PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- PAAATRIZIAA ;)

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Patrycją, autorką bloga www.paaatriziaa.pl :) Miłej lektury :)

Adres bloga: www.PAAATRIZIAA.pl

Jak długo prowadzisz bloga?
Założyłam bloga 16 marca 2013 roku, a więc za cztery miesiące będę obchodziła czwartą rocznicę. Jak ten czas szybko płynie! :)

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Mój blog w ciągu ostatnich czterech lat przeszedł transformację z tematyki typowo modowej do treści związanych ściśle z urodą i stylem życia. Od zawsze moje serce było blisko pielęgnacji, jednak nie żałuję mojej pierwszej decyzji - było dość fajnie i zabawnie, kiedy zimą przy -20 stopniach przebierałam się przed Tauron Areną albo kupowałam milion kolejnych, niepotrzebnych par szpilek, tylko po to, by do każdej kolejnej stylizacji mieć inne buty (czytajcie to z przymrużeniem oka, ale tak naprawdę było! :)).  Aktualnie na moim blogu prym wiodą autorskie stylizacje paznokci oraz recenzje i porównania produktów pielęgnacyjnych i kosmetyków do makijażu.  Od czasu do czasu tworzę fotorelacje z ogólnopolskich wydarzeń (są to na przykład targi LNE w Krakowie, targi BEAUTY FORUM&SPA w Warszawie i konferencje dla blogerów Meet Beauty i Blog Experts) oraz dzielę się swoim codziennym życiem. Tematyka urody przynosi mi najwięcej satysfakcji i z przyjemnością zgłębiam jej tajemnice! :) A przy okazji moja kolekcja butów zmniejszyła się o połowę...

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Odkąd pamiętam, czyli od czasów gimnazjalnych, zajmuję pewną przestrzeń w Internecie. Na moim pierwszym blogu zachowanym w różowej kolorystyce znajdowały się opisy dnia codziennego i zdjęcia z aparatu 0,3 Mpx... Fajnie jest mieć swoją małą przestrzeń w Internecie i możliwość wylania na "sieciowy papier" swoich przemyśleń. To właśnie dlatego zaczęłam prowadzić mój aktualny blog. Po to, by móc dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami! :)

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Oj, jest tego dość sporo. Bardzo lubię comiesięczne wpisy z ulubieńcami. Nie raz zdarzyło się, że do mojej kolekcji dołączył produkt polecany właśnie w tej serii. Lubię "Projekt Denko", bo dzięki niemu mogę wystrzegać się kosmetycznych bubli, ale i tutaj czasami zapoznaję się z nieznanymi mi dotąd perełkami. Zaglądam często do "Przeglądów Miesiąca", ponieważ tam znajduję fajne filmy, ciekawe książki, przydatne gadżety. Strasznie uwielbiam przeglądać wpisy paznokciowe. Pochłaniam ogromnie ilości nowych zdobień i inspiruję się. Miło od czasu do czasu poczytać wpisy związane z prowadzeniem bloga, jego wyglądem, a także ogólnie rzecz biorąc z marketingiem. Najrzadziej  odwiedzam wpisy z aranżacją wnętrz, gotowaniem i ze stylizacjami modowymi - to aktualnie najmniej bliskie mi tematy.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Kilka miesięcy temu obroniłam tytuł magistra na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku... Bezpieczeństwo Narodowe! :) Nie żałuję ani jednego dnia z pięciu długich lat moich studiów, i choć aktualnie zajmuję się czymś zupełnie z innej bajki, to swoją przyszłość wiążę właśnie z moim kierunkiem. Na chwilę obecną pracuję na blogu, zajmuję się stylizacją paznokci i maluję! :)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Hmm, trudno mi poddać ocenie, który wpis według mnie jest najlepszy. Mogę jedynie podrzucić posty z ostatnich kilku miesięcy, które cieszyły się największym zainteresowaniem. Nie zdziwi Was pewnie fakt, że przeważają posty z paznokciowej kategorii! :)
http://www.paaatriziaa.pl/2016/10/red-porter-by-natalia-siwiec-indigo.html
http://www.paaatriziaa.pl/2016/10/metal-manix-chameleon-alien-indigo.html
http://www.paaatriziaa.pl/2016/10/magnifique-by-natalia-siwiec-indigo_21.html

Twoje hobby/zainteresowania
Mam  niezliczoną ilość zainteresowań, o czym może świadczyć rozbieżność pomiędzy kierunkiem moich studiów, a tym czym zajmuję się na co dzień! :) Moim największym hobby, które przynosi mi najwięcej radości jest stylizacja paznokci. Kocham to, co robię. Naprawdę. Mam wielką nadzieję, że w przyszłości zamienię swoją małą pasję w coś wielkiego. Uwielbiam zgłębiać tajniki marketingu. PR, budowanie wizerunku, budowanie relacji z czytelnikiem/klientem to coś, o czym mogłabym czytać godzinami. Mocno zastanawiam się nad podyplomowymi studiami związanymi z marketingiem. W końcu jeszcze całe życie przede mną! :) Poza tym, uwielbiam książki. Przez ostatni rok czytałam bardzo mało, ale kilka miesięcy temu wróciłam do pochłaniania książek tonami. Odłożenie książek na drugi plan było spowodowane moim kolejnym hobby jakim są podróże. Nie ważne gdzie. Może być nawet z Krakowa do Katowic, byleby gdziekolwiek. Nie lubię siedzieć w miejscu. Uwielbiam jeździć samochodem, latać samolotem, pływać statkiem. Uwielbiam długie spacery. Uwielbiam góry i morze. Cała Polska jest piękna, a świat jeszcze piękniejszy! :)

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Może nie jest to trudność, ale mam poczucie tego, że mogłabym zrobić wszystko lepiej, a jeszcze nie do końca potrafię. Mogłabym poprawić jakość zdjęć, mogłabym przyłożyć większą wagę do tekstu, mogłabym dokładniej wykonać  ten wzorek na paznokciu. Czasami bywa tak, że nazbyt napatrzę się na zdjęcia, które na początku strasznie mi się podobały, po czym budzę się rano i pstrykam je jeszcze raz. Chciałabym, by wszystko było idealnie, ale ograniczenia typu sprzęt, brak czasu, brak umiejętności robią swoje. Ale, będę dążyć do tego, by było jeszcze lepiej! :)

Skąd czerpiesz inspiracje?
Z otaczającego życia. Weźmy choćby nawet efekt rosy na paznokciach  - samo życie! :)

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Pomaga mi mój Piotruś. Począwszy od odbierania przesyłek (czym dzieli się razem z moimi Rodzicami), skończywszy na wykonaniu przepięknych zdjęć moich paznokci i doborze odpowiednich słów przy pisaniu nowego wpisu! :D

Jak promujesz swojego bloga?
Medium, któremu poświęcam  najwięcej uwagi jest Instagram, zaraz za nim prym wiedzie Facebook, który trochę traci w moich oczach ze względu na ostatnie ogromne cięcia zasięgów, Twitter, do którego wróciłam po kilku dobrych latach, Pinterest, czyli skarbnica wszelkich inspiracji i Snapchat - najmłodsze dziecko w social media. Mega pomocne w promowaniu mojego bloga są firmy, z którymi współpracuję, a które udostępniają u siebie moje wpisy.
Pinterest: https://pl.pinterest.com/paaatriziaa

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Nie wymienię tutaj jednak żadnego bloga, bo nie chciałabym nikogo pominąć. Odwiedzam bardzo dużo blogów o tematyce urodowej, mam też kilka ulubionych, gdzie na wpisy czekam z wypiekami na policzkach. Doceniam każdą pracę, zachwycam się wszystkimi tekstami i zazdroszczę kreatywnych pomysłów. Blogosfera jest wspaniała! :)

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Przede wszystkim moi Czytelnicy, którzy każdą swoją choćby najmniejszą reakcją napędzają mnie do działania i dodają energii i motywacji. Nie ma nic piękniejszego, gdy ktoś docenia Twoją pracę, w którą włożyłaś/łeś całe swoje serce. Chciałabym ogromnie, by z czasem moja praca cieszyła Wasze oko jeszcze bardziej, do czego dążę małymi kroczkami metodą prób i błędów. W tym roku przeszłam na własną domenę, zmieniłam nazwę i tytuł bloga (straciłam na tym wiele, jednak... warto było! :)), ulepszyłam szablon, któremu jeszcze brakuje wiele, ale myślę, że jest bardziej intuicyjny i przejrzysty niż poprzedni, zwiększyłam także aktywność na blogu przez publikowanie cztery/pięć razy w tygodniu. W przyszłości mam nadzieję zgłębić jeszcze bardziej tajniki fotografii i... znaleźć więcej wolnego czasu! :)


Uff, dotrwałyście do końca? :D Cieszę się ogromnie, że dzięki    Madzi mogłam podzielić się z Wami szczegółami, których jeszcze nigdy nigdzie nie spisałam. Mam nadzieję, że dzięki temu poznałyście mnie lepiej! :)

28 komentarzy:

  1. Też miałam się zgłosić do tej serii, ale z braku czasu wypadło mi z głowy:D Mam nadzieję, że kiedyś znajdę go troszkę więcej :) Bloga Patrycji znam i bardzo lubię :) Wypowiedzi czytało się bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Ciebie! Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Dotrwałam :) Ale jak dla mnie mogłabyś pisać jeszcze i jeszcze... fajnie się czyta o ludziach, którzy mają prawdziwą pasję i czerpią z tego satysfakcję. Śledzę Twojego bloga i Instagram dlatego tym milej było Cię poznać lepiej :) Podziwiam Twoje paznokciowe arcydzieła i cały Twój blog :) Zresztą daje się to zauważyć po tym jak zamieszczam komentarze i lubię fotki :) Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, jak miło! <3 Po pierwsze, bardzo się cieszę, że dotrwałaś i fajnie Ci się czytało. Nie spodziewałam się, że będzie tego aż tyle. Byłoby więcej, ale... w porę się opamiętałam :D Muszę w końcu opowiedzieć o sobie więcej u siebie na blogu, bo każdy mało mnie zna, a fajnie by było później pogadać z Wami w komentarzach o wspólnych zainteresowaniach i innych ciekawych sprawach. A po drugie, to ogroooomnie Ci dziękuję za docenienie mojej pracy! Tak jak pisałam wyżej, to mega motywacja do dalszego działania <3 Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Nie znam tej blogerki, chętnie do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam. Będzie mi baaardzo miło :)

      Usuń
  4. Miło mi było poznać kolejną blogerkę:).
    Myślę, że studia podyplomowe są świetnym pomysłem, tym bardziej, że Cię interesuje ta tematyka! Jesteś młoda, baw się, zwiedzaj i kształć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poparcie pomysłu! Coś na pewno wykombinuję w tej kwestii niedługo! :D

      Usuń
  5. Miałam przyjemność poznać Patrycję osobiście i mam nadzieję, ze uda nam się zobaczyć niedługo w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będę biegać i Cię wypatrywać! :) A jeśli Cię nie znajdę to wpadnij o 15:45 do Sali Lwów B - tam na pewno wypatrzysz mnie Ty! :D A nawet jak wtedy się nie uda to do zobaczenia 3 grudnia w Częstochowie! :D <3

      Usuń
  6. Madziu, jeszcze raz ogromnie dziękuję za zaproszenie do tak fajnej akcji, było mi bardzo miło i cieszę się, że w końcu odważyłam się opowiedzieć o sobie więcej! :) Pozdrawiam wszystkich Twoich wspaniałych Czytelników i Ciebie Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bloga Pati!
    Zdjęcia jakie publikuje na blogu sa mega<3
    No i treść postów jest niesamowicie ciekawa i lekka do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wszystkie dziewczyny z którymi wprowadzisz bloga akurat odwiedzam :) miło że druga połówka pomaga w pisaniu i nie tylko:) mój twierdzi że to głupie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ukochany też na początku nie był do bloga pozytywnie nastawiony, ale kiedy zobaczył jak cały proces wygląda "od zaplecza" to stara się pomagać jak tylko może <3

      Usuń
  9. super odpowiedzi, super i uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycja tworzy przepiękne stylizacje paznokciowe. Zawsze się zachwycam oglądając jej prace ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :) Bardzo się cieszę, że moje stylizacje Ci się podobają! :)

      Usuń
  11. Uwielbiam bloga Patrycji :) Robi świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło się czytało :) Blogerki nie znam i chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super bloga, a Twoje stylizacje paznokciowe wykorzystuję w swoich zdobieniach semilacami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog Patrycji jest świetny, często na niego zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog Patrycji i często wracam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny wpis bardzo lubie bloga Patrycji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger