PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- ELFNACZI ;)

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Natalią, autorką bloga Elfnaczi.pl:) Miłej lektury :)




Adres bloga
www.elfnaczi.pl

Skąd pomysł na nazwę bloga? 
Ciężko powiedzieć. Historia zaczęła się od tego, że kiedyś mój kolega wymyślił sobie, że będzie mówić na mnie Naczi – miał w swoim życiu okres, kiedy stosował końcówkę -czi, a ja mu się miło z tymi młodzieńczymi latami kojarzyłam :P Elfem zostałam dlatego, że bardzo je lubię – od podstawówki kocham się w Arwenie stworzonej przez Tolkiena i choć nie jestem do niej podobna, niektórzy mówią, że mam coś wspólnego z tymi mitycznymi stworzeniami ;)

Jak długo prowadzisz bloga 
Bloga prowadzę od 2013 roku, jednak wtedy był on raczej moim pamiętnikiem. Za prawdziwe blogowanie wzięłam się znacznie później – na pewno minęło 6-8 miesięcy od jego powstania.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog? 
Skupiam się głównie na kosmetykach i szeroko pojętym temacie lifestyle. Jeśli chodzi o kosmetyki – zdecydowanie więcej jest na moim blogu postów na temat pielęgnacji, niż kolorówki – jestem makijażowym laikiem i nie chcę nikogo straszyć moimi pokracznymi tworami :P Lubię analizować składy i rozwiązywać urodowe problemy. Teraz, kiedy dostałam się na studia lekarskie zamierzam od czasu do czasu dodawać wpisy o tej tematyce. Ogólnie rzecz biorąc uważam, że obracam się w naprawdę szerokich kręgach, ale to pozwala mi czuć się swobodnie i częściej siadać do pisania.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ? 
Po części z nudów, po części dlatego, że od zawsze lubiłam pisać. W liceum byłam w klasie biologiczno-chemicznej więc rzadko miałam okazję występować w roli „dziennikarki”. Brakowało mi pisania tekstów i porozumiewania się przez nie z innymi ludźmi. Poza tym, jestem osobą, która nie lubi nic nie robić, a w wakacje często miałam aż nadmiar wolnego czasu. Tak zrodził się pomysł założenia bloga – kolejnego już z resztą. Przy tym trwam już kilka lat i nadal nie zamierzam go zostawić J

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać? 
U innych dziewczyn najczęściej czytam wpisy na temat kosmetycznych nowinek, ich ulubieńców a także projekty denko. Dzięki tym postom mogę dowiedzieć się wiele na temat produktów, które mogłabym przetestować na własnej skórze. Jak każda kobieta lubię być na czasie, a nowości są moim małym konikiem – nie lubię przechodzić obok nich obojętnie. Z drugiej strony czytam takie notki, bo chcę dowiedzieć się czegoś na temat bubli – wolę unikać słabych kosmetyków, tym bardziej, że jestem narażona na nasilenie różnych problemów skórnych.

Czym zajmujesz się prywatnie? 
Obecnie jestem studentką pierwszego roku medycyny na UMB. Studiowanie na takim kierunku pochłania wiele czasu, dlatego nie pracuję.  Wcześniej studiowałam farmację, ale stwierdziłam, że nie jest to zawód dla mnie i po poprawieniu matury przeniosłam się na profil lekarski.

Linki do Twoich najlepszych wpisów 
Może nie jest to mój najlepszy wpis, ale na pewno pozwoli Wam mnie bliżej poznać. Mowa tu o moim małym autoportrecie, który napisałam w tamtym roku, w dniu moich 21 urodzin. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i podejdziecie do niego z dystansem. Takie wpisy powstają pod wpływem emocji i nie mam wpływu na to, co się w nim znalazło :P >>KLIK<<

Twoje hobby/zainteresowania 
Uwielbiam czytać książki i grać w gry komputerowe. Wymieniam jedno z drugim, mam fazy, które ciągle się zmieniają, ale do obu tych czynności wracam regularnie. Jedną z moich pasji jest też śpiewanie. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się dostać do Chóru Akademii Medycznej – przyznam, że to jedno z moich małych marzeń J

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu? 
Systematyczność. Teraz, kiedy wróciłam na uczelnię ciężko jest mi wieczorami zebrać się do napisania nowego wpisu. Włącza mi się wtedy w głowie stadium „leniwiec” i zazwyczaj kończę dzień na oglądaniu filmów na YT, a nie planowaniu kolejnego postu. Ostatnio staram się jednak bardziej, mam nadzieję, że w końcu wypracuję w sobie ten nawyk i nie będę robić zaległości, z których później nie mogę się wygrzebać.

Skąd czerpiesz inspiracje. 
Z życia codziennego, filmów, innych blogów. Dziewczyny, które prowadzą piękne, popularne strony czy kanały na YT inspirują mnie do tworzenia nowych wpisów i mobilizują do pracy nad swoimi umiejętnościami. Patrząc na moje wpisy sprzed kilku lat widzę ogromny postęp i bardzo mnie to cieszy. Rozwój to szczęście, a szczęście to dłuższe życie :P

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu? 
Tak. Mój chłopak często zajmuje się kwestiami technicznymi i ogarnia wszystkie błędy, nad którymi ja nie potrafię zapanować. Jeśli chodzi o pisanie tekstów i robienie zdjęć – od tego jestem tylko i wyłącznie ja.

Jak promujesz swojego bloga? 
Staram się aktywnie uczestniczyć w życiu na innych platformach, niż sam blogger. Prowadzę Instagrama i Facebooka, ale po płatne reklamy sięgam naprawdę od wielkiego dzwonu. Czasem robię rozdanie. Aktywnie uczestniczę też w życiu blogowych grup na FB i staram się jeździć na ogólnopolskie, blogowe spotkania ;) Zostawiam wiele komentarzy na innych blogach, przez co nowi czytelnicy trafiają na mój profil na Disqus i adres prowadzonej przeze mnie witryny.

Twoje motto/ ulubiony cytat 
Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądź więc tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci, nawet bowiem najmądrzejszy nie wszystko wie.” J.R.R. Tolkien

Ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz


Co motywuje Cię do pisania bloga? 
Czytelnicy! Nic tak nie motywuje jak dziewczyny piszące, że coś ostatnio rzadko się pojawiam i co się tam u mnie dzieje :P Bez nich mój blog nie miałby sensu – przecież nie piszę tego dla samej siebie J Dzięki stronie poznałam wiele sympatycznych osób, z którymi mam kontakt nawet w realnym świecie. 

Dziękuję ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger