Porady czytelników- tzw."ósemka"- ząb (nie)mądrości

Cześć wszystkim ;) Kilka dni temu poprosiłam Was na Instagramie oraz FB o małą radę. Co zrobić, gdy boli dziąsło od ósmego zęba. Tyle odpowiedzi dostałam, że sama już nie wiedziałam co kupić. Z całego serduszka dziękuję za pomoc. Razem możemy tworzyć moją przestrzeń blogową. Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami wypowiedziami moich czytelników ;) Zapraszam




G. " Popłukaj soda rozpuszczoną lub szałwia, ale dentosept tez może Ci pomóc"

M. " To co wstawiłaś na Insta, to bardzo dobry lek na dziąsła. Polecam również płyn do płukania jamy ustnej Eludril"

A.  "Madziu polecam Solcoseryl. Nie zniechęcaj się, że z krwi cieląt. Bardzo dobra, mała i koszt około 40 zl, ale pomaga. Miałam odchylone dziąsła i straszne rany coś w typu pleśniawki. Nic jeść nie mogłam, nic nie pomagało. To wskazała mi dentystka. Smarowałam te rany i dziąsła i pomogło"

S. " Polecam Dentosept.  Używam tego do dziąsła, bo nad jednym zębem zbiera mi się ropa czasami. Gdy mnie boli tego właśnie używam"

M.  "Dentosept bardzo dobry.Ja stosowałam i był skuteczny" 

M. " Płukania z szałwi"

B. "Tołpa ma żel do dziąseł. Mnie przy wyżynającej się ósemce poratował"

P. " Dentasept -ten płyn jest ok stosowałam to kiedyś i pomagał" 

N. " Najlepszy płyn do płukania Eludril w aptece taki różowy:) aby mniej bolało i nie było żadnych bakterii wokół, poza tym żel Elugel lub najlepszy Solcoseryl do smarowania w miejscu. Fajne są także żele znieczulające smakowe"
 

Ja zakupiłam Dentasept- uważam, że sprawdza się całkiem, całkiem. Cena to 11 zł. W większości komentarzy poleciliście mi właśnie ten płyn. Ja kupiłam go z polecenia Pani w aptece. Chciała mi również dać tabletki, lecz odmówiłam. Wystarczy, że łykam Ibuprom- też z polecenia jednej z moich koleżanek ;)

Teraz czeka mnie już wizyta u dentysty ;) 

Dziękuję Wam za zaangażowanie i pomoc. Wasze dobre opinie idą dalej w świat pomagać :) Dobro wraca zawsze ;)

PS. Piszczie w komentarzach Wasze pomysły. Dzięki temu będę mogła aktualizować post na bieżąco ;)

Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger