PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- MAZGOO ;)

Witajcie Kochani,
Kiedy dostałam maila od mojej imienniczki z propozycją udzielenia wywiadu w ramach akcji "Piątek z Blogerką Beauty" od razu zgodziłam się na propozcyję. Dlaczego ? Ponieważ sama śledzę ta akcję i z wypiekami na twarzy chętnie czytam odpowiedzi innych uczestniczek. To co zaczynamy ?



Prowadzę bloga :
MAZGOO.BLOGSPOT.COM

Skąd pomysł na nazwę bloga ?
Uwaga zdradzam sekret ! Nazwa bloga to zestawienie liter mojego imienia i nazwiska, tak powstała MAZGOO, jak się później okazało w łotewskim języku oznacza - "supełek".  Te osoby które są ze mną od początku zapewne kojarzą, że nazwa w pierwszej wersji była pisana przez jedno "O", niestety jedna z Pań podkradła mój pomysł i pół roku po założeniu bloga pojawiła się firma o tej samej nazwie, aby nie zostać krypto-producentem pościeli, dodałam jeszcze jedno oł ;)

Jak długo prowadzisz bloga?
Obecnego bloga założyłam w marcu 2013r., jednak pierwszy wpis ukazał się dopiero parę miesięcy później bo w grudniu. Wcześniej prowadziłam bloga na innej platformie,mocno zaangażowana byłam w klimaty artystyczne, treści poprzedniego bloga dotyczyły recenzji płyt, pisałam tam również o wydarzeniach kulturalnych. Nie brakowało również bardziej osobistych wpisów. Do założenia MAZGOO,przyczynił się mój M. który od blisko roku namawiał mnie na pisanie o produktach kosmetycznych, wiedział, że dysponuje sporą wiedzą z zakresu pielęgnacji, mam sporo doświadczenia zarówno ze względu na ilość używanych produktów jak i  medyczne wykształcenie. Znam się na ziołolecznictwie a praca w zawodzie pielęgniarki nauczyła mnie wielu skutecznych tricków z działu pielęgnacyjnego. Które tak chętnie przemycam w swoich postach.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Po części odpowiedziałam na to pytanie powyżej, zajmuję się szeroko pojętą pielęgnacją i kolorówką. Na moim blogu od roku poczytać możecie o naturalnych produktach, które niewątpliwie wydają się najlepszym rozwiązaniem i ukojeniem na wszelkie bolączki. Nie jestem  totalnym freekiem, nie rezygnuje całkowicie z produktów których skład nie jest całkowicie naturalny, staram się jednak otwierać oczy czytelnikom wybierać to co najlepsze z ogólnie dostępnych produktów, nawet drogeryjnych. Na blogu nie zabraknie postów  dla bladolicych, od niedawna funkcjonuje aromatyczny i azjatycki  kącik, sporadycznie pojawiają się wpisy lifestylowe, głównie z eventów. W listopadzie zamierzam wrócić do cieszącego się ogromnym uznaniem "POMOCNIKA" w którym dominują tricki i sprawdzone porady oraz wprowadzić w życie "niekosmetycznych ulubieńców". Blog jest skupiskiem tego, czego  potrzebuje młoda kobieta, nigdy nie robię niczego wbrew sobie, zawsze piszę szczerze i nie naginam rzeczywistości. 

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Od kiedy wprowadzono w Polsce internet, zawsze miałam swoje miejsce w sieci, z biegiem lat i zmiany zawodów mocno zmieniły się moje priorytety,  zainteresowania wprawdzie nadal są te same ale stopień zaangażowania w nie uległ dysproporcji.  Praca opierająca się na opiece i pielęgnacji sprawiła, że zdobyłam sporą wiedzę w tej dziedzinie. Pytana często o poszczególne rodzaje "pomocy" na  różnego rodzaju schorzenia skórne, postanowiłam (oczywiście po namowach mojego ukochanego) przelewać to do internetu. Dodatkowo nie ukrywajmy rynek nafaszerowany reklamami, przepakowany kosmetykami które kuszą wizualnie i obiecują złote góry a tak naprawdę nie robią z naszym ciałem nic, lub wyrządzają tylko szkody. Czy to Was nie drażni ? Mnie to strasznie irytuje kiedy inwestuje w 100-200zł w produkt który okazuje się gorszym bublem od kremu za 10zł. Właśnie dlatego zaczęłam pisać bloga, aby  ludzie nie popełniali błędów i skuteczniej trafiali na kosmetyki których faktycznie potrzebują.

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Czytam dużo, pochłaniam treści różnego rodzaju od pielęgnacji, kolorówki po lifestyle, aranżacje wnętrz, diy a nawet kulinarne wege blogi. Zawsze chętnie zaglądam do osób które "płyną pod prąd", nie biorą udziału w  masowych akcjach testerskich, idą na jakość nie ilość. O dziwo zaglądam często w miejsca które są mało popularne,bo tam znajduję prawdziwe perełki.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Na chwilę obecną jestem pielęgniarką i bloggerką. Pobocznie architektem. Uwielbiam rysować, lata temu zajmowałam się  grafiką projektując  ilustracje do książek  dla dzieci, zdarzyło się nawet zrobić parę okładek płyt dla kapel rockowych.  Prywatnie jestem chyba jeszcze większą gadułą niż na blogu.  Gadam dużo, uwielbiam kontakty z ludźmi, doceniam niezwykle czas  kiedy mogę go spędzić z najbliższymi, kocham wtedy gotować,sprzątać  dosłownie pełna nadaktywność. Cenie sobie  też dni kiedy jestem sama i mogę wylegiwać się w wannie słuchając ulubionej muzyki, a później zalegać w łóżku z książką lub filmami (bo jestem totalnym kinomanem a nawet serialomaniakiem). Śpię mało, nawet bardzo mało bo szkodami mi czasu, świat jest  zbyt interesujący aby przespać życie ;)

Linki do Twoich najlepszych wpisów

Najlepszych ?  Okropnie tak poddawać się samoocenie i podejmować tak trudne decyzje...
Podsyłam coś z leciwego, aczkolwiek nadal aktualnego poradnika oraz ostatni wpis -recenzję.

http://mazgoo.blogspot.com/2015/05/tradzik-nawracajace-wypryski-opryszczka.html

http://mazgoo.blogspot.com/2016/10/dermofuture-mezoroller-zestaw-odmladzajacy.html 


Twoje hobby/zainteresowania
Pielęgnacja, moda, design. Uwielbiam muzykę, sztukę współczesną, architekturę miejską, remonty,wszelkie metamorfozy wnętrz i diy. Jestem rzęsomaniakiem, mam fioła na punkcie właściwej pielęgnacji włosków. Czytam kryminały, thrillery, oglądam mocne produkcje, dramaty i offowe kino. Słucham wykrzywionych dźwięków, zaglądam w różne zakątki świata szukając tego co nie masowe :)Rozkoszuje się dźwiękami gitar przez akustyczne wersje po ciężkie granie.  Jeżdżę na rowerze, nie cierpię kminku, róż i goździków ale za szpinak i pomidory sprzedałabym nerkę. Marzę o nauczę szycia na maszynie i podróży na Islandię, miejsca gdzie banany rosną w szklarniach a wulkanów jest tyle co marketów w moim mieście.

Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?

Chyba mój nad aktywny rodzaj życia. Bywa,że wracam do domu po wielu zajęciach robię zdjęcia na bloga, obróbką zajmuje się w podróży do pracy, następnie wracam po kilkunastu godzinach z dyżuru i sklejam post. Publikuje zazwyczaj grubo po północy, później wykonuje zdjęcia aby po dwóch-trzech godzinach znowu wstać do pracy. Wszystko muszę planować aby wyrobić się z tego co zamierzałam. Największym problemem są niezaplanowane zdarzenia przez które cały plan działania ulega zmianie, posty wtedy publikowane są rzadziej.

Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspirację czerpie z życia które mnie otacza, własnych zachcianek i w sumie pomysłów które stale rodzą się w głowie :)

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Wsparcie psychiczne mam od najbliższych, oni również odbierają przesyłki które zamawiam. Wydaje się to błahostką, ale taki drobny szczegół a jednak mocno ułatwia mi życie. Pomysły,treści,zdjęcia za to odpowiadam tylko ja :)

Jak promujesz swojego bloga?
Myślę, że dużo daje mi instagram, mam sporą liczbę wejść na bloga szczególnie przez obcokrajowców. Jeśli chodzi o takie popularniejsze formy to zdecydowanie fanpage facebook.com/mazgoo.blogspot oraz uprzejmości firm które często udostępniają moje wpisy.

Twoje motto/ ulubiony cytat
Nie jestem szczurem,nie biorę udziału w wyścigu.
Często powtarzam to co mówiła moja babcia: "kto nie pije szampana nie tańczy na stole", ale jest to cytat powielany bardziej z sentymentu,chociaż zawsze motywuje mnie do działania.  Wyznaję jednak inną zasadę - uczciwością i pracą ludzie się bogacą. Nie chodzi tu oczywiście o majątek, a doświadczenie i mądrość życiową, o życie w harmonii w zgodzie ze sobą i innymi, bez krzywd i obłudy.


3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Nie mogę tego zrobić, 3 blogi to naprawdę malutko... Uwielbiam tak wiele, wymienię  tylko kilka:  http://www.agatabielecka.pl/http://julialoveslife.plhttp://mojeimponderabilia.plhttp://www.agnieszkabloguje.pl/, http://apieceofally.pl/http://candykiller.pl/ http://lilinatura.pl/, http://www.hushaaabye.pl/, http://ekstrawagancko.blogspot.com , https://feeling-fancy.blogspot.com/ , http://mylovelyfuschia.blogspot.com/, http://www.agwerblog.pl/, http://beatthebm.blogspot.com/
http://www.delishe.pl/http://sakurakotoo.blogspot.com/, http://www.makelifeperfect.pl/,

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Zdecydowanie komentarze i pozytywne maile od czytelników  w których dziękują za pomoc, potwierdzają moje opinie, cieszą się z wyleczenia jakiegoś skórnego problemu,takie wiadomości motywują i sprawiają, że to co robię ma sens :)

Podziwiam tych którzy wytrwali do końca, ciekawskich zapraszam po więcej na swojego bloga :)
Ściskam :*

28 komentarzy:

  1. Nie znam akurat tego bloga, ale już lecę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Magdę za to jakim jest człowiekiem i za genialne wpisy! ❤ I dziękuję z tego miejsca, że zostałam tutaj uwzględniona - jest mi przeogromnie miło znaleźć się w tak fajnym gronie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak mogłabym Cię nie wymienić skoro zaglądam w każdy wpis :* Teraz to moja blada cera ma rumieniec z pigmntacja hard , tyle miłych słów

      Usuń
  3. Znam od dawna i uwielbiam czytać. Mam wrażenie że w rzeczywistości to jeszcze bardziej interesująca osoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko no po takich słowach to ja rosnę :*

      Usuń
  4. Super wywiad

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czytać bloga mazgoo, może nie zawsze komentuję,ale z notkami jestem na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :) mimo wszystko widzę komenatarz prawie pod każdym wpisem :)

      Usuń
  6. Przyjemnie się czytało,klarowne,przemyślane odpowiedzi,tak myślałam -Magda perfekcjonistka w każdym calu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja to mam jednak ogromny pierwiastek roztrezpania w sobie :)

      Usuń
  7. Magda, świetny wywiad, a Twoje gadulstwo to wielki + :) czytałam z przyjemnością :)
    zaczynam czytać bloga :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* chociaż nie wiem komu :)

      Usuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Również znam i obserwuję na Insta, FanPage i blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szczera dziewczyna :) Chyba polubiłam ją od pierwszego "wywiadu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam, na bloga :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Znam w sumie od niedawna :) ale teraz regularnie zaglądam do Magdy :) podoba mi się to jak pisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, Ania od kilku osttanich wpisów stale gosci w komentarzach :) Bardzo mi miło, że nadal zaglądasz :) Ściskam:*

      Usuń
  12. Jeszcze raz, dzięki Magdalenko za propozycję wywiadu :) Było mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger