak płytki paznokcia jak mocne piłowanie


KROK 2- przemywamy cleanerem 

Gdy wypiłujemy płytkę paznokcia należy ją przemyć cleanerem. Robimy to, aby odtłuścić płytkę. Jest to niezbędne, aby pozbyć się resztek pyłu z paznokci. 



DODATKOWO- primer

Primer zwiększa przyczepność bazy do płytki paznokcia. Nie jest to obowiązkowy krok. 
Używam hybryd Semilac i akurat ten krok pomijam


KROK 3- baza


Na wypiłowaną i przemytą cleanerem płytkę paznokcia nakładamy bazę.Osobiście polecam Wam bazę z Semilac. Produkt ten jest bardzo wysokiej jakości. Jak dla mnie nie ma lepszej:)   Następnie wkładam dłoń do lampy UV na 2 minuty. 


Krok 4 Dobór koloru

Gdy już nałożyliśmy bazę i utwardziliśmy ją w lampie to czas na wybór koloru. 
Gdy zdecydowaliśmy się na to jaki kolor chcemy należy nanieść na paznokcie cienka warstwę, następnie wkładamy dłoń do lampy UV na 2 minuty. Ten krok możemy powtórzyć dwa razy. I za każdym razem należy nakładać cienką warstwę oraz utwardzić ją w lampie. 

KROK 5 TOP
Gdy jesteśmy zadowolone z krycia to na utwardzony lakier nakładamy top. Następnie wkładamy dłoń do lampy na 4 minuty :) W tym celu możemy również użyć top mat :) To już zależy od was jakie wykończenie chcecie otrzymać, czy błyszczące czy matowe.



Krok 6 przemywamy cleanerem

Ostatni krok jaki należy wykonać to przemyć paznokcie cleaneram :) I gotowe :) 
Dodatkowo po każdym wykonanym manicure możecie nałożyć na skórki odżywczy olejek.


Mój manicure hybrydowy zawsze staram się go jakoś urozmaicić. W tym celu używam naklejek oraz cekin. Dzięki nim manicure wygląda o wiele lepiej :) 

Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało :) Z chęcią podzielę się z Wami moimi przemyśleniami ;)



31 komentarzy:

  1. Ja boję się zdejmowania i pewnie nigdy się nie zdecyduję. Poza tym zwykły lakier trzyma się u mnie tydzień a po tym czasie kolor mi się nudzi i mam odrosty

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko ;)tydzień? Jak ja Ci zazdroszczę. Też bym tak chciała. U mnie zwykły lakier wytrzyma 3 dni. Nie ma opcji żeby dłużej ;) A ze zdejmowaniem jest problem jak się je zdrapuje. A gdyż używamy acetonu bardzo ładnie odchodzą same ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zbieram się i zbieram do zakupienia zestawu do robienia hybryd, to bardzo wygodna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam dokładnie Twoją instrukcję :)
    Uwielbiam nosić hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) dzięki nim jestem zawsze pewna, że mój manicure będzie idealny

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, że napisałaś taka instrukcję. Z pewnością przyda się początkującym :) Ja na razie nie mam w planach mani hybrydowego, ale jak zmienię zdanie - chętnie przeczytam Twojego posta ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z wycinaniem skórek bym uważała, szczególnie jeśli ktoś nie ma wprawy, lepiej odsunąć dla bezpieczeństwa :) poza tym bardzo dobrze napisane, na pewno wielu osobom się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) ze skórkami trzeba bardzo, ale to bardzo uważać, aby nie zrobić sobie krzywdy ;)

      Usuń
  7. Super post. Mogłabyś napisać jak zdejmować hybrydy?
    Pozdrawiam
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba wolę oddać się w ręce mojej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto, polecam ;) a później jaka satysfakcja, że udało się samej coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kroki, ja jeszcze nie robiłam hybryd..Bardzo pomocny post, w przyszłości na pewno zajrzę jak do wpisu jak będę chciała robić pierwszy raz sama hybrydy w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny poradnik !
    Ja nigdy jeszcze nie miałam na pazurkach hybryd :(
    Klikniesz w rzeczy w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuje:)

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna instrukcja, powiem szczerze że nie miałam nigdy hybryd, ale lakier utrzymuje się bardzo krótko i czasem myślę spróbować się tego nauczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od niedawna zaczęłam swoją przygodę z hybrydami, więc jest to idealny post dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś wykonywałam manicure hybrydowy a teraz z powrotem maluje zwykłymi lakierami ale za pewne wrócę do hybryd. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam zestawu, więc ja z Twoich rad nie skorzystam, ale może niedługo kto wie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hybrydowanie nie jest takie straszne jak się wydaje, pewnie przekonałaś te niezdecydowane dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki :) Mnie jakoś nie ciągnie do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu robiłam a teraz mam przerwę. Jakoś nie potrafię wzmocnić paznokci ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na hybrydy. Gitarzystkom zostają tylko odżywki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna instrukcja i wydaje się dość prosta :) Nigdy nie miałam hybryd..

    OdpowiedzUsuń
  21. ja hybrydy miałam dwa razy, trzecie planuję dopiero w maju :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na końcu zawsze myłam ręce po wykonaniu hybryd - wtedy ta lepka warstwa mi zawsze schodziła idealnie. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą klejącą warstwę trzeba koniecznie przemyć no chyba, że ktoś używa Topu No Wipe z Semilaca, dlaczego tego nie robisz?wystarczy jedno pociągnięcie nasączonego cleanerem wacika. Nic już nie będzie się kleiło a lakier będzie dalej pięknie błyszczał.

      Usuń
  23. Właśnie idzie do mnie mój zestaw startowy do hybryd Semilaka właśnie :) Wiec Twoje wskazówki przydadzą mi się ogromnie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger