Piątek z Blogerką Beauty- Like a Porcelain Doll ;)

Witajcie kochani ;) Dziś post pojawił się z małym poślizgiem. Wybaczcie- spawa techniczna. Zapraszam Was na wywiad z Ingą, autorką bloga Like a Porcelain Doll ;) 



Gdzie Cię znaleźć ?
Mój blog obecnie kryje się pod adresem lighthaired.blogspot.com , nie jest on jednak stały. Niedługo mam zamiar przenieść się na własną domenę, ponieważ na blogerze nie mogę ustalić prawidłowej nazwy. Zaś jeśli chodzi o inne media społecznościowe to oczywiście Instagram : likeaporcelaindoll.blog oraz Fp: Like a porcelaindoll

Skąd taka nazwa bloga?
Dawno, dawno temu, kiedy jeszcze się nie malowałam moje koleżanki uparły się, żeby mnie trochę odmienić. Po metamorfozie wzdychały nade mną i mówiły że wyglądam, jak lalka z porcelany. Ponadto w domu posiadam taką lakę, która bardzo mnie przypomina, szczególnie z okresu gdy szłam do komunii.

Jak długo prowadzisz bloga
Bloga prowadzę od dwóch lat, ale nie jest to moje pierwsze spotkanie z blogowaniem. Kiedyś pisałam krótkie opowiadania i prowadziłam internetowy pamiętnik.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
To o czym piszę to głównie recenzje kosmetyczne i mój bzik na punkcie włosów. Nie zamykam się jednak tylko na ten rodzaj postów. Lubię polecić innym dobry przepis, książkę lub poruszyć zgoła odmienny temat. W ostatnim czasie brałam tez udział w dwóch wyzwaniach blogowych, co było dla mnie świetnym doświadczeniem.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
W zasadzie nie ma na to konkretnej odpowiedzi. Na studiach zaczęłam się interesować co nieco składami, choć do dziś jestem zupełnym przeciętniakiem w kwestii ich czytania. Znajomość składów, a także mojej skóry pozwoliła mi bardziej świadomie sięgać po produkty i postanowiłam, że moje doświadczenia opisywać będę na blogu. Początki były bardzo nieporadne, szczególnie jeśli chodzi o fotografię. Do dziś nie mam pojęcia dlaczego, bo przecież od dawna fotografuję przyrodę i ludzi. Moje podejście do bloga bardzo się zmieniło i dziś jest pewną częścią mnie, bardzo źle się czuje kiedy nie jestem w stanie wygospodarować czasu na kolejny post.

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Moja ulubioną serią, która pojawia się na blogach są oczywiście ”kosmetyczni ulubieńcy”, choć już nie raz wpędziłam się przez to w tarapaty. Hity blogosfery zazwyczaj w ogóle się u mnie nie sprawdzają i lądują w koszu lub u przyjaciółki. Bardzo też lubię wpisy DIY, które motywują mnie do tego bym sama spróbowała coś zrobić. Nie można też zapomnieć o włosach! Jako włosomaniaczka posty z poradami i recenzjami masek czytam wpadając nosem w monitor ;)

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
W okresie wiosenno/letnim mam pole do popisu jeśli chodzi o fotografię. Niestety zimą wracam kiedy jest ciemno, a akademickie warunki również nie sprzyjają bardziej kreatywnym zdjęciom. Na dziś jest to moja największa bolączka. Mam jednak zamiar rozwiązać ten problem i w końcu kupić blendę by mieć lepsze światło. Co do kreatywności dopóki nie będę mieć własnego kącika ciężko będzie.

Ulubione blogi
Mam całą masę ulubionych blogów, które motywują mnie do dalszej pracy. Oto kilka z nich:
  emza.
  Mazgoo
  Feelingfancy

Czym zajmujesz się prywatnie?
Jeśli chodzi o moje życie prywatne obecnie jeszcze się uczę. Rok temu obroniłam inżyniera, a niebawem stanę się magistrem. Wybór wydziału chemicznego był bardzo spontaniczny, taki mały chichot losu – nie cierpię chemii. Zdradzę Wam też, że studia drugiego stopnia wybrałam bardzo niefortunnie i dziś trochę żałuję. Obecnie czeka mnie naprawdę ciężki miesiąc, dlatego możecie trzymać za mnie kciuki. Pierwszy raz od kilku lat idzie mi jak po grudzie :D

Twoje hobby/zainteresowania
Uwielbiam fotografię, ale nigdy nie miałam czasu poświęcić się jej bezgranicznie. Mam skromną nadzieję, że w końcu się przyłożę i zrealizuję jakiś kurs fotograficzny. Kocham też tworzyć kosmetyki naturalne, w ciągu roku akademickiego nie pozawala mi na to czas, za to latem można wyczarować cuda z polnych kwiatów chociażby. Kiedyś grałam też na gitarze, ale podczas świąt złapałam się na tym iż niewiele z tego pamiętam. Nadal sprawia mi to radość, o ile nie występuję przed kimś.

Co możesz o sobie powiedzieć ?
Jestem bardzo ambitną osobą, do tego stopnia że te ambicje w pewnym momencie przełożyły się na moje samopoczucie. Przestałam kontrolować emocje, często wpadałam w płacz czy krzyk. Dziś jest trochę lepiej, nauczyłam się walczyć trochę ze stresem.  Ponadto gdyby ktoś do mnie zagadał to pewnie uznałby mnie za dziwaczną, wyniosłą osobę. Potrzebuję czasu ,żeby pokazać swoje prawdziwe, zwariowane oblicze. Kiedy dobrze się czuje w towarzystwie, żartuję i śmieję się, a nawet wygłupiam się do tego stopnia że wszyscy mają ubaw. Niestety moją wadą jest ciężki żart i nie każdy mnie rozumie, czasem ludzie się dziwnie patrzą :D Poza tym jestem bardzo zakręcona i ciężko mi czasem skupić się na jednej rzeczy. Ponadto kocham wiosnę, babie lato i polską złota jesień. Mam bzika na punkcie zwierząt, szczególnie kotów, ale dla mnie nie ma walki kot jest lepszy od psa.

Co byś przekazała swoim czytelnikom?
Moim czytelnikom życzę dużo uśmiechu w roku, który nastał, mało stresów i samych sukcesów. Chcę Wam podziękować za to, że jesteście, ponieważ dajecie mi dużo motywacji do dalszego działania! Wielu z Was pokazało mi inne punkty widzenia i nowe możliwości. Wielokrotnie padło wiele miłych słów, które chwytały za serducho. Mam nadzieję, że będziecie nadal zaglądać i  nie zawiodę Was postami, które tworzę ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger