Przegląd moich Instagramowych stylizacji paznokci :)

Witam kochani :) Każdy, kto zagląda na mojego bloga wie, że bardzo lubię lakiery hybrydowe. To właśnie nimi w są wykonane wszystkie stylizacje. Zapraszam Was również do zaglądania na mojego Instagrama. Tam zamieszczam wszystkie moje pomysły na manicure. Wystarczy, że wpiszesz #paznokciekk i wszystkie zdjęcia z pazurkami znajdziesz w jednym miejscu :) Tym czasem zapraszam Was na przegląd moich stylizacji ;)


1. To moja najnowsza stylizacja paznokci. Wykonałam ją przy użyciu produktów Semilac oraz Indigo. 
Baza i top, MetalManix oraz Metal Manix Multi Chrome jest od Indigo, zaś ten piękny róż do 008 Semilac. Jestem w fazie testów produktów Indigo. Teraz sprawdzam jak współpracują z lakierami innych firm. I na tą chwilę jestem zadowolona :)
2. Tą stylizację paznokci wykonałam lakierami hybrydowymi Semilac. Użyłam lakierów:125, 144



3. Jak widzicie tym razem również w ruch poszły lakiery Semilac. Szeherezada to piękny kolorek ;)
4. Ta stylizacja została wykonana lakierami Indigo. Pierwszy raz, sama w domu miałam możliwość użyć tych lakierów :) Sprawdziły się bardzo dobrze :)


5. O tych lakierach pisałam już wcześniej. Zrobiłam do nich podejście numer dwa i tym razem się nie zawiodłam.
6. Tym razem użyłam lakierów Chiodo Pro. Lakiery są bardzo trwałe, lecz ciężko się je zdejmuje. Chociaż seria soft jest o wiele lżejsza i łatwiej się je usuwa z paznokci.

Jak podobają się Wam moje stylizacje? Dajcie koniecznie znać, która Wam przypadła najbardziej do gustu :) 

Zobacz także:
>>Stylizacja paznokci hybrydami Chiodo Pro+ przegląd kolorów z serii Soft 
>Pękł ci paznokieć? Z Semilac Hald Milk to żaden problem:) 
  
Buziaczki ;*

29 komentarzy:

  1. Niebieskie i bordowe najbardziej przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No moim faworytem jest ta stylizacja z 125 swan lake, sama zakupiłam go jakiś czas temu bo jest piękny !
    Tylko zawiodłam się tym, że jest dosyć transparentny :(
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie zauważyłam tego. Może dlatego, że zawsze nakładam 3 warstwy lakieru :)

      Usuń
  3. ale śliczne, miałabym problem żeby wybrać najładniejsze :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej mam lakierów w kosmetyczce tym większy problem z pomysłem na manicure :)

      Usuń
  4. Genialne! Jestem maniaczką paznokci hybrydowych <3 Także istne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy są genialne :) Świetna opcja dla kobiet, które lubią przez długi czas mieć zadbane pazurki :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że jestem zachwycona Twoimi stylizacjami paznokci.
    W wolnej chwili zajrzyj na mój nowy blog:
    http://izkatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych przez Ciebie używałam Semilac i Indigo. Niestety na mnie padło i nie mogę używać Semilaca, ale Indigo bardzo, bardzo lubię. Mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu do stylizacji pazurków! Najbardziej podobają mnie się te niebieskie, są cudowne!! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to wszystkie stylizacje są cudowne, no możne najmniej przypadła mi do gustu pozycja nr 2 :) ale na prawdę są cudowne. Też zamierzam wypróbować coś od Indigo, tylko nie chcę kupować wszystkiego top +baza.. Mam nadzieję że z Semilaciem jakoś będą współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki! ja niestety nie mam ręki do malowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli jest coś różowego na paznokciach - jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 3 obłędne są :) uwielbiam taką gamę kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są bardzo ładne, ale moim ulubieńcem jest pierwszy manicure. Prosty, ale zdecydowanie nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nr 1 widziałam już wiele razy i podoba mi się ten efekt bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja trzecia. Muszę spróbować ją wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie posty :) Chyba sama taki post napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdo, piękne stylizacje! Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, czekamy na Twoje kolejne dzieła :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta trzecia stylizacja wyglada cudnie! Zazdroszcze talentu- ja dopiero nabieram wprawy w robieniu hybryd. Na razie testuje kolorki z EM nail :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jetem pod wrażeniem Twoich umiejętności! :) Do tego masz takie piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana te stylizacje pazurkowe są genialne! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, pierwsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze są piękne :) i bardzo mi sie spodobał ten kolor z 3 propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 i 4 to totalnie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger