Ulubione produkty do pielęgnacji dłoni i stóp ;) #opróżniamykosmetyczki

Witam kochani ;) Dziś mam dla Was ostatni post z serii #opróżniamy kosmetyczki ;) Przepraszam, że posty pojawiają się z opóźnieniem, ale zwyczajnie, nie mam tyle wolnego czasu. Co u mnie i czemu mój harmonogram był tak napięty pisałam w podsumowaniu miesiąca sierpnia. Staram się jak mogę, aby na bloga przeznaczyć jak najwięcej czasu. Mam nadzieję, że już wszystko się ustabilizuje i nowe wpisy będą pojawiać się regularnie :) 


Pielęgnacja dłoni
Od spotkania blogerek w Warszawie jestem wierna tylko kremowi do rąk Indigo. Jest on tak wydajny, że nie wiem kiedy wykorzystam całą zawartość:) Najbardziej uwielbiam go za zapach. Niektórzy uważają, że jest zbyt intensywny, za to ja sądzę, że przypadnie Wam do gustu. 

Pielęgnacja stóp 
Cały zestaw kosmetyków N'36 dostałam podczas spotkania blogerek w Brodnicy (klik).
Jestem z niego zadowolona, więc postanowiłam nie kupować żadnych nowych kosmetyków, tylko wykorzystać te, które już posiadam ;) Dodatkowo na pięty nakładam codziennie balsam do ciała;)


Oczywiście nie może w mojej pielęgnacji zabraknąć lakierów hybrydowych. Uważam, że to dzięki nim moje dłonie oraz stopy wyglądają na zadbane
Do moich ulubieńców dołączyły hybrydy Indigo. Jestem z nich zadowolona, lecz na tą chwilę jestem w fazie testów. Więc wolę nie zapeszać dnia przed zachodem słóńca. Na moich pazurkach miałam je tylko raz, więc muszę jeszcze z nimi poeksperymentować :)
 

A wy jak dbacie o swoje dłonie i stopy? 
Buziaki ;) 
  

21 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej marki N'36 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam ją dzięki spotkaniu blogerek w Brodnicy ;)

      Usuń
  2. coś słyszałam o N'36 ... może spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nie miałam przyjemności poznać lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Bardzo ładnie wyglądają na naszych pazurkach ;)

      Usuń
  4. O kosmetykach N'36 słyszałam wiele dobrego, ale do tej pory nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ile lakierów :) u mnie kremów i peelingów do stóp jest sporo bo tu nie mogę sobie pozwolić na zwykła pielęgnacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja kolekcja się powiększy. Bardzo lubię lakiery hybrydowe;) polecam każdemu

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam przyjemności N36 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te perełki do stóp, bardzo lubię ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super. Po całym dniu kąpiel w nich to czysta przyjemność ;)

      Usuń
  8. Wow! Ile lakierów! Też je lubię tylko takiej ilości nie posiadam. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię lakiery hybrydowe ;) są niezastąpione

      Usuń
  9. Niczego nie znam z Twojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kremy i balsamy Indigo :)
    Przecież ja wszystko od nich lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz duzo tych lakierków :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/dawka-odzywienia-dla-wosow-ma-provence.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O i znowu widzę Indigo krem do rąk - u mnie nadal czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po wielu poszukiwaniach pasujących do mojej skóry kremów zdecydowałam się na rozwiązanie, które sprawdziło się u mojej koleżanki a teraz sprawdza się i u mnie: filtr prysznicowy z systemem kdf -świetnie uzdatnia wodę kranową tak aby nie wysuszała mi skóry.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego kremu z Indigo. :) Lakiery hybrydowe od Semilac to moje ulubione i również mam ich sporo. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger