Piątek z blogerką Beauty- My lovely fuschia ;)

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z Kamilą, autorką bloga My lovely fuschia:) Miłej lektury :)


Adres bloga : 
http://mylovelyfuschia.blogspot.com/

Skąd pomysł na nazwę bloga? 
Uwielbiam szminki w kolorze fuksji więc pomyślałam, że to będzie mój znak rozpoznawczy. Moja śliczna fuksja brzmi miło i przyjemnie. To taki kawałek mnie.

Jak długo prowadzisz bloga?
Koło 3 lat ale pierwsze dwa blogi skasowałam bo były straszne. Teraz przykładam się dużo bardziej. Staram się robić lepsze zdjęcia, dbać o wygląd bloga, tekst i czytelników.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog? 
Kosmetykom naturalnym i trochę o zamówieniach z Aliexpress, analizie składów kosmetycznych oraz zdrowym odżywianiu .

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ? 
Uwielbiam kosmetyki od zawsze więc chciałabym się dzielić opiniami o nich.

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Najbardziej lubię czytać o kosmetykach naturalnych, lifehackach i życiowych poradach.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Aktualnie niczym szczególnym. Siedzę w domu z córką, chce poświęcać jej dużo czasu póki mogę. We wrześniu córeczka idzie do przedszkola, a ja do pracy.

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Ciężko wybrać najlepsze, ale może taki który może coś wam pomóc będzie dobry. https://mylovelyfuschia.blogspot.com/2016/07/inci-krok-po-kroku.html

Twoje hobby/zainteresowania
Kosmetyki i blog, uwielbiam to. Lubię słuchać też ciężkiej muzyki ( rock , metal ).

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Zdjęcia. Często oglądam różne blogi i zazdroszczę zdjęć. Muszę się jeszcze wiele nauczyć. Duży problem mam też z odnalezieniem czytelników ponieważ kosmetyki naturalne nie są aż tak popularne jak drogeryjne.

Skąd czerpiesz inspiracje?
Ciężko mi to powiedzieć. Sama przychodzi.

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Nie, wszystko na blogu tworzę sama.

Jak promujesz swojego bloga?
Głównie na facebooku polecam swoje posty.

Twoje motto/ ulubiony cytat
Ani to motto ani cytat. Ważne aby żyć tak żeby było dobrze nam ale i ludziom dookoła. Nigdy nie dasz szczęścia drugiej osobie jeśli sam będziesz nieszczęśliwy.

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
http://mazgoo.blogspot.com/
http://www.hushaaabye.pl/
http://www.nienaltowskablog.pl/


Co motywuje Cię do pisania bloga?
Pasja do kosmetyków.


Buziaki ;*

18 komentarzy:

  1. Od pewnego czasu odwiedzam bloga Kamili :) podoba mi się to jak pisze :) fajna dziewczyna i świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu jeszcze nie trafiłam na jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad, muszę koniecznie zajrzeć na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się czytało :)
    Właśnie zaobserwowałam bloga dzisiejszej bohaterki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię bloga Kamili, a ona sama wygląda na mega pozytywną osóbkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wywiad :) Znam blog Kamili i czasem odwiedzam. No i uczę się o składach i naturalnych kosmetykach dzięki niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wywiad, dużo się można dowiedzieć w taki sposób o ulubionych blogerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zerknąć na tego bloga, bo też mam największy problem ze zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam bloga :) świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też znam bloga Kamili i bardzo lubię :) fajnie, że teraz skupia się tylko na kosmetykach naturalnych, zaimponowała mi tym ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny 😘 i dziękuję za wywiad 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger