PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- RÓŻOWA SZMINKA

Witam kochani ;) Po nowym roku wracamy do serii wpisów "Piątek z Blogerką Beauty". Dziś chcę, abyście poznali Paulinę, autorkę bloga Różowa Szminka. Zapraszam ;) 






Adres bloga 
www.rozowa-szminka.blogspot.com

Skąd pomysł na nazwę bloga? 
Swego czasu byłam bardzo „różowa”. Różowe ubrania, różowe pasemka, różowe cienie na oczach. Szminka… sama nie wiem. Po prostu stwierdziłam, że nazwa będzie fajna, łatwo zapadająca w pamięć.

Jak długo prowadzisz blog? 
Blog prowadzę prawie 6 lat. Dokładnie 10 lutego będę obchodzić 6 rocznicę jego założenia.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog? 
Mój blog to konkretny misz-masz. Zaczęłam od ubrań, bo wtedy głównie to leżało w kręgu moich zainteresowań. Potem zaczęłam rozszerzać tematykę – wstawiłam wpis z podróży, jakiś przepis, jakiś haul. Na sam koniec doszły kosmetyki. Teraz stanowią nieodłączną część mojego bloga. Nie mogę jednak nazwać się blogerką typowo kosmetyczną, czy typowo modową.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ? 
Kiedyś trafiłam w gazecie na artykuł dotyczący polskiej blogerki. Pomyślałam, że to świetna sprawa, bo lubiłam robić sobie zdjęcia. Ba, wcześniej aktywnie udzielałam się na photoblogu, więc pomyślałam, że fajnie byłoby przenieść się na bloggera. Początkowo całkowicie się gubiłam. Nie rozumiałam, czemu ludzie do mnie nie zaglądają. Potem odkryłam tajemnicę, że żeby ktoś odwiedził ciebie, ty najpierw musisz odwiedzić ich ;)

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać? 
Uwielbiam czytać o podróżach. Dzięki temu rozszerzam moją listę miejsc do zobaczenia. Lubię też czytać wpisy odnośnie włosów.

Czym zajmujesz się prywatnie? 
Prywatnie jestem studentką germanistyki.

Twoje hobby/zainteresowania 
Przede wszystkim podróże! Uwielbiam to. Poza tym lubię buszować po secondo handach. Można tam znaleźć tyle perełek.

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu? 
Zdecydowanie zdjęcia. Czasem strasznie ciężko przygotować coś na chociażby dobrym poziomie.

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu? 
Pomaga mi w tym moja siostra. Odgrywa rolę fotografa, ale także doradcy. No i pełni ważną rolę przy testach kosmetycznych, bo to także ona dodaje swoje przy opinii.

Jak promujesz swój blog? 
Udzielam się dużo na Instagramie, ale też na dresscloud

Twoje motto/ ulubiony cytat 
„I tylko jedno może unicestwić marzenie – strach przed porażką”

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz 



Co motywuje Cię do pisania? 
Ludzie, którzy zaglądają na bloga, są ciekawi mojej opinii, i ci, z którymi czasem rozmawiam prywatnie. 

Instagram: >>KLIK<<
Dresscloud: >>KLIK<<



18 komentarzy:

  1. Znam Różową Szminkę z IG :D Teraz chętnie odwiedzę bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam koleżankę.
    Chętnie poznam jej bloga bliżej 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam koleżankę.
    Chętnie poznam jej bloga bliżej 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego bloga, ale chętnie nadrobię braki :D Super wpis, lubię poczytać o nowych, nieznanych mi osobach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zaglądne do niej na bloga :) nie znałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy na tym blogu, z chęcią na niego wpadnę :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzę do niej z przyjemnością :) 6 lat stażu do sporo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam bloga Pauliny i już zaglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego bloga, ale zaraz poznam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej blogerki wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Chętnie poznam tego bloga bliżej
    Zapraszam do siebie http://tala1905.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloga nie znam i chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo wcześniej nie znałam, ale już nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bohaterkę wpisu poznałam właśnie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger