Piątek z Blogerką Beauty- Po Prostu Kasia ;)

Cześć i czołem ;) Dziś chcę, abyście poznali Kasię :) Autorkę bloga Po Prostu Kasia. Zapraszam ;)


Adres bloga
  
Skąd pomysł na nazwę bloga?
Co nazwy bloga zmieniła się ona kilka razy. Początkowo blog nosił śmieszna nazwę - ''Katarzynkowy Świat" potem "Katarzynkowy Blog" i był różowy. Następnie strzeliło mi go głowy, żeby zmienić nazwę bloga na anglojęzyczną, którą był mi ciężko wymówić - Brawa Ja :). Po jakimś czasie postanowiłam postawić na prostotę w wyglądzie bloga jak i nazwie i tak powstała ostateczna nazwa bloga, czyli ''Po prostu Kasia''.

Jak długo prowadzisz bloga
Bloga prowadzę od 19 listopada 2013 r. Jednak muszę przyznać, że moje początkowe blogowanie nie było regularne i po drodze zdarzyło się kilka dłuższych przerw w blogowaniu. Dopiero od jakiegoś czasu staram się blogować regularnie.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Na blogu przeważają wpisy o tematyce beauty, jednak na moim blogu znajdziecie też wpisy fotograficzne czyli moją pasje. Przemyślenia na różne tematy oraz mam zamiar wprowadzić wpisy poświęcone modzie. Śmiało mogę powiedzieć, że tematyka bloga to taki miszmasz, jednak na prowadzenie wysuwają się wpisy beauty. ;) 

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Pisanie bloga miało być sposobem na spożytkowanie nadmiaru czasu jaki posiadałam siedząc na bezrobociu oraz okazja, aby dostać coś za free. Taka jest prawda. Jednak spokojnie moje podejście do bloga znacznie się zmieniło. Jesteście ciekaw jak? Jeśli tak to zapraszam na bloga na wpis - "Cała prawda o blogowaniu, czyli spowiedź blogerki"

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać? 
Na innych bloga lubię czytać wpisy kosmetyczne i poznawać nowe kosmetyki, ale też przemyślenia blogerek na różne tematy. 

Czym zajmujesz się prywatnie?
Aktualnie prowadzę własną działalność gospodarczą w branży fotograficznej.

 
Linki do Twoich najlepszych wpisów
hmm.. trudno mi wybrać, ale śmiało mogę powiedzieć, że obecne wpisy o niebo lepsze niż z te z początków blogowania.

Twoje hobby/zainteresowania
Moje największe hobby to fotografia i właśnie temu chce się poświęcić zawodową. Bardzo lubię też podróżować i okrywać nowe miejsca, nawet te w pobliskim lesie :). Lubię też tworzyć wraz z mamą rożnego rodzaju DIY ogrodnicze.

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Moja dysleksja, po mimo, że staram się sprawdzić swoje błędy w postach, nie zawsze są one dla mnie widoczne

Skąd czerpiesz inspiracje
Jeśli chodzi o wpisy beauty, to testuje i recenzuję. Podglądam inne blogerki czy vlogerki i sprawdzam czy u mnie też te produkty czy triki się sprawdzają .Czasami różne sytuacje życiowe zainspirują mnie do napisaniu własnych paru zdań na dany temat lub podzieleniem się przepis na domowy kechup z cukinii. Inspiracje są wszędzie, czasami brak weny :). 

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
W blogowaniu, a właściwie sesjach do wpisów modowych pomaga mi czasami moja druga połówka oraz siostry, które sprawdzają moje teksty ;).

Jak promujesz swojego bloga?
Odwiedza inne blogi i komentuje - ale to chyba jest taki standard, jednak staram się, żeby komentarze były wartościowe i nie zostawiam linków. Wrzucam linki do postów do różnych grup blogowych na Fb oraz staram się przyciągnąć czytelników dzięki koncie na Instagramie.

Twoje motto/ ulubiony cytat
"Nigdy się nie podawaj" - taki właśnie napis tylko w wersji angielskiej zdobi moje ciało. Jestem z tych osób, która po mimo wielu nie powodzeń, będzie dążyć, krążyć przy danym celu , aż go osiągnie. Nie ważne ile czas to potrwa.  

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz Moja lista czytelnicza jest nawet spora i staram się odwiedzać blog z niej regularnie, jednak różnie z tym bywa. Trudno mi wymienić tylko trzy blogi, bo jest znacznie ich więcej, ale śmiało mogę powiedzieć, że lubię zaglądać na te większe blogi jak i mniejsze. Czasami te duże już tracą swoją wiarygodność i są nastawione na zarabianie, a nie wiarygodnie wpisy.


Co motywuje Cię do pisania bloga? 
Z motywacja do pisania bloga jest różnie, bo czasami człowiek się bardzo stara, a jego wysiłki są nie docenione lub po prostu z hejtowane. Jednak największa motywacją do pisania bloga są komentarze od czytelników, dzięki którym wiem, że ktoś czyta i docenia to co robię w tym miejscu. Fajną motywacja dla mnie są też fajne, wartościowe współprace i propozycje od firmy.

Dziękuje autorce bloga Kraina Kobiecości za zaproszenie na swego bloga i możliwość odpowiedzenia na pytania. Serdecznie zapraszam na swojego bloga. 


Linki : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger