Piątek z Blogerką Beauty-IN A WOMAN'S WORLD :)

Witam kochani ;) Dziś zapraszam Was na wywiad z autorką bloga In a Woman's World :) Miłej lektury :)




Adres bloga




Skąd pomysł na nazwę bloga?
Nazwa IN A WOMAN'S WORLD, czyli w kobiecym świecie, mówi chyba sama za siebie:) Na początku blog nosił nazwę po prostu – madeline89, ale postanowiłam ją zmienić. Ponieważ na blogu piszę o tym co samą mnie interesuje, czyli poruszam sporo kobiecych spraw, taka nazwa wydawała mi się najbardziej odpowiednia:)



Jak długo prowadzisz bloga
Dokładnie 26 września miną dwa lata.

Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Jak już wcześniej wspomniałam, wszystkim babskim sprawom, którymi się interesuję. Najwięcej poruszam tematów urodowych, ale jest też sporo postów o tematyce lifestylowej, graść przepisów kulinarnych i kilka wpisów o minimalizmie.



Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Szczerze? Po prostu chciałam się wygadać i nie zanudzać tymi tematami rodziny i przyjaciół, z którymi mam jeszcze wiele innych tematów do omawiania:)

Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Chyba największą przyjemność sprawia mi czytanie wpisów o tematyce lifestylowej, ale oczywiście lubię też kosmetycznych ulubieńców.

Czym zajmujesz się prywatnie?
Mieszkam i pracuję w Dublinie i tam wiodę swoje spokojne, zwyczajne życie:)

Linki do Twoich najlepszych wpisów
Ciężko jest ocenić swoje wpisy pod tym względem… dlatego postanowiłam wybrać coś spośród najbardziej popularnych, najczęściej komentowanych i tych które lubię sama, lub których pisanie sprawiło mi najwięcej przyjemności.



Twoje hobby/zainteresowania

Uwielbiam wieczory spędzone w domu, z moim chłopakiem, przy kominku z dobrym filmem, lub książką. Lubię piec muffinki i chodzić na spacery. Dawno temu sporo rysowałam i malowałam, obecnie nie mam na to zbyt wiele czasu i weny, ale lubię wracać do tego zajęcia. No i oczywiście uwielbiam kosmetyczny świat i mój blog też można powiedzieć, że jest moim hobby:)


Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
Chyba zdjęcia. Tak, zdecydowanie. Często w głowie mam jedno, a wychodzi zupełnie coś innego. Robienie zdjęć do wpisów często zajmuje mi najwięcej czasu i najbardziej frustruje… Nie to, że nie lubię robić zdjęć, bo lubię bardzo. Ale tylko wtedy gdy mi wychodzą ;D

Skąd czerpiesz inspiracje
Jakoś tak pomysły, zazwyczaj same przychodzą mi do głowy:) Czasem też inspirują mnie wpisy na innych blogach.

Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Głownie wszystko robię sama. Tylko czasami proszę chłopaka o użyczenie lepszego aparatu, lub o jakąś radę fotograficzną.

Jak promujesz swojego bloga?
W zasadzie nie promuje… Mam konta na bloglovin, zblogowani czy instagramie, ale nie promuje tam bloga jakoś specjalnie. Chyba nie należę, do osób, które są w tym dobre. W zasadzie najczęściej inne blogerki/blogerzy dowiadują się o moim blogu kiedy ja ich odwiedzę.
No ale przecież ten właśnie wpis można zaliczyć do promocji bloga:) Więc to jakiś krok naprzód.

Twoje motto/ ulubiony cytat
Jedyne co przychodzi mi teraz do głowy to cytat z jednej z moich ulubionych bajek, Ratatuj:
„Jak ciągle będziesz rozpamiętywał to co było, to stracisz z oczu to co może być.”

3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz
Gdybym miała wymienić konta na YT byłoby mi zdecydowanie łatwiej bo tam właśnie mam trzy ulubienice (nissiax83, florencebeauty, niesia25). Jeśli chodzi o blogi, to mam ich w obserwowanych tak wiele, że nie wiem co wybrać. Będzie więc trochę więcej niż trzy:)

Co motywuje Cię do pisania bloga?
Najbardziej chyba odzew mojej garstki wiernych czytelników;)

Link do konta Instagramie: https://www.instagram.com/madeline89_

Link do konta na Pinterest: https://www.pinterest.com/mollymadeline89

9 komentarzy:

  1. Już zaglądam na blog, bo aż palę się z ciekawości. :) Świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie odwiedziłam bloga i bardzo mi się spodobał :) Podoba mi się również ta seria na Twoim blogu, można poznać bardzo ciekawe blogi za co Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że seria się Wam podoba :)

      Usuń
  3. Fajne są takie wpisy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna dziewczyna, chętnie do niej zajrzę i poczytam wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, naprawdę lubię tą serie :) I to, że dobrane są tak fajne blogi, ten jest naprawdę wartościowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger