PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- KAPRYSEK

Jest mi niesamowicie miło, że mogę zaprezentować siebie i mój blog na stronie Magdy, która w blogowym świecie znana jest jako Kraina Kobiecości ;) Czuję się taka wyróżniona ;) Zainteresowanych moją skromną kapryskową osobą zapraszam do dalszej części notki ;)
 

Adres bloga
Skąd pomysł na nazwę bloga?
Poradnik bezradnik to taka gra słów, bo niby "radzę", ale kim ja jestem żeby radzić ;p


Jak długo prowadzisz bloga

Długo. Będzie już ponad 5 lat ;)


Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?

Jest to typowy blog urodowy, czy jak tam kto woli kosmetyczny. Choć czasami jak mnie coś co kosmetykiem nie jest bardzo wkurzy (jak np. ostatnio pralka Beko) to i o niekosmetycznych rzeczach napiszę ;)

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Był 18 grudzień 2011 szukałam informacji o podkładzie i tak trafiłam na film na yt pewnej Madzi, która już teraz kanału nie prowadzi. Wtedy odkryłam, że istnieje coś takiego jak kanały urodowe i blogi kosmetyczne. A, że wtedy byłam na etapie szukania branży zbliżonej do biologii doszło do mnie, że kosmetologia ma tutaj wiele wspólnego i tak narodził się pomysł na dalsze życie ...  nie tylko blogowe ;) 

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Najbardziej to recenzje kosmetyków, ale tych ogólnie dostępnych. Buble to uwielbiam ;) Lubię też czytać o życiu prywatnym blogerek ;)

Czym zajmujesz się prywatnie?
Prywatnie pracuję w obu wyuczonych zawodach. Jako biolog w laboratorium medycznym i popołudniami jako kosmetyczka prowadzę kosmetykę mobilną ;)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Sporą popularnością cieszy się wpis o makijażu permanentnym (>klik<) choć  nie do końca wiem dlaczego ;p A mój ulubiony wpis ? każdy! Bo każdy jest szczery i pisany bez krycia emocji ;)

Twoje hobby/zainteresowania
Moje zainteresowania to nie tylko fitokosmetyka zwłaszcza naturalne metody "walki" z trądzikiem, ale także astronomia  - uwielbiam spędzać czas w planetarium i nie mam problemu z rozpoznawaniem gwiazdozbiorów. W wolnym czasie razem z moim Messim chodzimy do psiej szkoły ;)

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Opisanie tego co czuję. Czasami mam wrażenie, że łatwiej byłoby mi nagrywać recenzje niż je pisać ... 

Skąd czerpiesz inspiracje
Z życia codziennego. Moje koleżanki oraz klientki to największe inspiracje ;)

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Nie, nie, nie! wszystko to moje dzieło ;p

Jak promujesz swojego bloga?
Głównie przez grupy blogowe i kosmetyczne na fb

Twoje motto/ ulubiony cytat
worek cierpliwości, szczypta humoru i jakoś to będzie ... ;)
 
3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Mam wiele blogów, na które zaglądam regularnie. Ale jak 3 to:

Co motywuje Cię do pisania bloga? 
Codzienne życie. Dla mnie mój blog to nie tylko pamiętnik, ale także forma relaksu ;)

Ale się rozgadałam tzn. rozpisałam. Czy ktoś to wszystko przeczytał ? ;> Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam ;)
Wszystkiego dobrego Kochani! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger