Recenzja " Odżywka intensywna odbudowa" z Ziaji - pierwszy bubel?

Witam :) Ostatnio trochę zaniedbałam bloga i nie zamieszczałam recenzji regularnie na blogu :) Od dziś to się zmienia i co wtorek będzie nowy post z recenzją :) A w piątki posty związane z paznokciami i makijażem :) Tak postanowiłam :) Chcę pracować systematycznie :)

Ziaja to firma, którą bardzo lubię :) Uważam, że ma dobre i tanie kosmetyki. Lecz tym razem się zawiodłam :( Widocznie moje włosy są bardziej wymagające :)





Firma: Ziaja

Produkt: odżywka intensywna odbudowa- spray do włosów zniszczonych

Cena: 6,99 zł

Pojemność: 125 ml

Dostępność: w punktach sprzedaży Ziaja

Opakowanie: wykonane z dość solidnego plastiku.  Atomizer nie zacina się, nie mam z nim najmniejszych problemów







Skład


Konsystencja: Produkt jest bardzo rzadki, można powiedzieć, że wręcz wodnisty


Od producenta



Co to są ceramidy dostępne w składzie?

Ceramidy - należą do grupy lipidów naturalnie występujących w naszej skórze i są najważniejszym składnikiem tzw. cementu międzykomórkowego warstwy rogowej naskórka. Ceramidy są bardzo cennym składnikiem aktywnym, ponieważ mają wpływ na elastyczność skóry i jej nawilżenie. Są  jednym z podstawowych składników aktywnych kremów do pielęgnacji skóry suchej . Kosmetyki do pielęgnacji włosów, w których składzie znajdują się ceramidy wpływają na poprawę struktury włosów suchych i łamliwych , a także poprawę kondycji skóry głowy . Pełnią ochronę skóry i włosów przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych środowiska.




Opinia o produkcie: Moje włosy są długie i często wysuszone na końcach. Produkt ten zakupiłam miesiąc temu. Czytając etykietę stwierdziłam, że zdziała cuda. Cena nie duża, bo 7 zł, dlatego się skusiłam na zakup tego produktu. 
Czy aby na pewno zdziałał? 
Przeanalizujmy to co obiecał producent: 

  • prawie w ogóle spray nie odbudował moich włosów
  • końcówki jak się rozdwajały tak się rozdwajają
  • czy zwiększa wytrzymałość na uszkodzenia ? Nie sądzę. 
  • włosy nie są mocniejsze
  • wcale łatwiej się nie modelują
Jedyne co mogę powiedzieć, ułatwia rozczesanie włosów oraz ładnie pachnie,lecz nic po za tym nie robi w kierunku poprawy kondycji włosa. 


Miałyście ten produkt? Co o nim sądzicie? 

16 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nawet, że mają wersje w sprayu :) Ja bardzo lubię ich odżywki i fajnie się sprawdzają na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie masz mniej wymagające włosy :) Ja firmę bardzo lubię i znam ich kosmetyki. Ten nie zadziałał :(

      Usuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziła najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale po tej recenzji raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie kupowałam nic z Ziaji do włosów, przyznam że nawet pierwszy raz spotykam się z tą odżywką w sprayu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) Dlatego od razu ja kupiłam :) Ogólnie nie pomogła i nie zaszkodziła też :)

      Usuń
  5. Nie używam odżywek w sprayu, wolę te do spłukiwania. Rzadko kiedy firmy kosmetyczne są doskonałe we wszystkim co produkują , Ziaja widocznie nie jest dobra w produktach do włosów....

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie produkty do włosów ziaja się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś kosmetyki Ziaja do włosów mnie nie przekonują i jak widać chyba słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze, szkoda że się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdziła. Nawet nie wiedziałam, że Ziaja ma też odżywki w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak myślałam , że raczej nie zdziała zbyt wiele .
    dobrze , że powstrzymałam się od kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej ale szkoda że tak słabo wypadła ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam i pewnie nie będę mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger