Czy olejek arganowy pomaga w pielęgnacji ust ? Recenzja balsamu do ust Eveline :)

Cześć kochani :) Zapewne każdy z Was miał problemy z pielęgnacją ust:) Ja też :( Bardzo często moje usta były wysuszone, a co za tym idzie nie wyglądały ładnie. Miałam z nimi okropny problem. Aż do momentu kiedy zaczęłam stosować Odżywczo- regenerujący balsam do ust z Eveline. Jego głównym składnikiem jest olejek arganowy.

  Dziś chcę wam przedstawić produkt, bez którego nie wyobrażam sobie teraz życia. Uwierzcie mi, stosowałam bardzo dużo różnych balsamów do ust, pomadek.( Raz tańszych, raz droższych ) i żadna nie spodobała się moim ustom jak ta. Moje usta są dość wymagające :) Cieszę się, ze Eveline zaopatrzyło mnie w tak dobry produkt.






Dostępność: Drogerie stacjonarne


Dostępny w 3 wariantach smakowych:
- CLASSIC- o smaku wanilii
- CHERRY – o smaku wiśni
- STRAWBERRY – o smaku truskawki
Cena: ok 8

Opakowanie:  Produkt posiada dość solidne opakowanie. Jedyna wada może być to, że czasem się zacina.



Pojemność:4,5ml

Obietnice producenta
 




Moja opinia: 8/10 Nie daję maxa dlatego, że smak jest dość specyficzny ( gorzki). (smak może nie podobać się wszystkim). Mi przeszkadza również to, że opakowanie nieraz się zacina i ciężko wydobyć produkt.



Zalety:
  • jest kilka wersji smakowych, ja mam klasyczną
  • daje doskonałe nawilżenie ust
  • zawiera filrt SPF 20- filtry bardzo rzadko znajdują się w balsamach do ust
  • bardzo ładnie mieni się na ustach
  • największym plusem jest to, że bardzo dobrze dba o usta
  • można stosować go w dzień, jak i w nocy
  • pozostaje na ustach dość długo
  • cena nie jest wygórowana
WADY:
  • jedyną wadą może być to, że nie ma najlepszego smaku
  • opakowanie



A wy jakich używacie produktów do pielęgnacji ust ?:)




32 komentarze:

  1. Czyli widzę, że Eveline ponownie świetnie się spisuje :) Ja do pielęgnacji ust używam pomadek Nivea - jasnoniebieskiej albo różowej, najbardziej mi opowiadają. W dodatku cudownie pachną, tak delikatnie <3

    Troszkę odbiegając od tematu, wyczytałam, że jesteś na II roku ekonomii. Też mam coś wspólnego z tą dziedziną, bo jestem na tym profilu w szkole średniej :) ale szczerze mówiąc, nie jestem pewna, czy chciałabym studiować w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kończąc technikum byłam zakochana w rachunkowości :) Uwielbiałam ten przedmiot :) Jak widać z czasem upodobania się zmieniają :)

      Usuń
    2. Rachunkowość również lubię :) jednak inne przedmioty ekonomiczne średnio, teoria zbytnio nie wchodzi mi do głowy

      Usuń
  2. nie lubię takich, które "źle" smakują, bo mam tendencje do oblizywania ust :D ale sam produkt całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam tylko i wyłącznie oryginalnych bezzapachowych wazelin do ust i od dłuszego czasu moje usta nie były ani suche ani popękane, polecam. Nabardziej polecam oryginalną bo te zapachowe mają troszkę chemii.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wazelinę,pomagała na tydzień, później znów mi schodziła skóra z ust :(

      Usuń
  4. Jeszcze nie widziałam tego produktu nigdzie :) Ciekawa jestem czy u mnie też by się tak dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz suche, wrażliwe usta to jak najbardziej tak :)

      Usuń
  5. Miałam ją i nie wiedzieć czemu na moich ustach się nie sprawdziła :( jakaś taka za ciężka dla mnie, lepiej mi pasuje nivea :) teraz poluje na jajeczko EOS

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam pomadki z my secret, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, tego jeszcze nie stosowałam ! :))

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam serum do ust z tej serii - nawilża dość dobrze, ale szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio chciałam go kupić, bo przypominał mi Carmexy, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z eveline jeszcze nic ochronnego do ust nie miałam. Ja obecnie stosuję balsam ochronny z john masters organics i jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Możliwe że wypróbuję ;-) jednak moim ulubieńcem jest carmex ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam :/ szkoda, że nie jest dobra w smaku:P jaaa uwielbiam jak pachną mi usteczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś jakąś pomadke z Eveline ale niestety nie była dobra. Ciekawa jestem jakbym tą oceniła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z Eveline balsam do ust taki żelowo-płynny, wyciskany. Dla mnie to tragedia, czuć po nim gorzki posmak w ustach. Poza tym nie zauważyłam, żeby nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  16. O muszę wypróbować lubie jak usta sa nawilzone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie chyba by się nie sprawdziła tylko dlatego że nie dobrego smaku :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje usta też lubią szaleć, do tej pory Carmex sobie z nimi radził, ale nigdy nie zaszkodzi spróbować czegoś nowego :) Toż to pretekst do zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uzywam pomadki czerwonej i blyszczyka i na razie nie zamierzam z tego rezygnowac :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. W piatek nowy post. Serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spotkałam się jeszcze z tą pomadką. Aktualnie kończę Carmexa za którym średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go brać jednak wzięłąm masełko z Bielendy i nie żałuje bo jest najlepsze na świecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie za jakimś fajnym się rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pomadka ochronna ląduje zawsze na moje usta jako pierwsza ;) Eveline poza odzywkami do paznokci lubię bardzo. Tego produktu jeszcze nie miałam, ale nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 @MadziaWas , Blogger