Cienie, których nie kupię po raz drugi- Live Love

Czołem :) Moje podejście do makijażu bardzo się zmieniło. Do tej pory zależało mi tylko na tym, aby on był. Teraz chcę, żeby był oraz wytrzymał do wieczora. "Żeby był" nie jest wcale ciężko zrobić. Kreska, podkład, szminka i gotowe. Ale żeby już wytrzymał, trzeba dobrych kosmetyków. Mam kilka takich sprawdzonych, ale podkładu dobrać nie umiem, z cieniami jest podobnie. Szukam czegoś w dobrej cenie, ale też dobrego, wiecie takiej perełki. Ten produkt o którym dziś Was chcę powiedzieć, lepiej omijać. Zapraszam

Gdzie kupiłam: Rossman- nie wiem czy teraz tam będzie ich szafa, ponieważ tą paletkę kupiłam, gdy była wyprzedaż. 
 
Za ile kupiłam: dokładnie nie pamiętam, ale było to mniej niż 18 zł.

Trwałość: no i tu będę narzekać. Bardzo. Po 3 godzinach już źle wyglądały na powiekach. Usłyszałam komentarz, że użyj dobrej bazy. No ok, takiej jeszcze nie mam, ale na cieniu Maybelline, Makeup Revolution trzymał się całkiem całkiem. Tu nawet tego "całkiem "nie było.



Pigmentacja: słaba, cienie osypują się na powiekę. Nie podoba mi się to.

Demakijaż: bez problemu można je usunąć, nawet palcem- płyn nie potrzebny ;)

Dla mnie ta paletka jest bardzo słaba. Ca 20 zł możemy mieć inne lepsze produkty. Gdy kupuję jakiś kosmetyk oczekuję, że wszystko będzie ok . To nic , że wydałam pieniądze, to nic że oczekiwałam czegoś podobne do MUR, to nic że chciałam produktu za 20 zł. 
Jedyne czego chciałam, to jakości. Zaraz ktoś się odezwie "Ej, koleżanko wydałaś mniej, niż dwie dyszki, czego ty oczekujesz?"
A no oczekuję, bo to wcale nie mało. Za 18 zł mam trio z Inglota i służy mi do dziś :)
Czytając opinię o tych cieniach, myślałam "wow" tanie, dobre, to musi być to. A tu proszę, taka klapa. Mówiłam, że jestem wymagająca. Chcę stworzyć listę kosmetyków, które są w dobrej cenie, trwałe i godne polecenia. Ten nie znajdzie się na tej liście. Dla mnie ten produkt jest aby. Nie polecam

A wy jakich cieni polecacie unikać?

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger