Wyzwanie dla blogerek-opróżniamy nasze kosmetyczki ;) #opróżniamykosmetyczki

Witam ;) Moje drogie koleżanki blogerki i koledzy blogerzy musicie koniecznie dołączyć do akcji ;) Już mówię o co chodzi ;) Wyzwanie rozpoczyna się 31 lipca i będzie trwać 6 tygodni ;) W każda niedzielę na stronie >>www.trustedcosmetics.pl<< w porannym artykule będzie zamieszczony tematyczny wpis. Następnie, my na swoich blogach mamy za zadanie opublikować post dotyczący danej kategorii, w której prezentujemy kosmetyki, które uważamy za godne polecenia. Co najważniejsze, nie ma określonej liczby produktów. To my decydujemy, co jest godne polecenia oraz co zamieścimy w swoim poście :) Pamiętajcie, że muszą to być produkty, które polecacie i lubicie :) Następnie pod danym artykułem opublikowanym na Trusted Cosmetics w ciągu całego kolejnego tygodnia, po jego publikacji, w komentarzu musicie zamieścić link do swojego posta ;) 

 

Plan wyzwania: Opróżniamy nasze kosmetyczki!

 zawartosc_kosmetyczki_wyzwanie_dla_blogerek


Co masz w swojej kosmetyczce? Zaprezentuj na zdjęciu swoją kosmetyczkę z jej zawartością. Ogólnie przedstaw, co znajduje się w Twojej kosmetyczce. Jakich produktów jest przewaga, takich do pielęgnacji czy do makijażu?

pielegnacja_twarzy_wyzwanie_dla_blogerek
Jakie są Twoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy? A może są takie, których na pewno nie polecasz?

 kosmetyki_do_makijazu_wyzwanie_dla_blogerek
Zaprezentuj Twoich makijażowych ulubieńców.

pielegnacja_ciala_wyzwanie_dla_blogerek
Wyśmienite kosmetyki do pielęgnacji ciała, które warto wypróbować. A może kosmetyczne buble, które źle wpływają na kondycję skóry?

ulubione_perfumy_wyzwanie_dla_blogerek
Czy masz swoje wyjątkowe perfumy numer 1, które zawsze wywołują w Tobie niesamowite odczucia?

pielegnacja_dloni_i_stop_wyzwanie_dla_blogerek
Znalazłaś już w tym gąszczu kosmetyków do pielęgnacji stóp i dłoni, takie, które szczerze polecasz znajomym?

podsumowanie_wyzwania_dla_blogerek
Podsumowanie wyzwania, z listą blogów biorących udział w akcji.


Zapraszam :)

37 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad wzięciem udziału w tej akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna inicjatywa :) Dzięki tej akcji mamy szansę się poznać :)

      Usuń
  2. Słyszałam już o tej akcji zastanawiam się nad wzięciem udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O akcji słyszałam oczywiście i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wezmę udział, bo wydaje mi się, że to naprawdę ciekawa i warta uwagi akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to niedługo się dowiem cóż skrywasz w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek będzie wiadomo co wy skrywacie u siebie ;)

      Usuń
  6. To jesteśmy w tym razem:) również biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Z chęcią wezmę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią przeczytam Twój wpis ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nigdy w takiej nie brałam udziału, więc warto ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jakie może? Musisz ;) Z chęcią zobaczę co skrywasz w kosmetyczce ;)

      Usuń
  11. Już zastanawiam się jakie napisać posty...:-) również zaobserwowałam :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jeden mam gotowy ;) Zobaczę jaką dziewczyny postawią poprzeczkę :)

      Usuń
  12. Ja z pewnością wezmę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna akcja, ale w sierpniu będę miała bardzo mało czasu, więc zaplanowałam sobie posty na zapas, bo na bieżącą nie będę mogła ich pisać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to fajna akcja :) Dzięki temu możemy się lepiej poznać :)

      Usuń
  14. Fajnie byłoby wziąć udział, ale nie wiem, czy starczy mi na to czasu. W sumie do 31 jest jeszcze trochę czasu :D Zastanowię się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne tematy, może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie, muszę przemyśleć temat, może również wezmę udział :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wezmę udział, będzie to też moja motywacja by częściej pisać posty na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się czy wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger