PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- W BLASKU MARZEŃ ;)

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Dorotą, autorką bloga W blasku marzeń :) Miłej lektury :)


Adres bloga

Skąd pomysł na nazwę bloga?
Zawsze lubiłam marzyć, a jeszcze bardziej spełniać swoje marzenia i innych marzenia. Jak każdy z nas :)

Jak długo prowadzisz bloga
W kwietniu będzie już 4 lata…

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Swój blog poświęciłam przede wszystkim urodzie. Kosmetyki, uroda, piękne stylizacje i otoczenie, to zawsze sprawiało mi radość. Lubię o tym rozmawiać ze znajomymi, a na swoim blogu czuję się jak w raju. To jest moja Narnia, moja odskocznia od codziennych spraw. 


Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?

Wcześniej prowadziłam innego bloga, o szydełkowaniu. Szydełkowanie jest fajne, ale ileż można o tym pisać. Bardziej mnie interesowały takie sprawy jak: uroda, moda, zdrowy styl życia.

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Mogę czytać o wszystkim, co tylko mnie zaciekawi, zainteresuje. Uwielbiam blogi podróżnicze, także  urodowe, lifestyle czy modowe. Modowe pod warunkiem, że  oprócz zdjęć jest tam też co czytać. Niestety, niektóre blogerki dają więcej zdjęć niż wyrazów.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Prywatnie zajmuję się blogiem :D Oprócz tego mam dwie zwariowane kotki i troje wspaniałych wnucząt u dwóch córek. Niestety, mieszkają daleko. Z powodu stanu zdrowia nie pracuję na razie zawodowo, być może to się zmieni. Mam też dwa zupełnie odmienne dyplomy. Marzę o kolejnym, lubię się uczyć ;)  Bardzo żałuję, że w pobliżu nie ma schroniska dla zwierząt. Dla nich mogłabym pracować za darmo ;)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Hmmm… Które są najlepsze? Oceńcie sami ;)

Twoje hobby/zainteresowania
Moje hobby to pisanie bloga, z blogiem przyszło fotografowanie. Czasem lubię coś udziergać na szydełku, zrobić jakąś własną biżuterię, coś swojego. Lubię czytać, chociaż nie robię tego cały czas dla własnego dobra. Kiedy dorwę jakąś książkę czytam ją do upadłego, tracąc głowę, przegapiając kolejny autobus, zapominając o całym świecie ;)) Bardzo ciekawią mnie kosmetyki, ich składy, działanie. Interesowały mnie one od dziecka.
 

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Nie zastanawiałam się nad tym. Myślę, że przekopywanie się przez maile. Z czasem coraz trudniej mi to ogarnąć. Coraz trudniej znaleźć czas na odpowiedzi, na wszystko. Nadal się uczę, nadal dużo spraw nie rozumiem. Myślę, że człowiek się uczy do końca swoich dni.

Skąd czerpiesz inspiracje?
Z innych blogów. Jest ich tak dużo, że ciężko mi wyróżnić kilka. Znajduję je również w pismach kobiecych, w różnych wydarzeniach czy artykułach. 

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Nikt mi nie pomaga, wszystko robię sama. Inaczej nie czułabym sensu jego pisania. Może to się kiedyś zmieni, choć wątpię. Przy blogowaniu nabieram chęci do życia, do tworzenia.


Jak promujesz swojego bloga?

Udostępniam swoje wpisy w mediach społecznościowych.

Twoje motto/ ulubiony cytat
"Kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się by spełnić nasze marzenie. "
Paulo Coehlo
Bardzo podobają mi się również sentencje Coco Chanel. Większość z nich idealnie do mnie pasuje ;)

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Trudno mi znaleźć tylko 3. Mam ich dużo więcej i to jest mój problem. Już dawno postanowiłam robić wpisy polecające linki, ale zawsze mam obawy, że ktoś będzie się czuł niedoceniony. No cóż. Niech będzie losowo:
landofvanity.pl
Subiektywna
piekniejestzyc.pl
all-about-elle.blogspot.com
inesbeauty.pl
i wiele, wiele innych

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Samo to, że sobie robię kawę i mam ochotę opowiedzieć wszystkim, co mnie zaciekawiło, co polubiłam, co sprawia przyjemność mojej skórze, całej mi, i czym chcę się danego dnia podzielić z Wami.

Znajdziecie mnie:
>>Adres bloga<<




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger