Piątkowe przemyślenia - biznes na wędce, jazda autobusem, świat bez Facebooka

Cześć ;) analizując mojego bloga, stwierdziłam że rzeczywiście jest tu mnie za mało. Znaczy, bardziej tego co myślę, czuję oraz przeżywam ;) Postanowiłam wprowadzić kolejny cykl wpisów blogu, czyli piątkowe przemyślenia. Nie obiecuję, że będą one co tydzień, lecz dwa razy w miesiącu powinny ;)

Ciekawy pomysł na biznes ;)
Lubię czytać wiadomości gospodarcze, interesuje mnie to, czasami bardziej niż kosmetyki ;) Uwielbiam artykuły o marketingu i tym jak dana część gospodarki się rozwija, oraz gdzie co w trawie piszczy. Trafiłam w poniedziałek na artykuł o biznesie z wędkami. Ktoś pomyśli, wędka jak wędka. Wcale że nie;) Stworzono specjalne wędki dla każdego, dopasowane do wzrostu i tym podobne ;) Niby banał, ale jednak przydatne. (link do artykułu). 
Biznes powstał w 2009 roku, a ja dopiero teraz o nim usłyszałam :) Zapewne nie tylko ja ;) 
Czemu o tym pisze, chcę wam pokazać, że jeżeli chcemy założyć firmę, pomysł możemy znaleźć wszędzie. Gdzie tylko się da. Nie sztuką jest zrobić coś co już jest i wzorować się, sztuką jest stworzyć coś nowego, swojego ;) Jestem zwolenniczką oryginalnych pomysłów i biznesów. Uważam, że jeżeli chcemy, jesteśmy w stanie zrobić wszystko ;) Nie ma rzeczy niemożliwych ;)

 
Z racji tego, że mieszkam w Warszawie jestem skazana na jazdę "luksusowym" pojazdem jakim jest autobus. Jak to by powiedziała moja mama : "ciesz się, że nie chodzisz pieszo". No i się cieszę, bo 8 km pieszo codziennie by mnie wykończyło, a na linii którą jeżdzę nawet mam miejsca siedzące. Jest po zapewne spowodowane tym, że o 7.10 już jadę ;))
Ale nie o tym. Miałam kiedyś dziwną przygodę z Panią, której ustąpiłam miejsca. Znajoma mówiła, nie ustępuj miejsca każdemu, bo od razu poznają, że jesteś słoikiem. No ale, że ja dobrze wychowana wstałam. I się zaczęło.
 

Starsza Pani (no wyglądała na starszą, nie poradzę nic na to, że jej wizerunek spowodował, że tak pomyślałam) : "Wie Pani co, ja wcale Stara nie jestem żeby mi miejsca ustępować. Jest mi przykro, tak Pani mnie postarzyła. "
Ja: nie to nie, siedziałam dalej.
Nigdy nie sądziłam, że będzie mi tak głupio, że ktoś wywoła we mnie wyrzuty sumienia przez dobry uczynek ;)
Teraz jest bardzo ciepło, niby w autobusach klimatyzacja jest, ale i tak gorąco. I wiecie co jest najgorsze w tym wszystkim, ludzie siedzący przy oknie. "Nie ja nie otworzę, bo zawieje mnie". To nic, że pół autobusu nie ma czym oddycha. Tą "personę" zawieje i koniec kropka. Proszę, nie patrzmy tylko na swój czubek nosa:)))
A to nie wszystko ;) Co w tych autobusach się dzieje, książkę by napisał, o rozmowach i zachowaniach ludzi ;)

Po za tym tydzień minął mi szybko, bardzo, z resztą, jak się coś robi to życie ucieka. Trzeba je tak ułożyć, żeby być zadowolonym z tego co się robi. Na tą chwilę brakuje mi jedynie czasu na czytanie książek, na bloga znalazłam patent. Na snapie Madzik_p codziennie staram się być i prezentować to co najciekawsze, a jak sama nazwa mówi, to mój prywatny profil, więc i prywaty więcej. Zaś na Insta staram się zamieszczać wartościowe artykuły i treści. Abyście i wy mogli czytać coś co jest godne czytania ;)


Linki tygodnia: 
News o tym, że Facebook może zostać zablokowany (link do artukułu). 
Zaczęłam zastanawiać się jak mogło by wyglądać nasze życie. Sądzę, że kawiarnie, restauracje, kina mogły by zwiększyć obroty. Zaś dostawcy prądu mogliby odnotować spadek zużycia prądu. Bateria w telefonie mogłaby trzymać ze 3 dni. :) A i obstawiam, że ludzie, by przytyli, bo co się robi jak się nudzi? Je? Chociaż może nie, siłownie mogłyby zwiększyć obroty :) Bo z tej nudy to i tyłek można by ruszyć. A i relacje interpersonalne mogły by się poprawić. Jak sami czytacie, wszystko jest wyrażone w przypuszczeniu. Nie wiem co mogłoby się stać, nie mam pojęcia, jedno wiem, świat by się zmienił ;) Ale czy na lepsze?
Czy chciałabym, aby FB zniknęło? Co to za różnica- Polak potrafi wszystko i szybko znajdzie inne rozwiązanie- Czy się mylę?

Kilka słów o herbatach, które oczyszczą nasz organizm  (link do wpisu). 

Trafiłam na ciekawy artykuł o pozycjonowaniu bloga (link do wpisu). Sama popełniłam kilka błędów :)

Większość linków staram się publikować spośród blogów, które komentują moje wpisy. W ten sposób jest mi najłatwiej trafić ;) Więc jeżeli masz coś ciekawego, dziel się ze światem ;)

Z tym tygodniu to już wszystko ;) trzymajcie się ciepło ;* buziaki

Ps. Proszę niektóre wypowiedzi brać z przymrożeniem oka oraz z małym dystansem :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger