Piątek z blogerką Beauty- Pani Kierowniczka

Witam bardzo serdecznie wszystkich czytelników bloga Magdaleny oraz tych wszystkich, którzy mają okazje przeczytać dzisiejszy wpis. Jest piątek, a co to oznacza? - Piątek z blogerką Beauty. Postanowiłam wziąć udział w tej akcji. Uważam, że jest ona bardzo fajna ponieważ dzięki niej Wy, czytelnicy możecie się dowiedzieć czegoś więcej o danej blogerce, przeczytać jej recenzje, dowiedzieć się o jej tajnikach czy chociażby zawiesić oko na makijażu który przygotowała.

Zanim odpowiem na pytania, które przygotowała dla mnie Magda ( serdecznie Cię pozdrawiam z tego miejsca! :* ) chciałabym w skrócie opowiedzieć Wam o sobie. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy ma świadomość tego kim jestem, co robię na blogosferze i z jaką misją przybyłam tutaj.. :) Zapraszam ;)


Pomińmy wątek związany z blogosferą, która powoli schodzi na psy. Pomówmy o moim prywatnym życiu, to znaczy o informacjach / faktach które mogą Was zainteresować. Może zacznijmy od tego, że jestem Paulina, a Wy? :) Pochodzę z przepięknej Lubelszczyzny! Na chwile obecną od blisko dwudziestu lat pomieszkuje w moim rodzinnym mieście, położonym blisko Lublina. W chwili obecnej mam na karku dwadzieścia lat i szczerze mówiąc nie odczuwam tak tego wieku! :P Nie czuje się ani młodo, ani staro - o broń Cię Panie Boże! :) Interesuje się głównie wizażem oraz fotografią. Te dwie pasje ( bo inaczej tego nie można określić ) łączę w jedno. Generalnie mam dużo zainteresowań między innymi: podróże, muzyka, motoryzacja, psychologia, wszystko związane z modą i urodą. Ale powiedzcie mi, czy granie na nerwach również wchodzi w zainteresowania? .. ];->

W sumie.. to jestem ruda i wredna. Czy to dziwne? ;) 

Okej! Przejdę może do pytań, które zadała mi Magda, bo chciałam wprowadzić wstęp ale jak widać troszeczkę się rozpisałam - jak to ja. A więc? - Zaczynam! ;]

1. Adres Twojego bloga.
Odpowiedz: Mój adres bloga to: http://pani-kierowniczka.blogspot.com

2. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Odpowiedz: Geneza powstania nazwy bloga jest dość.. dziwna. Nie to, że pomysł naszedł w bardzo ekstremalnych warunkach czy tam niecodziennych. Otóż pomysł na Panią Kierowniczkę narodził się po przejrzeniu sklepu Mosquito. Wiecie, ten sklep ma w ofercie bluzy z napisem 'Pani Kierowniczka'. Akurat tak się złożyło, że byłam w trakcie szukania chwytliwej nazwy na swojego bloga. Mój poprzedni blog miał nazwę Daily Beauty, ale jakoś nie czułam tego powiązania z tym blogiem. Generalnie chciałam stworzyć coś, co będzie mnie w pewien sposób utożsamiać. Chciałam też, aby nazwa bloga była wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. I to mi się udało - chyba. ;) Także to dzięki zwykłej firmie produkującej ciuchy powstała nazwa bloga. ;] Jakież to dziwne! 

3. Jak długo prowadzisz bloga?
Odpowiedz: Panią Kierowniczkę prowadzę od lipca 2016 roku, ale moja przygoda z blogowaniem trwa od 2010 roku jakby co. ;]

4. Czemu konkretnie jest poświęcony Twój blog?
Odpowiedz: Masz na myśli tematykę mojego bloga? :) No cóż, nie mówię o tym, że to blog typowo makijażowy czy kosmetyczny bo bym sobie strzeliła w kolano. Ale, jako że szkoda mi nabojów to tematyka bloga jest zróżnicowana! Poruszam tutaj tematy związane z urodą, modą (chociaż narazie takich wpisów nie ma ale to kwestia czasu) życiem codziennym oraz tym co mnie wkur..za w blogosferze. BLOGOWANIE RĄK NIE BRUDZI! :) - moja seria poświęcona tym co się dzieje w dzisiejszej blogosferze, polecam. ;] ( nieeee no gdzież, wcale się nie reklamuje ;] )

5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Odpowiedz: A Ty? Bo ja chciałam odreagować stresy życia codziennego. Chciałam mieć swój taki emm, pamiętnik? w którym opowiadałabym co mnie boli, co mnie jara i co mnie kręci. ;) Nie, nie podążam za modą posiadania bloga o dupie marynie, bo to nie w moim stylu. ;) Jak wspomniałam wcześniej mam pewną misje związaną z blogosferą. Jaka to misja? - Pozostawię to narazie dla siebie. ;) Nie chciałabym aby mój blog był tym 'typowym blogiem lifestylowo-urodowym' bo mnie szlag jasny trafia kiedy takie blogi widzę, niby życiówka niby uroda a wpisy nie związane z daną tematyką. No powiedzcie mi, czy Was tego to nie irytuje? Kiedy wchodzicie na bloga który jest związany z tematyką beauty bądz lifestyle a jest o kotkach, misiach czy motoryzacji. ;] No ludzie! 

6. Jakie wpisy u innych blogerek lubisz czytać?
Odpowiedz: Najbardziej lubię recenzje - ot, zaskoczenie. Lubię czytać o produktach które się sprawdziły lub nie. Lubię też oglądać różne relacje z imprez związanych z tematyką bloga. Nie przepadam za makijażami. Ogólnie kiedyś na blogosferze było multum blogów z makijażami, a teraz? Wszystko się przerzuciło na Facebooka. ;)

7. Czym zajmujesz się prywatnie?
Odpowiedz: Zajmuje się profesjonalnym byciem zajebistym ..i świetnie mi to wychodzi. ;] A tak na poważnie to na chwile obecną niczym się nie zajmuje. Jestem w trakcie edukacji ( pozostał mi jeszcze rok nauki i narazie, edukacjo!) chociaż myślę nad studiami. ;) W chwili obecnej jestem w trakcie tworzenia pewnej działalności, która byłaby powiązana z moją pasją. Ale zanim ten pomysł wypali minie trochę czasu. A jak mi się nie uda to rzucę wszystko i pojadę w Bieszczady. ;]

8. Linki do Twoich najlepszych wpisów.
Odpowiedz: Ale zaraz.. czy moje wpisy są najlepsze? :) Chociaż wydaje mi się, że jest jeden, bardzo szczególny dla mnie wpis. Cała prawda o blogosferze. Generalnie pojawi się jeszcze 10 części z tej serii, ojj czuje po kościach że niejedną blogerke moje wpisy zabolą :) 

BLOGOWANIE RĄK NIE BRUDZI - moje skromne zdanie na temat blogosfery
https://pani-kierowniczka.blogspot.com/2016/08/blogowanie-rak-nie-brudzi-czesc-i.html

9. Twoje hobby / zainteresowania.
Odpowiedz: Wspomniałam o nich wcześniej. Wystarczy się wczytać w tekst.. chociaż, czekajcie. Nie wspomniałam Wam o grafice, którą się interesuje. Od czasu do czasu tworzę szablony na Blogspota. Z resztą szablon mojego bloga został wykonany przez.. mnie samą. ;) 

10. Co sprawiło Ci największą trudność w blogowaniu?
Odpowiedz: W sumie to nic. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych czy trudnych. Nikt nie powiedział mi, że bycie blogerką to taka fajna sprawa. Na wszystko trzeba zapracować, nawet na wiernych obserwatorów czy współprace z firmami, które nie zrobią Cię w bambuko. ;) Współczuje blogerkom, które idą na skróty - wymuszają obserwacji na różnych grupach na Facebooku, współpracują w firmami które delikatnie mówiąc robią je w chuja. ;) No ale nic, nie mój cyrk.. nie moje małpy. ;) 

11. Skąd czerpiesz inspiracje?
Odpowiedz: W życiu prywatnym z niczego nie czerpie inspiracji, nie lubię na kimś inspirować. To dla mnie trochę takie tandetne i bezpłciowe. Człowiek powinien być samą dla siebie inspiracją, a nie tą inspiracje brać od kogoś innego. A jeżeli pytasz o blogosferę to wydaje mi się, że mam takie samo zdanie. Kiedyś inspirowałam się jednym blogiem. To było chore, bo chciałam mieć tak zajebistego bloga jak ona - bo to jest blogerka. Nic dziwnego, że za każdym razem usuwałam blogi, bo nie czułam tej więzi do nich. Może trochę - ale to troszeczkę biorę inspiracje na zdjęcia z innych blogów powiązanych z tematyką beauty. Nie ukrywam, że te najpopularniejsze blogi bardzo mi pomogły w budowaniu wyglądu zdjęć na wpisy. Wszystko przychodzi mi samo.. te całe pomysły na wpisy, na zdjęcia i na życie. ;) 

12. Czy ktoś Ci pomaga w blogowaniu?
Odpowiedz: Hmm.. gdybym powiedziała, że 'nie' to bym zgrzeszyła. Na blogu robię wszystko do A do Z sama. Nie mam współautora ani nikogo innego. Trudno odpowiedzieć mi na to pytanie, przepraszam. ;) 

13. Jak promujesz swojego bloga?
Odpowiedz: Promuje się właśnie u Ciebie - ha ha ha. ;) Nie no dobra ten wpis jest dla mnie pewnego rodzaju promocją, ale bardziej skupiam się na Facebooku. To tam umieszczam na swoim fanpage linki do nowych wpisów oraz udostępniam informacje o nich na różnych grupach dla blogerek. ;) Myślę, że takim najważniejszym punktem w promocji mojego bloga jest.. odwiedzanie innych blogów. Nie jestem typowym blogowym samolubem który siedzi w swoich blogspotowych czterech ścianach i nic nie robi tylko czeka na zbawienie. Ja staram się udzielać na innych blogach komentując wpisy które mnie interesują. Czasami osoby u których byłam zaglądają do mnie, zostawiając obserwacje i komentarz. ;) To miłe, serio. ;) 

14. Twoje motto / ulubiony cytat.
Odpowiedz: Ach te motta życiowe i cytaty.. generalnie moim mottem życiowym jest zwykłe sformułowanie w języku angielskim 'believe in yourself' oraz 'never give up'. Ale zaleeeciało tandetą. Tandeta nie tandeta ale te cytaty są bardzo bliskie mojej osobie. Nigdy się nie poddaje - nigdy! Nawet jeśli widzę, że coś nie ma sensu brnę dalej - serio. Czasami niezle się przejadę ale nikt nie mówił, że życie to bajka. Wierzę w siebie. Wierzę w swoje możliwości. Wierzę w to, że kiedyś świat o mnie usłyszy. Wybaczcie ale nie chce być do końca życia szarą myszką która siedzi w swojej norze i zaprzepaszcza wszelkie szanse na realizacje swoich marzeń. ;] Generalnie jak już tkwimy w sferze prywatnej chciałabym 'pochwalić' się tym, że te motta które są dla mnie bardzo ważne pragnę sobie wytatuować na ciele. Oprócz tatuażu związanego z datą moich narodzin i imieniem mojego przyszłego dziecka pragnę wydziarać te słowa, które dają mi niesamowitego kopniaka do życia. ;) 

15. Czy ulubione blogi o tematyce urodowej na które najczęściej zaglądasz.
Odpowiedz: Generalnie skupiam się na blogu Justyny - Hushaaabye która prowadzi według mnie najpiękniejszego bloga na całej blogosferze, Joasi - Panna Vejjs, Niewyparzona Pudernica czy Agwer. Na te blogi najchętniej zaglądam. ;) 

16. Co motywuje Cię do pisania bloga?
Odpowiedz: Pewnego rodzaju misja którą powolutku zaczynam realizować, nic więcej. ;) Założyłam sobie pewny plan który chcę zrealizować w niekrótkim czasie. Czy mi się uda? - Mam taką nadzieje.. bo nie chce wyjeżdżać w te Bieszczady! :D Chociaż bardzo kocham polskie góry! ♥


Mam nadzieje, że w tym jakże 'krótkim' wpisie poznaliście co nie co moją osobę. Oczywiście opierając się na tych pytaniach nie jesteście w stanie ocenić jaka jestem, ale macie tą małą namiastkę.. :) Okej, to tyle z mojej strony. Dziękuję za dzielne dotrwanie do końca mojej wypowiedzi. Oddaje ten wpis w ręce Magdy która go właśnie opublikowała. Przepraszam za delikatny chaos w wypowiedziach. Jest on spowodowany pisaniem tego wpisu na 'szybciora'. ;) Kiedy go będziecie czytać ja już będę na wakacjach i będę odpoczywała od tej chorej blogosfery. 

Oczywiście nie mówię, że każdy blog to jedno wielkie 'gie' bo są blogi, na przykład jak Kraina Kobiecości który jest pisany z sensem! ;) To tyle z mojej strony, życzę Wam udanego dnia bądz wieczora ewentualnie nocy - w zależności kiedy go przeczytacie. 

Ja uciekam na kolacje narazie, najwyższy czas na wakacje! ;) 


FACEBOOK:https://www.facebook.com/panikierowniczkablog/?pnref=lhc 

Zobacz także inne wpisy z tej serii :)  

14 komentarzy:

  1. Świetny post ;) Fajne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wpis i świetny pomysł na promocję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten blog i chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis i bardzo przyjemnie się czytało! :) chętnie więcej takich przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam ,że często podkreślasz,że blogosfera jest chora?Czytając ten gościnny wpis i "cała prawda o blogosferze" zastanawiam się czy Twoim mottem przewodnim...wróć ,źle to określiłam ,starasz się być zauważona poprzez nietypowe teksty i zachowanie :)Bardzo "inna" forma dotarcia do ludzi i czytelników :)Jestem ciekawa czy każdy wyrazi swoje zdanie szczerze czy pójdzie za całością,jak flaga na wietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, nie wiedziałam o takiej akcji. Miło się czytało :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd jesteś dokładniej? 😊 Ja też lubelanka z okolic Lubartowa 😊 a Twoj blog bardzo przypadł mi do gustu jak tylko na niego trafiłam 😊 na pewno będę stałym gościem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. to całkiem blisko 😊 można kiedyś jakąś kawkę razem wypić 😊

      Usuń
  8. O wcześniej nie znałam bloga chętnie tam zaglądnę :) Świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post super!! Odpowiedzi są genialne i szczere :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger