PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- KATE'S BEAUTYLAND

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Kasią, autorką bloga Kate's Beautyland:) Miłej lektury :)


Adres bloga: 
Całkiem nie dawno przeniosłam się na własną domenę i możecie mnie znaleźć pod adresem katesbeautyland.pl. Zostałam nadal na blogerze, ale bardzo łatwo jest zastąpić stary adres z blogspot.com na pl. Trochę się tego bałam, ale jest to bardzo poste. 

Skąd pomysł na nazwę bloga?
Byłam w trakcie pisania pracy licencjackiej o trudach tłumaczenia książki Alice in Wonderland (Alicja w Krainie Czarów) na język polski. Nie łatwo było mi się skupić, więc skakałam po blogach i kanałach YT. W końcu wpadł mi do głowy pomysł, czy nie założyć kanału na YT, ale szybko go odrzuciłam, chociaż z perspektywy czasu trochę tego żałuję. Tak narodził się pomysł na blog. Początkowo chciałam nazwać go Kate’s in Wonderland, ale pamiętam, że jakaś dziewczyna ma podobną nazwę bloga tylko ze swoim imieniem (wybaczcie nie pamiętam kto ;(). Zaczęłam kombinować z nazwą bo wiedziałam, że na blogu będę pisać o tematach beauty. Zastąpiłam słowo wonder na beauty i tak powstała nazwa Kate’s Beautyland – moja mała Kraina Urody.

Jak długo prowadzisz bloga
Bloga prowadzę już od trzech i pół roku. W lipcu stukną mi cztery latka. Jest to mój pierwszy blog :)

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Na blogu pojawiają się różne wpisy, ale zawsze poświęcone kosmetykom. Możecie znaleźć na nim recenzje kosmetyków począwszy od wszelkiej pielęgnacji poprzez kolorówkę. Uwielbiam się malować, więc wpisy z makijażami też się pojawiają. Ostatnio mam również bzika na punkcie wykonywania manicure hybrydowego. Bardzo mnie to wciągnęło i zainspirowało do dodawania wpisów ze stylizacją paznokci.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Odpowiedź będzie bardzo prosta – z miłości do kosmetyków :)

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Uwielbiam czytać ulubieńców kosmetycznych – nic tak nie poprawia humoru jak dobrze sprawdzające się kosmetyki. Polegam na opiniach innych blogerek i często kupuję kosmetyki, które polecają właśnie w ulubieńcach. Lubię też podziwiać wpisy z makijażami innych. Są dla mnie nieskończonym źródłem inspiracji. Kiedy nie potrafię podjąć decyzji o zakupie kosmetyku zawsze czytam o nim kilka recenzji żeby mieć pełen obraz. Lubię czytać takie wpisy, bo wiem ile testów wymaga napisanie ostatecznej recenzji.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Prywatnie jestem „przykładną” żoną i mamą dwójki urwisów – pięcioletniej Alicji i rocznego Filipa. Teraz odczuwam uroki urlopu macierzyńskiego, więc miałam bardzo dużo czasu dla swoich dzieci. Uwierzcie nie dały mi się nudzić! Niestety już nie długo wracam do pracy i mam nadzieję, że uda mi się pogodzić macierzyństwo, pracę i moje hobby, którym jest blogowanie :)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Od kilku lat największą popularnością cieszy się wpis o wykończeniach pomadek MAC – http://www.katesbeautyland.pl/2014/11/mini-przewodnik-po-wykonczeniach.html. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ chciałam pomóc przybliżyć zachowanie różnych wykończeń pomadek właśnie tej marki. Drugim popularnym wpisem jest recenzja pomadek w płynie Golden Rose http://www.katesbeautyland.pl/2016/06/golden-rose-longstay-liquid-matte.html

Twoje hobby/zainteresowania
Uwielbiam czytać książki poświęcone historii Wielkiej Brytanii. Szczególnie uwielbiam czasy Dynastii Tudorów, która mnie fascynuje. Przeczytałam chyba już wszystkie książki na ten temat zarówno fikcję literacką jak i podręczniki historyczne… Tak, historia to mój konik. Uwielbiam wykonywać makijaż stąd pojawiło się, więcej makijaży na blogu. Byłam też na kursie wizażu gdzie poszerzyłam swoją wiedzę oraz odważyłam się malować innych. Makijaż jeszcze bardziej mi się spodobał i stał się ogromną przyjemnością. A kiedyś nie potrafiłam się malować ;)

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Zdjęcia! Na początku nie przywiązywałam dużej wagi do zdjęć i wstyd się przyznać, ale robiłam je na automatycznych ustawieniach lustrzanki… Na szczęście przestawiłam się na ręczne ustawienia i już nie wyobrażam sobie inaczej robić zdjęć. Zimą mam największy problem z doświetleniem, dlatego staram się robić zdjęcia w słoneczne dni. Myślę jednak nad zakupem lampy, która mi ten proces ułatwi. I jeszcze wymyślanie tła dla zdjęć. Czasami przychodzi mi to z łatwością, a niekiedy już nie wiem jak mam ułożyć kompozycję na zdjęciu żeby to ładnie wyglądało. Jeśli nie mam pomysłu to wtedy nie robię zdjęć – nic na siłę ;)

Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje znajduje wszędzie. Na przykład chwilę po tym jak skoczyłam liceum (wtedy mniej więcej wzięło mnie na kosmetyki) uważałam, że tania drogeryjna kolorówka jest beznadziejna, a droższe kosmetyki są najlepsze. Przez te kilka lat, jednak moje zdanie kompletnie się odmieniło, dlatego powstał pomysł na serię wpisów Tanie Rozwiązanie. Staram udowadniać się w nich, że tanie nie oznacza gorsze, a czasem nawet przewyższa jakością droższy kosmetyk. Jeśli chodzi o inspiracje makijażowe i paznokciowe to czerpię je głównie z YT.

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Nie. Jestem taka sobie Zosia Samosia. Właściwie wszystko zrobiłam/robię na nim sama. Nie licząc szablonu na blogu, bo w tym temacie aż tak sprytna nie jestem ;)

Jak promujesz swojego bloga?
Głównie w mediach społecznościowych takich jak instagram, google+, czy facebook. Czasem też puszczam na kilka dni reklamy na facebook’u jednak fajerwerków nie ma. Po głowie chodzi mi coś jeszcze, ale tego dowiecie się z bloga albo w niedziele albo w poniedziałek. Na razie ciuchutko – musicie poczekać ;)

Twoje motto/ ulubiony cytat
„Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy.” - Marylin Monroe

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Kiedyś bardzo lubiłam czytać bloga Kosmetyczka Inżynierki - http://kosmetyczka-inzynierki.blogspot.com/ Karolina mam nadzieję, że wrócisz do blogowania na stałe :)
A aktualnie lubię zaglądać do:
Tak szczerze mówiąc to zaglądam na wszystkie blogi, które obserwuję. Nie zawsze zostawiam komentarze, ale staram się zaglądać do wszystkich :)

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Czytelnicy! Tak napędzają mnie do dalszego działania poprzez komentarze, czy polubienia w mediach społecznościowych. Czytelnicy dają dużego motywacyjnego kopa, bo przecież bez nich ten blog by nie istniał ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger