#daryLOSU Luty 2017

Hejka wszystkim ;) Kto z Nas nie lubi prezentów, no kto? Ręka do góry ! Ja uwielbiam ;) I dziś chcę pochwalić się z Wami, co dostałam. A co :) Nawet koleżanka ostatnio mi powiedziała, że lubi jak pokazuję nowości kosmetyczne.  A, że budżet ograniczony, więc trzeba cieszyć się tym co mam ;) 


Nowości ElfaPharm 

Kilka miesięcy temu zapisałam się do klubu Elfa Pharm. Dopiero w lutym ktoś się odezwał i otrzymałam "prezent".

W paczce znalazły się: 

Szampon-  szampon jak szampon. Pieni się ładnie, myje włosy. Jest ok

Maska do włosów- z niej jestem najbardziej zadowolona. Polubiłam ją chyba najbardziej za to, że nakłada się ją jak odżywkę. Można ją zmyć już po kilku minutach

Pomadka- ziołowa, taka normalna, jakoś mega mnie nie zaskoczyła

Krem do stóp- jak to krem, nawilża stopy. Widać, że walczy z suchym naskórkiem. Jest ok

Masło do ciała- pachnie troszkę jak krem Dove. Dobrze nawilża ciało, sprawdzone ;)

Dodatkowo w paczce był kalendarz oraz kilka próbek, które już rozdałam ;)

Prezent z okazji Walentynek- Farmona 


Ten zestaw jest dla dwojga ;) 
W skład zestawu wchodzą:
Żel do ciała- pieni się ładnie, pachnie ładnie. Niestety zapach na ciele nie utrzymuje się zbyt długo
Olejek do masażu- bardzo klei się po nałożeniu. Jako, że dobra jestem, to zrobiłam masaż pleców mojemu D. I po godzinie jeszcze się kleił. Dla mnie to za długo. 
Peeling- pachnie paskudnie....


W lutym zakupiłam dwa produkty. Eyeliner Pierre Rene, ponieważ mój Eveline troszkę nawala. Trzeba troszkę urozmaicić ten makijaż. Podkład Catrice- lubię go. Niestety nie mogę dostać tej najjaśniejszej wersji. Zawsze, gdy wchodzę do drogerii ten 01 jest wyprzedany ;)


Teraz wy ;) Pochwalcie się swoimi zakupami;) Wiem, że miesiąc się nie skończył, lecz ja w lutym nie mam w planach powiększania swoich zapasów ;)

Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger