Recenzja tanich hybryd EmNail

Witam Was kochani :) Dziś nadszedł ten dzień, abym podzieliła się z Wami opinia na temat moich pierwszych hybryd. Wtedy nie miałam zielonego pojęcia co powinno znajdować się w zestawie oraz którzy producenci są najlepsi. Gdy postanowiłam zakupić hybrydy zaczęłam szukać czegoś na allegro. I nie ukrywam, że przy wyborze tej firmy kierowałam się ceną. Za całość zapłaciłam 174,99+ ok 20 zł za przesyłkę. 

Zdjęcia zostały zrobione zaraz po zakupie zestawu. Postanowiłam umieścić te, które powstały pół roku temu, niż robić nowe :) Większości produktów już nie mam.
Dziś widzę różnice w moim podejściu do fotografowania produktów :) Wiem, że muszę być bardziej dokładna i zwracać uwagę na szczegóły :)


W skład zestawu wchodziły: 
  • Lampa UV EM Nail + 4 oryginalne żarówki UV 9W
  • Baza & Finish Top EM Nail poj 15 ml
  • 10x lakier hybrydowy o poj. 5 ml każdy
  • Primer, który ma zwiększać przyczepność lakierów 5 ml
  •  Oliwka zapachowa do paznokci 5 ml
  •  Cuticle Remover- Płyn do usuwania skórek 5 ml
  • Blok polerski kolorowy
  • Pilnik banan 100/180
  • Pilnik prosty 100/180
  • Patyczki z drzewa różanego 2 szt
  • Waciki bezpyłowe 50 szt.
  • Aceton kosmetyczny zapachowy 100 ml
  • Cleaner zapachowy 100 ml 
  • Wzornik słoneczko
  • Blok polerski XXL z motywem
  • Nożyk do skórek
  • Miseczka do manicure
  • Ozdoby 1 opakowanie
  • Gwarancja na lampę- 12 m-cy
Jak widzicie zestaw jest bardzo bogaty :)

Produkt: zestaw do wykonania manicure hybrydowego w domu

Firma: EmNail

Dostępność: zakupu dokonałam na allegro

Pojemność lakierów: 5 ml

Pędzelek: dość solidny. Nic się z nim nie działo, dokładnie rozprowadza lakier

Opakowanie: wykonane z dobrego plastiku.

Lampa: Jej moc to 36 W. Z całego zestawu lampa jest najbardziej wartościowym produktem. Bardzo dobrze utwardza kolor. Z żarówkami nic złego się nie dzieje. Do dnia dzisiejszego jej używam :)

Krycie lakierów: Bardzo słabe. Niektóre kolory nie kryły prawidłowo mimo trzech warstw. Widoczne były prześwity. Co spowodowało, że zrezygnowałam z używania tych hybryd na co dzień. Jedynie jestem zadowolona z brokatowych lakierów. Idealnie nadają się do zdobień :)
Z tego co zauważyłam u siebie i koleżanek nie trzymają się one długo na paznokciach. Często odpryskują. 

Baza/Top: W przypadku tej firmy mamy 2w1. Uważam, ze to bardzo złe rozwiązanie. Nie utwardza on tak jak powinien. Gdy zamieniłam Bazę/ Top z EmNail na Semilac od razu zauważyłam różnicę.



Moje drogie. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że zestaw ten jest słaby. Niestety aby uzyskać intensywny kolor trzeba nałożyć minimum trzy warstwy. To dużo. I nie obiecuję wam, że po takiej ilości lakieru uzyskacie wymarzony kolor. Na 10 kolorów, które wybrałam do dziś używam dwóch i to tylko i wyłącznie do zdobień. Reszta strasznie prześwituje.
Jedynym plusem tego zestawu jest to, że znajduje się w nim wszystko co jest niezbędne do wykonania manicure hybrydowego. Nie musiałam inwestować pieniędzy w dodatki. 
Co prawda ten zestaw jest dość tani i jeżeli nie posiadamy więcej pieniędzy to może być dobrym rozwiązaniem,lecz nie oczekujmy od niego cudów. 
Lepiej odłożyć trochę pieniędzy i kupić coś lepszego, niż zmarnować prawie 200 zł. Taniej wychodzi zmienić hybrydę raz na trzy tygodnie, niż co tydzień :) W manicure hybrydowym lepiej postawić na jakość. Dzięki temu będziemy mogły cieszyć się pięknymi paznokciami przez dłuższy czas :) 


Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :) z chęcią poznam Waszą opinię :)


24 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie do końca sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też szkoda :) Miałam nadzieję, ze za małe pieniądze zakupię godny uwagi zestaw :) Bo ilość produktów w zestawie jest imponująca :) Tylko szkoda, że są słabe jakościowo

      Usuń
  2. Mi dotarły ostatnio Blingi...masakra, nigdy więcej tanich hybryd :/ Co gorsza zanim doszły to kupiłam jeszcze 4 odcienie i 6 kolorów z Siuxa :/ i pewnie będzie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam nawet o tej firmie :) muszę poczytać o niej :)

      Usuń
    2. Ja mam ochotę zrobić drugie podejście - jeszcze raz malnąć pazurki ale na bazie semilac, może jak baza będzie lepsza to dadzą radę . Blingi Kochana masz na Aliexpress :)

      Usuń
    3. Powiem ci, ze jak spróbowałam na Semilac bazie rzeczywiście wytrzymały dłużej :)

      Usuń
  3. Uwielbiam manicure hybrydowy i sama go sobie wykonuję. Używam do tego celu lakierów CND Shellac ( bardzo popularne tu w Anlgii), raz je zdradziłam z Red Carpet.
    Obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uważam, że liczy się jakość, a nie oszukujmy się... idzie ona zawsze z parą w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać cena równa się z jakością

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypuszczam że krycie zależy od odcienia lakieru. Miałam piękny brokatowy fiolet z tej firmy i trzymałam go na pazurkach 4 tygodnie, malowany 2 warstwami. Skusiłam się na Semilac -odcien MuFfin (jakiś tam ) i krycie było słabe-musiałam mieć 3 warstwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również ten odcień :) idealnie nadaje się do zdobień :)

      Usuń
  7. Ja zanim zamówiłam pierwsze lakiery - żeby nie zaliczyć wtopy, zrobiłam rozeznanie małe :) wybrałam semilaca i do dzisiaj uzbierałam już ponad 20 kolorów ;o krycie zależy tyle od odcienia, co od tego, czy jest on transparentny. Takie lakiery nigdy nie będą stuprocentowo kryły, bo i nie są do tego przeznaczone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też wiem, że Semilac to dobra decyzja :) Ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach :)

      Usuń
  8. kiedyś koleżanka mnie skusiła na te lakiery... beznadzieja!! bubel do potęgi !:/ używam semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. takie lakiery do hybrydy powinny mieć zawsze dobre krycie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę te hybrydy, ale ja już kupuję tylko sprawdzone jak np. semilacki bo już trochę pieniędzy na tych tanich hybrydach straciłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac uważam za bardzo dobry produkt :) Lubię ich kolory i trwałość :) Widzę, że nie jestem sama :) I ty też dałaś się im zauroczyć :)

      Usuń
  11. A próbowałaś malować na biały podkład?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lecz spod lakieru widać było biały kolor :( Niestety :(

      Usuń
  12. Ja robię tylko pedicure hybrydowy, bo u mnie trzyma się długo, ale u rak kiedyś po 2 dniach hybrydy zaczęły się kruszyć i zniechęciło mnie to do dalszych eksperymentów. 2 dni to nawet zwykły lakier wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety trafiłam jeszcze gorzej , bo zachciało mi się ArtLaka co jest totalnym shitem ;D o em nail słyszałam dużo dobrego, ale jednak zaufałam semilac'owi i chyba nie pokuszę się na inne hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten zestaw, ale lakiery w ogóle się nie utwardzają w lampie. Tez tak miałaś ? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger