PIĄTEK Z BLOGERKĄ BEAUTY- AGNIESZKA BLOGUJE ;)

Hej wszystkim! Jest mi bardzo miło, że piszę akurat w tym miejscu, u Magdy. Wypadałoby się przedstawić, a więc jak sama nazwa bloga wskazuje, mam na imię Agnieszka i od trzech lat prowadzę stronę Agnieszkabloguje.pl
Chcesz się dowiedzieć więcej? Zapraszam ;)



Czemu konkretnie poświęcony jest Twój blog?
Mój blog to typowo babski, kosmetyczny zakątek na którym staram się poruszać różne tematy, choć zawsze (bądź zazwyczaj) są to tematy kosmetyczne. Na moim blogu można znaleźć zagadnienia odnośnie pielęgnacji, twarzy, ciała, włosów, makijaże, a także porady i triki. Początkowo, mój blog był nastawiony na temat włosów - zaczęłam pisać o włosach, gdy sama potrzebowałam dla siebie rady czy wskazówki na temat odpowiedniej pielęgnacji i traktowania ówcześnie bardzo zniszczonych i mocno wypadających włosów. Później skierowałam swoje uwielbienie ku pielęgnacji twarzy obejmującej produkty o naturalnym składzie, a aktualnie mam bzika na punkcie makijażu i łączę te wszystkie kategorie w jedną - mój blog.

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga? 
To nie będzie ekscytująca historia rodem z bajek Disneya – blog założyłam zupełnie spontanicznie, bez większych planów, bez znajomości html, gdy sama potrzebowałam porady.. to zaczęłam je tworzyć je sama, by przekazać swoje spostrzeżenia innym. Na chwilę obecną, mój blog to hobby przy którym odrywam się od rzeczywistości.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Prywatnie jestem studentką III roku kosmetologii - zainteresowałam się pielęgnacją, urodą właśnie w trakcie prowadzenia bloga - wcześniej planowałam zupełnie inny kierunek studiów, mocniej związany z pracą biurową aniżeli pracami manualnymi. Poza dziennymi studiami, od tego roku, zaczęłam malować innych, a nie tylko siebie i bardzo chciałabym aby moja makijażowa przygoda rozwijała się i abym mogła wciąż pogłębiać tajniki make-upu.

Linki do Twoich najlepszych wpisów ;)
Ciężko mi ocenić, który wpis jest najlepszy – wydaje mi się, że gusta są różne, a poza tym ocena samego siebie to najgorsze działanie.  Wbrew pozorom, lubię wpisy, które angażują dużo pracy, gdy nie wszystko jest podane "na tacy", pracy która rozwija myśli, kreatywność. Podlinkuję dwa wpisy, które najbardziej lubię i dwa, które są najbardziej poczytne.

http://www.agnieszkabloguje.pl/2016/06/jak-zmieni-sie-moj-makijaz-na.html
http://www.agnieszkabloguje.pl/2016/10/zakochaj-sie-w-jesieni-zainspiruj-sie.html 
http://www.agnieszkabloguje.pl/2014/06/farbowanie-henna-khadi-jasny-braz.html
http://www.agnieszkabloguje.pl/2015/01/3-lekkie-kremy-pod-makijaz-bez-parafiny.html

Jak promujesz swojego bloga?
Bloga promuję przede wszystkim poprzez moje media społecznościowe, a więc poprzez www.Facebook.com/Agnieszkabloguje i www.instagram.com/agnieszkabloguje. Staram udzielać się w facebookowych, branżowych grupach urodowych - i to właściwie tyle. Swoich wizytówek nie posiadam ani nie promuję się zbyt mocno, gdyż nikogo do siebie na siłę nie będę przekonywała - jeśli ktoś zainteresuje się tym, o czym piszę lub mnie po ludzku polubi to będzie mi bardzo miło!:)

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz?:)
Jestem wierną czytelniczką naprawdę wielu blogerek. Wymienę Wam te, które często odwiedzam:Delishe.pl,Elfnaczi.pl,Mazgoo.blogspot.com, Minimalniee.blogspot.com,Apieceofally.pl,Hushaaabye.pl,Agatabielecka.pl, Agwerblog.pl,Alteregoblog.pl,Aniamaluje.pl,Alinarose.pl, Mojeimponderabilia.pl,Dbaj-o-wlosy.com, Make-upfullofcolors.blogspot.com,Lighthaired.blogspot.com, Kosmetykoholizm.pl I wiele wiele innych uzdolnionych kobietek, które uwielbiam!

Co Cię motywuje do pisania?
Motywacją do pisania są moi czytelnicy, komentujący, osoby, które udzielają się na moim blogu. Uwielbiam kontakt z czytelnikami i staram się nawiązać z każdym fajny kontakt, choćby poprzez odpowiedź na ich komentarz, który znaczy dla mnie ogromnie dużo - skoro ktoś miał ochotę napisać komentarz to moim obowiązkiem jest na niego odpowiedzieć :) 
Było mi bardzo miło odpowiedź na pytania i serdecznie pozdrawiam wszystkich czytelników "Krainy Kobiecości", którą stworzyła Magda.

25 komentarzy:

  1. Czytuję bloga Agnieszki bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w końcu niedługo poznamy się na żywo..❤

      Usuń
  2. Znam jej bloga i często do niego zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też u Agnieszki często jestem :) fajna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zaglądam na bloga Agnieszki, miło poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za możliwość uczestniczenia w takiej fajnej akcji i jest mi niezmiernie miło, że mogłam się tutaj znaleźć :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię poznać, Agnieszka! ;) Bardzo ciekawy kierunek studiów, na jakiej uczelni studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! Studiuję w Krakowskiej Wyższej Szkołe Promocji Zdrowia :))

      Usuń
    2. O, Kraków, tak jak ja :D Tylko że ja zupełnie inna branża :P

      Usuń
  7. Lubię te piątki z blogerką można poznać ciekawe blogi i bliżej osobę, która go prowadzi :)
    Do Agnieszki zaglądam czasem na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanie było się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie Agnieszka <3 i dziękuję , to bardzo miłe znaleźć się na liście Twoich ulubionych blogów, tym bardziej że ja Twój tez uwielbiam! Podoba mi się ta seria piątków z blogerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego bloga! :) Pozdro dla Was dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  10. miło poznać. zaglądnęłam tam! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszka, miło mi czytać, że chętnie do mnie zaglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger