#opróżniamykosmetyczki czyli ulubione kosmetyki do pielęgnacji ciała

Witam kochani :) Ostatnio jestem trochę w tyle z postami z serii Opróżniamy kosmetyczki :) Czas to nadrobić. Więc dziś pokaże wam kosmetyki, które goszczą w mojej kosmetyczce i służą do pielęgnacji mojego ciała.


Balsam Bielenda.
Na moim blogu była już o nim recenzja.>>KLIK<< Jest to produkt wydajny. Uwielbiam go nanosić na moje pięty. Świetnie się sprawuje w roli kremu do stóp :) nie będę się rozpisywać, gdyż zapraszam Was do postu 

Balsam Avon
Uwielbiam te produkty za zapach, który na skórze utrzymuje się dość długo. Zapewne każda z nas zna te produkty :) Gdy chodziłam do gimnazjum większość dziewcząt miała je w swojej kolekcji.

Antyperspirant Rexona
Produkty przeciw pocenie zmieniam bardzo często. Szukam takiego, który ładnie pachnie i będzie powstrzymywał pot. I zawsze po zużytym opakowaniu wracam do tego produktu. :) Mam taki sentyment do niego. Uważam, że bardzo dobrze się spisuje :)

Żel pod prysznic
O żelu pod prysznic z tej firmy pisałam już w oddzielnym poście.>>KLIK<<  Uważam, że bardzo dobrze się sprawują oraz pięknie pachną :) i do tego nie są drogie oraz mają bardzo poręczny aligator. Dzięki temu żel jest bardziej wydajny.


Do pielęgnacji ciała mam mało produktów. Nie wiem czemu, ale uważam, że zbyt duża ilość kosmetyków do pielęgnacji to starta pieniędzy. Lubię mieć kilka, ale sprawdzonych. Niestety, jak już otwieram nowe opakowanie, to lubię je skończyć do końca. Dopiero później szukam zamiennika lub kupuje drugie opakowanie. Tak jest z balsamem z Bielendy. Może też tak macie ?:)

Zobacz inne wpisy z tej serii:


Znacie moich ulubieńców? Buziaki ;*
 

14 komentarzy:

  1. Znam Rexonę i tą serię kosmetyków z Avonu, zwłaszcza ich mgiełki do ciała:) Świetne zapachy mają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten balsam w zapasach, mam nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnych kosmetyków używasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. balsam z Bielendy ciekawy, przyjrzę mu się dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Rexona, u mnie zawsze niezawodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę przyjrzeć się bliżej balsamowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nic poza Rexoną, po którą często sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam nic. Też wolę skończyć jeden kosmetyk i kupić następny, no chyba że trafi mi się jakiś bubel ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki :) Również tak mam. Wolę mieć mniej, ale zużyć do końca a nie wiele, z czego połowa później poszłaby do kosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twoich ulubieńców znam tylko żel pod prysznic i też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka Avon już dawno nie gościła w mojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten balsam od Avon, :) ale o tym żelu pod prysznic jeszcze nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam Twoich ulubieńców :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger