Piątek z blogerką Beauty- Panna Dziobakowa ;)

Witajcie kochane czytelniczki bloga Kraina Kobiecości autorstwa Magdy, która zaprosiła mnie do wzięcia udziału w akcji "Piątek z blogerką Beauty".
Przyznam, że pierwszy raz mam przyjemność brać udział w tego typu integracji blogerskiej - zapowiada się fajnie! Zapraszam ;)
 

Może kilka słów o mnie.

Mam na imię Sara, mam 23 lata i pochodzę z Lubina z województwa dolnośląskiego - niestety każdy myli to z LUBLINEM lub LUBINIEM. no cóż  :)  Prowadzę bloga, który stał się moją największą pasją. Testowanie kosmetyków i dzielenie się opinią to chyba coś najpiękniejszego co mogłam sobie wymarzyć - niby nie jest to wyjątkowe, bo blogerek beauty jest bardzo dużo, ale to jest coś co pochłania mój wolny czas - to LUBIĘ!
 
Aby dowiedzieć się więcej - zapraszam do przeczytania odpowiedzi na pytania zadane przez Magdę  :)

1. Adres bloga

Prowadzę bloga pod adresem www.pannadziobakowa.blogspot.com

2. Skąd pomysł na nazwę bloga?

Nazwa hmm.. Panna Dziobakowa jest moim odzwierciedleniem. Szukałam nazwy prostej, a zarazem pasującej do mnie! Z racji tego, że mój dziadek zawsze mówił do mnie panienka - wyszło PANNA. Z racji tego, że po tatusiu mam na nazwisko Dziubak - wyszło Dziobakowa :) i takim sposobem wyszłam cała JA - PANNA DZIOBAKOWA :)

3. Jak długo prowadzisz bloga?

Bloga prowadzę już od ponad roku. Założyłam go 15 lipca 2015 roku :)

4. Czemu konkretnie poświęcony jest Twój blog?

Mój blog poświęcony jest głównie na sprawach kobiecych - począwszy od testowania kosmetyków, po akcesoria, gadżety i ciuchy. Niekiedy są posty kosmetyczne stworzone dla Panów, które testuje mój chłopak. Niestety przyznam o wiele więcej jest postów dla kobiet.

5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?

Hmm.. Zawsze lubiłam testować kosmetyki i dzielić się opinią z innymi. Bardzo lubię pisać i o wiele więcej potrafię wyrazić niż słowami, więc YT odpada zupełnie. Były wakacje, a ja aktualnie już nigdzie nie wyjeżdzałam, ani nie pracowałam, więc uznałam, że będzie to też dobry pomysł na zajęcie się czymś pozytecznym. Blog stał się MOIM miejscem, które w 100% jest stworzone przeze mnie. Jest czymś z czego mogę być dumna!

6. Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?

Lubię czytać posty odnośnie kosmetyków. Nowości, które warto kupić, a może nowości, które nie warte są złotówki. Lubię dowiadywać się nowych trików kosmetycznych jak i rad odnośnie makijażu. Stawiam na blogi, w których posty są bardzo rzetelnie napisane. Nie chce słuchać kłamstw, że ktoś coś poleca, a tak naprawdę jest bublem.

7. Czym zajmujesz się prywatnie?

Prywatnie - Aktualnie jestem absolwentką na kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne oraz... szukam pracy. Ironia losu! Jestem córką, siostrą, wnuczką i szczęśliwie zakochaną kobietą od ponad 6 lat :)

8. Linki do twoich najlepszych wpisów


Nie potrafię sama ocenić, który wpis jest tym najlepszym, dlatego dużą pomocą są moi czytelnicy, którzy sami po wyświetleniach stawiają pewne posty na pierwszym miejscu!
Moi czytelnicy zdecydowali, że jednymi z najlepszych wpisów jest wpis o :

* stylograf do paznokci Semilac http://pannadziobakowa.blogspot.com/2016/04/stylograf-do-paznokci-semilac.html

* Hybrydy na wiosnę http://pannadziobakowa.blogspot.com/2016/02/hybrydy-na-wiosne-semilac.html

* Odżywka do rzęs Revitalash http://pannadziobakowa.blogspot.com/2016/02/odzywka-do-rzes-revitalash-plazanet.html

 i wiele innych..

9. Twoje hobby/ zainteresowania

Nie mam określonego hobby - jest nim na pewno prowadzenie bloga i testowanie kosmetyków. Kiedyś moim największym hobby było malowanie paznokci - kochałam to. Do tej pory uwielbiam malować paznokcie, ale niestety nie ma już czasu na dzieła, które starałam się tworzyć kiedyś. Amatorsko dla zabawy czasem pozuje do zdjęć i jestem żywą modelką mojej dobrej wizażystki :)


10. Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?

Trudności są, a raz ich nie ma. Wydaje mi się, że dążę do perfekcji związanej z charakterystyką co do zdjęć, chciałabym umieć komponować ładnie produkty do zdjęć, robić jakaś charakteryzację,żebym była w 100% zadowolona z efektów. Ciągle dokupuje jakieś gadżety, aby zdjęcia były coraz lepsze. No i brak czasu bywa, że posty pojawiają się regularnie, a czasem czas zabiera mi bardzo dużo siły i posty mają czasem poślizg co do publikacji...

11. Skąd czerpiesz inspiracje?

Raczej nie czerpie inspiracji z nikogo. Staram się być sobą w prowadzeniu bloga. Każdy blog różni się od innych. Wiadomo podobają mi się designy blogów lub zdjęć dodawanych na internecie. Jednak staram się być lepszą wersją siebie niż kopią kogoś innego.

12. Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?

Mój blog oraz design powstał tylko dzięki mnie, nie prosiłam nikogo o pomoc.
Dużą pomocą w innym sensie blogowania jest moja mama, która często pozwala mi podkradać sobie kosmetyki do testów, moja siostra, która czasem jest królikiem doświadczalnym, oraz mój chłopak, który czasem musi zrozumieć szał niewyjaśnionych zakupów lub potrzebę testowania tego lub tamtego. A dzięki aparatowi taty miałam mozliwośc wykonania swoich pierwszych zdjęć na bloga - więc tak naprawdę moja cała rodzina pomaga mi w blogowaniu :)

13. Jak promujesz swojego bloga?

Wydaje mi się, że po jakimś czasie blog promuje się sam. Oczywiście korzystam z pomocy grup na facebooku, odzew jest. Mam nadzieję, że kiedyś nadejdzie czas, że mój blog będzie promował się sam, bez pomocy facebooka :)

14. Twoje motto/ ulubiony cytat

* Kiedy jesteś słaby, wtedy jesteś mocny

* Bądź lepszą wersją siebie, niż kopią kogoś innego

15. 3 ulubione blogi o tematyce urodowej, na które najczęściej zaglądasz.

Niestety nie ma swoich ulubionych, staram się zaglądać na większość blogów, tych znanych i mniej znanych. Jest różnie, bywa, że szukam opinii na dany kosmetyk, wpisuje w wujka google i klikam w blogi dziewczyn, które piszą o tym co mnie interesuje.

16. Co motywuje Cię do pisania bloga?

Motywuje mnie to, że lubię to co robię! Uważam, że jak coś się zaczyna to powinno się to dokończyć. Nie po to zaczynałam pisać, tworzyć, starać się i polepszać swojego bloga, żeby przepaścić to co robiłam i zawieźć obserwatorów, którzy z jednej strony mi naprawdę zaufali - bo odwiedzają mojego bloga.


Bardzo dziękuję Magdzie za fajną akcję i za możliwość poznania jej czytelników. Chętnie poznam nowe blogi kosmetyczne i inne blogerki beauty! W takim razie zapraszam do wchodzenia na mojego bloga i zostawienia po sobie śladu, abyśmy mogły się poznać

Zapraszam gorąco na mojego bloga, instagrama, oraz fanpage na facebooku - abyśmy się bliżej poznały!

Blog: www.pannadziobakowa.blogspot.com
Instagram: www.instagram.com/panna.dziobakowa
Fanpage: www.facebook.com/pannadziobakowa



Zapraszam na inne wpisy z tej serii 

16 komentarzy:

  1. Chętnie zajrzę na bloga Panny Dziobakowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, już zaglądam do koleżanki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te wpisy! :) oczywiście wchodzę do Panny Dziobakowej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam blogerkę, czasem odwiedzam :D Fajne, wesołe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten blog i zaglądam regularnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja, chętnie zajrzę na bloga Sary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie akcje, chętnie poznam Pannę Dziobakową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna akcja. Właśnie dodałam do mojej listy czytelniczej dwa nowe blogi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne paznokcie i super nazwisko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi Cię poznać :) Jakbyś chciała kiedyś zrobić coś takiego ze mną to będzie mi niezwykle miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat tego bloga znam i bardzo lubię. Fajna seria! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zerknę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, wpadnę do pannydziobakowej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger