Piątek z Blogerką Beauty- Beauty Blond Blog


Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Kingą, autorką bloga www.gorzela.pl :) Miłej lektury :)







Adres bloga 

Jak długo prowadzisz bloga
Bloga prowadzę od lutego tego roku, czyli stosunkowo dość krótko ;)

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Mój blog poświęcony jest głównie sferze urodowej. Dzielę się z moimi czytelnikami recenzjami produktów kosmetycznych, czasami poruszam tematy związane z medycyną estetyczną bądź obszarami life style.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Chciałam mieć w Internecie swój mały kącik, gdzie mogłabym się dzielić moją pasją do kosmetyków.  Szczerze mówiąc szukałam też przyjemnego zajęcia, którym mogłabym wypełnić wolny czas (którego i tak nie mam za wiele). Blog jest dla mnie obszarem, który ciągle mogę ulepszać i wkładać w niego sporo serca.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Na co dzień pracuję na etacie w firmie energetycznej, gdzie zajmuję się budżetem i innymi sprawami związanymi z administracją. Swoją pracę bardzo lubię! Poza tym pomagam mężowi prowadzić drukarnię cyfrową. Ogólnie nie lubię marnować czasu, lubię pracować ;)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Ciężko mi powiedzieć… Jedynym z popularniejszym postów była moja relacja z powiększania ust kwasem hialuronowym http://www.gorzela.pl/2016/03/powiekszenie-ust-kwasem-hialuronowym.html
Niedawno wprowadziłam serię „ulubieńcy miesiąca”, która też cieszy się sporym zainteresowaniem: http://www.gorzela.pl/2016/11/ulubiency-pazdziernika-wyniki-konkursu.html

Twoje hobby/zainteresowania
Moim największym hobby, które daje mi największą satysfakcję jest prowadzenie bloga. Poza tym interesuję się matematyką, medycyną, kryminalistyką. W wolnej chwili lubię czytać książki, rozwiązywać krzyżówki i oglądać „1 z 10” :D

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Nie. Zajmuję się tym zupełnie sama. Przynosi mi to niesamowitą satysfakcję. 


Jak promujesz swojego bloga?
Głównie na facebooku i instagramie, którego w końcu niedawno założyłam ;) Czasami firmy z którymi współpracuję dzielą się z czytelnikami moim wpisem.

Twoje motto/ ulubiony cytat
Oczekuj najlepszego, ale bądź przygotowany na najgorsze. Jestem realistką, bez cienia optymizmu. Wszystko szacuje, realnie oceniam.

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Do pisania bloga motywuje mnie każda osoba wchodząca na moją stronę, każdy komentarz i nowy obserwator. Dużą motywację daje mi także postęp, który widzę miedzy moimi postami kiedyś a dziś.

Bardzo dziękuję Magdzie, że kawałek swojego kącika poświęciła mojej osobie ;) Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga Magdy- zarówno tych którzy mnie znają, jak i tych którzy jeszcze mnie nie poznali ;)



26 komentarzy:

  1. super wywiad :) czytam Was Obie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Cieszę się, że do Nas zaglądasz ;)

      Usuń
  2. Bloga nie znam i zaraz odwiedzę :) Lubię tą Twoją serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad :) Ciekawie byłoby wziąć w taki czymś udział :) Chętnie zajrzę na stronę Kingi bo mamy ze sobą wiele wspólnego w świecie blogowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię blog Kingi i często odwiedzam ;) Fajny wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że ten komentarz zabrzmi jak spam ale naprawdę uważam, że to świetny pomysł na wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga prowadzi super bloga, ma bardzo interesujące wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinge czytam od czerwca może lipca, bardzo lubię tam zaglądać. Po wywiadzie widzę że łączy nas znacznie więcej niż tylko jasna karnacja ;-) Kryminalistyka, medycyna, krzyżówki i 1z10 :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana za wywiad :) bardzo mi miło czytać tak pozytywne komentarze ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że ta seria ma tak pozytywny odzew ;)

      Usuń
  9. Znam bloga Kingi :) Bardzo lubię tę serię na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Kingę, osoba o szerokich horyzontach i złotym sercu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino przesadzasz z tym złotym sercem! :D

      Usuń
  11. Fajny wywiad, bloga Kingi czasami odwiedzam, ale miło było ją poznać jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię bloga Kingi, często do niej zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger