Moje ulubione perfumy - #opróżniamykosmetyczki

Witam kochani ;) Dziś mam dla Was kolejny post z serii opróżniamy kosmetyczki, organizowanej przez Trusted cosmetics;) Tym razem pod lupę bierzemy perfumy oraz ulubione zapachy ;) Zapraszam ;)
 
Jestem migrenowcem, dlatego nie każdy zapach mi dopowiada. Najbardziej do gustu przypadły mi perfumy Avon ;) Uważam, że firma posiada piękne zapachy ;) I co najważniejsze, po nich nie boli mnie głowa ;) 
Nie będę pisała Wam ile dane perfumy kosztują, gdyż kupiłam je już dawno i nie pamiętam ceny. Aktualne ofertę firmy możecie znaleźć w katalogu online Avon ;) Oczywiście w mojej kosmetyczce nie może zabraknąć tanich perfum :) Z Bies znam się od podstawówki :) Dlatego z miłą chęcią po nie sięgam ;) 

Kochani ;) Z chęcią poznam Wasze ulubione zapachy ;) Droga perfumy :) Jeżeli bierzesz udział w akcji, to zostaw link do swojego posta w komentarzu. Z chęcią zobaczę Twoje ulubione zapachy ;) 
Buziaki ;)

Wpisy z serii #opróżniamykosmetyczki:

22 komentarze:

  1. Ten pierwszy z Avonu chyba zawsze będzie kojarzył mi się z moją kuzynką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również sądzę, że Avon ma ładne zapachy. Podobają mi się bardziej od tych z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam kiedyś te perfumy z avonu :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/ukojenie-zmeczonych-ust-olejek-do-ust.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię posty i perfumach. Tez nie wszystkich moge uzywac, co prawda nie boli mnie glowa, ale pi prostu się duszę. Tak mialam po zielonym jabłuszku DKNY choc piekne to niestety nie dla mnie. Perfumy avon od czasu do czasu kupuję, mają poreczne opakowania i ladne zapachy. Ja na co dzien uzywam Kenzo, burberry i lacoste.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię posty i perfumach. Tez nie wszystkich moge uzywac, co prawda nie boli mnie glowa, ale pi prostu się duszę. Tak mialam po zielonym jabłuszku DKNY choc piekne to niestety nie dla mnie. Perfumy avon od czasu do czasu kupuję, mają poreczne opakowania i ladne zapachy. Ja na co dzien uzywam Kenzo, burberry i lacoste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Incandessence używałam go odkąd pamiętam, jednak po ciąży zapach mi nieco się znudził. Na pewno jeszcze go kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i kupuję perfumy od AVON :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś posiadałam mnóstwo bi es , obecnie jakoś mnie do nich nie ciągnie. Nie znam nic z Twojej małej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. avon femme jest genialny, ogólnie perfumy z avonu bardzo mi się podobają :)

    kochana zapraszam do mnie, chętnie wymienię się obserwacją :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon femme mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Avon Femme, swego czasu bardzo za nim przepadałam ze względu na przepięknie słodki, ale elegancki zapach. Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Avon Femme kiedyś wąchałam, są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego z Twoich zapachów, ale perfumy Avon bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam jakiegoś jednego rodzaju ulubionych perfum, ciągle eksperymentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś strasznie podobały mi się zapachy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię niektóre zapachy z Avonu, właściwie to większość moich perfum stamtąd pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam przyjemności używać Twoich ulubionych perfum, ale wydają się bardzo kuszące! Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po różne perfumy sięgam, ale moje ulubione to chyba Chloe Intense :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger