Piątek z Blogerką Beauty- Angelika Niedzwiedzka ;)

Cześć wszystkim ;) Zapraszam Was gorąco na nowy wpis z serii Piątek z Blogerką Beauty ;) Dziś możecie poznać Angelikę ;) Zapraszam ;)


Adres bloga
AngelikaNiedzwiedzka.pl

Jak długo prowadzisz bloga?
W kwietniu miną dwa lata 🙂

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Blog jest ściśle związany z moją największą pasją, czyli makijażem oraz dbaniem o urodę. Staram się pomagać innym w kwestiach związanych z makijażem, pokazywać moje propozycje oraz uświadamiać jak dbać o swoją skórę, jakie są mechanizmy jej działania oraz co i w jaki sposób na nią wpływa.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Czułam potrzebę dzielenia się z innymi swoją wiedzą na temat makijażu i urody ogólnie. Chciałam sprawić, że makijaż stanie się czymś łatwiejszym i rozwiązać pewne problemy z nim związane. Przez kilka lat śledziłam blogosferę oraz Youtube urodowy chłonąc wiedzę jak gąbka, aż w końcu poczułam, że teraz ja mogę się tym dzielić.

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Lubię posty i blogi, których tematyka jest nietypowa. Oczywiście wszystko co związane z urodą, jednak muszę przyznać, że w tej chwili już trudno mnie zaskoczyć. Wszelkie poradniki makijażowe itp. są bardzo przydatne dla wielu osób, ale ja nie odkrywam w nich zwykle niczego nowego. Dlatego cenię wpisy, które rzucają nowe światło na pewne kwestie, są w pewien sposób innowacyjne lub poszerzają moją wiedzę w danym temacie. Ostatnio moim konikiem jest pielęgnacja cery, dlatego bardzo chętnie czytam wszelkie nowinki w tym temacie i bardzo merytoryczne artykuły opisujące różne procesy zachodzące w skórze oraz same zasady jej funkcjonowania.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Prywatnie studiuję i pracuję. Moja praca jest w pewien sposób powiązana z branżą kosmetyczną. Czasami zdarzy mi się malować do sesji zdjęciowych lub wykonywać makijaże okolicznościowe.

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Bardzo trudno wśród tych ponad 100 postów, które się ukazały wybrać te najlepsze. Jestem dumna z wpisu „Dlaczego się nie opalam?” (http://www.angelikaniedzwiedzka.pl/2016/06/dlaczego-sie-nie-opalam.html), ponieważ przygotowanie go było bardzo angażujące i czasochłonne. Przekopałam się przez wiele badań, wyciągając z nich przydatne informacje i cytaty. Postem tym chciałam też wpłynąć na świadomość wielu ludzi na temat tego, jak opalanie naprawdę wpływa na nasze ciało. To ważne, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że w naszej kulturze opalanie jest gloryfikowane. Drugim postem tego typu był „Kiedy sięgnąć po pierwszy krem przeciwzmarszczkowy?” (http://www.angelikaniedzwiedzka.pl/2016/08/kiedy-siegnac-po-pierwszy-krem.html). Jeśli chodzi o makijaże, najbardziej dumna jestem z makijażu jesienno-zimowego (http://www.angelikaniedzwiedzka.pl/2016/12/prosty-jesienno-zimowy-makijaz-wykonany.html).

Twoje hobby/zainteresowania
Jak już wyżej wspominałam – makijaż i uroda. To są dwie rzeczy, które interesują mnie najbardziej, a zawiera się w nich historia makijażu, dbanie o urodę w różnych częściach świata, ważne postaci, które stworzyły/zmieniły branżę kosmetyczną, korelacje pomiędzy rozwojem kosmetyki a emancypacją i sytuacją kobiet itp. Bardzo lubię wszystko, co vintage, dlatego też ciekawi mnie to, co związane z minionymi epokami: ubiorem, muzyką, stylem życia, myślenia. Oprócz tego interesuję się też rozwojem osobistym i psychologią.

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Największą trudnością jest dla mnie połączenie studiów, pracy i blogowania. Bardzo chciałabym móc poświęcić blogowi więcej czasu, jednak nie zawsze jest to możliwe. Często największym problemem jest moje... lenistwo 😉 Poza tym nawet jeśli coś sprawia mi problem, to wciąż jest na tyle przyjemne, że nie traktuję tego jak wady 🙂

Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje są wszędzie i nigdy nie wiem kiedy trafię na coś, co mnie oczaruje i w jakiś sposób przemycę to na blog. Inspirujące są dla mnie makijaże innych osób, które czasem próbuję odtworzyć lub po prostu w jakiś sposób wpływają na mój sposób malowania. Często inspirują mnie inne blogi, kanały na YT, artykuły lub książki. Jeśli dowiem się o czymś związanym z urodą, co wcześniej było dla mnie tajemnicą, niemal natychmiast chcę się z tym podzielić.

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Jeśli chodzi stricte o blogowanie, wszystko robię sama. Szablon, zdjęcia, posty, promocja bloga... Zajmuję się tym tylko ja. Kiedy jednak wystąpi problem natury technicznej, mam się do kogo zwrócić o pomoc 🙂 Jeśli chodzi o makijaże, które później umieszczam na blogu, zawsze najpierw ocenia je mój chłopak i mówi mi co mogłabym poprawić.

Jak promujesz swojego bloga?
Mam konta na Facebooku i Instagramie. Najlepszą promocją jest chyba jednak odwiedzanie innych blogów, czytanie postów i komentowanie (nie mówię tu o komentarzach w stylu „Super post, zapraszam do mnie”). Konkursy też są świetnym źródłem przyciągającym nowych czytelników, którzy często zostają na dłużej 🙂

Twoje motto/ ulubiony cytat
Nie mam jednego, konkretnego motta, ale moje spojrzenie na życie całkiem zgrabnie opisuje znaleziony przed chwilą w Google tekst: „Nie osiągniesz tego, co chcesz. Osiągniesz to, co wypracowałeś.”

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz.
Nie mam chyba trzech ulubionych blogów. Na pierwszym miejscu postawiłabym Azjatycki Cukier, na kolejnych jednak będzie wiele blogów jednocześnie. Zwłaszcza ostatnio, kiedy mam tak mało czasu na blogowanie, często czytam upatrzone na różnych blogach „perełki”, zamiast całego bloga.

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Motywuje mnie to, że mam nadzieję komuś pomóc, uświadomić, jakoś wpłynąć na niego. Liczę, że nawet jeśli ktoś odwiedzi mojego bloga odesłany przez Google, nie spojrzy na jego nazwę i pójdzie dalej zapominając o nim, to znajdzie odpowiedź na nurtujące go pytanie. Chciałabym być w jakiś sposób pomocna, nawet jeśli chodzi o tak „błahe” sprawy jak makijaż.

FB: >>KLIK<<
INSTAGRAM:>>KLIK<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger