Ostatnie sztuki Rossmann :)



Czołem wszystkim;) Każdemu mężczyźnie, który wytrzymuje z blogerką, zapewne poniższa rozmowa nie jest obca: 

Magdalena: Cześć kochanie. Czy jeżeli powiem Ci, że wydałam 70 zł na kolejne kosmetyki, będziesz zły? 
Dariusz: Będę. <śmiech> ;)
Magdalena: A to Ci tego nie powiem, to będzie moja tajemnica ;)

Dwa tygodnie temu odwiedziłam Rossmann w celu zakupu podkładu. Tylko i wyłącznie przypadkiem do mojego koszyka wpadło kilka rzeczy więcej. Ale to tylko przypadek ;)

W moim koszyku ( oczywiście przez przypadek) znalazło się:  

-Podkład Maybelline- Superstay Better Skin- ciemnieje, niestety. Kupiłam odcień 21 Nude i jest o pół tonu za ciemny dla mnie. Ale, że idzie wiosna, promienie słoneczne złapią i mnie, więc sądzę, że sprawdzi się dobrze. Z trwałością jest dobrze. Daję mu dobrą 4. Zapłaciłam 12,29zł.

-Poprawiający wygląd skóry podkład w pudrze- nigdy wcześniej nie używałam podobnych produktów. Więc nawet nie wiem, jak on powinien się sprawdzać. Na samą skórę jest za słaby, zaś nałożóny na podkład, ściąga podkład, na krem, prawie wcale go nie widać. Muszę znaleźć złoty środek ;) Zapłaciłam 10,79 zł

- Tusz do rzęs L'oreal- prawdziwa bomba. Na oku się trzyma, nie kruszy się, nic złego się nie dzieje. Tylko jeden dużyyyy minus- strasznie ciężko go zmyć. Micele słabo dają sobie z tym radę. Trzeba troszkę się namęczyć. Zapłaciłam 18,49 zł.
- podkład L'oreal- Revila Lift- ten też ciemnieje. Mam odcień 180 beige dore. Dopiero jak do domu wróciłam, zobaczyłam, że jest przeciw zmarszczkowy. Całe szczęście, że nie na zmarszki, bo bym używać nie mogła. Rzeczywiście, wygładza skórę, ale niestety zmienia odcień. Cóż :) Zapłaciłam 20,99 zł.

Tak oto przedstawiają się moje kosmetyczne łupy ;) A wy z jakiej promocji skorzystałyście w tym miesiącu, bądź na jaką warto zwrócić uwagę? Czekam na Wasze propozycje :)

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger