La Amoureux- Nyx- najgorszy tusz jaki w życiu miałam- Recenzja

Cześć wszystkim ;) Nowy rok się zaczął, a ja pierwsze co zacznę narzekać. Pierwsza recenzja i to negatywna. Czemu ten tusz do rzęs mi się nie spodobał oraz czemu, aż tak nim się zawiodłam? Chcesz się dowiedzieć, musisz dotrwać do końca ;)

Producent: Nyx 

Cena: 22 zł.

Dostępność: swój tusz kupiłam w Galerii Mokotów. 


Czemu uważam, że ten tusz jest zły? Gdy nim pomaluję rzęsy mam wrażenie, że nadal są niepomalowane. Czuję się goło i niestety widok też jest słaby. Tusz nie poprawia wyglądu mojego oka, zwyczajnie się źle czuję. 
Podsumowując: nie pogrubia, nie wydłuża i  strasznie bolą mnie po nim oczy. (Migrenowcy wiedzą o czym mówię).
Zawiodłam się i to bardzo. Dlaczego? Już mówię. Podczas zakupów Pani poleciłam mi ten tusz. Gdy zapytałam się czy jest dobry, tak oczywiście, bardzo dobry. Rozumiem, że sprzedaż, że zyski, ale kurcze jak coś jest słabe, nigdy bym nie poleciła produktu klientce. A w szczególności słowami: "bardzo dobry". Nie wierzę, że osoby tam pracujące nie znają jakoś danego kosmetyku. 
Z drugiej strony ktoś powie, czego ona oczekuje za 22 zł. A powiem, ze dużo :) Bo to całe 22 zł, na które muszę ciężko zapracować. 
2 stycznia zaczęłam pracę i stałam się jeszcze bardziej wymagalna wobec kosmetyków. Produkty, które używam mam na twarzy od 6 do 18, czyli bite 12 godzin. Nie każde "malowidło" jak to mówi mój tata, jest w stanie to wytrzymać :) Bądźcie czujni, będzie więcej recenzji kosmetyków do makijażu.
W tym miejscu dziękuję blogom za to, że ostrzegają nas, przed złymi wyborami ;) Dziś ja Was ostrzegam.

Wczoraj postanowiłam coś zmienić na moim blogu, aby mieć lepszy kontakt z Wami. Zainstalowałam Disqus-nowy system komentowania wpisów ;) Liczę na to, ze będziemy w lepszym kontakcie, że będziecie częściej pisać oraz odpisywać na moje komentarze. Liczę, że ta zmiana wyjdzie nam na dobre :) 
Dajcie znać, czy ten sposób komentowania wpisów Wam odpowiada oraz czy znacie ten produkt. 

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger