Książka która odmieniła moje życie :)

Hej :) Dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie innym :) A mianowicie chcę Wam przedstawić pewnego Pana  oraz jego książkę :) Jest to Mateusz Grzesiak. Dla niektórych pewnie nie jest to żadne odkrycie, lecz dla mnie tak.


Mateusz Grzesiak- "W 2005 roku założył Grupę Mateusz Grzesiak (GRMG) organizującą szkolenia dotyczące szeroko pojętego rozwoju osobistego oraz komunikacyjnego. Od 2013 roku jest prezesem zarządu spółki Starway. Jest autorem książek i publikacji prasowych, ma własną telewizję szkoleniową. Występuje w roli eksperta w programach telewizyjnych (m.in. "Kawa czy herbata", "Dzień Dobry TVN"), radiowych i publikacjach prasowych. Dodatkowo prowadzi kanał w serwisie YouTube, na którym przedstawia filmy dotyczące samorozwoju oraz nowoczesnych praktyk biznesowych. Prowadzi również serię wywiadów i "Insights", a także autorskie szkolenia w kraju i za granicą - w Ameryce Łacińskiej (Meksyk, Kolumbia, Ekwador), Ameryce Południowej (Brazylia) i Europie (Włochy, Niemcy, Irlandia, Anglia).
Współprowadził konferencje i spotkania motywacyjne, występując m.in. u boku Roberta Cialdiniego, Anthony'ego Robbinsa, Roberta Kiyosakiego, Randy'ego Gage'a, Jacka Canfielda oraz Blaira Singera." Źródło: wikipedia

Ma wielu zwolenników tak jak i przeciwników. Jednak swojej działalności nie zaprzestaje, nadal motywuje ludzi do działania.
Dzięki jego książce zrozumiałam, że to odemnie zależy kim będę i co osiągnę w życiu oraz ,że nic nie staje się tak po prostu. Trzeba do tego chęci, ciężkiej pracy oraz motywacji :) To po przeczytaniu tej książki założyłam fan page mojego bloga oraz pierwszy raz zamieściłam post z moim makijażem. Zaczęłam naukę nad stylizacja paznokci metodą hybrydową. Nigdy do tej pory na to bym się nie odważyła. Zrozumiałam też, że każdy ma prawo się mylić. Uczymy się każdego dnia czegoś nowego. Nie należy stać w miejscu :)
Po przeczytaniu książki stałam się bardziej zmotywowana oraz nabrałam chęci na nowe przedsięwzięcia o których na pewno niedługo usłyszycie.
Wiem jedno, chcę prowadzić bloga i  rozwijać się nadal :)


Brakuje ci motywacji? Chcesz coś zmienić w swoim życiu, a nie wiesz co? To jest książka dla ciebie :)  Po jej przeczytaniu świat będzie wyglądał już inaczej, stanie się dla ciebie pełen nie wykorzystanych okazji, potencjałów. :) Tylko trzeba postawić sobie jeden konkretny cel i dążyć do niego z całych sił :)
Książkę kupiłam w Biedronce za 25 zł :) To były chyba najlepiej wydane pieniądze w moim życiu.

Błędów nie robi ten, który nic nie robi :)

6 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przeczytała, dopiero po Twoim poście usłyszałam o tej książce i tym panu :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie czytałam :-) cieszę sie, że Cię zmotywowała do działania i życzę dalszych mniejszych i większych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mam ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrz, pierwsze słyszę o tej książce, mimo, że moje półki uginają się od tego typu poradników. Dziękuje za inspiracje i na pewno przeczytam :)

    www.jaknieteraztokiedy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kopniaki życiowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger