Piątek z blogerką Beauty: Makijaż na każdą kieszeń

Witam ;) Troszkę zaniedbałam ostatnio piątki z blogerkami ;) Czas to nadrobić ;) Dziś chcę przedstawić Wam Olę :) Autorkę bloga >> Makijaż na każdą kieszeń << ;) 
Zapraszam na posta przez nią przygotowanego ;)



Witajcie kochani. Mam na imię Ola i przychodzę do Was z bloga www.makijaz-na-kazda-kieszen.blogspot.com . Dzięki uprzejmości kochanej Madzi, mogę tu dziś dla Was gościć :) Długo zastanawiałam się, co mogę przygotować na tę specjalną okazję i pomyślałam, że pokażę Wam coś, co kocham najbardziej, czyli makijaże w szalonych kolorkach :) Tak że kto lubi czasem odrobinę zaszaleć, śmiało może brać kubek z kawą w dłoń i zasiadać do czytania i oglądania :))



Krok 1
Na początku na całą powiekę ruchomą nałożyłam bazę pod cienie, którą przygruntowałam matowym, cielistym cieniem. U mnie jest to konieczne, ponieważ mam tłustą i opadającą powiekę. Jeśli nie macie tego problemu, możecie ten etap pominąć :) Na tak przygotowaną powiekę nałożyłam białą kredkę i górne jej granice delikatnie roztarłam syntetycznym pędzelkiem.

Krok 2
Na 1/3 wewnętrznej części powieki nakładam żółty, neonowy cień. Delikatnie wyjeżdżam nim też na dolną powiekę.

Krok 3
Na środek powieki dokładam neonowy pomarańcz. Granice cieni dokładnie rozcieram.

Krok 4
W zewnętrzny kącik dokładam matową czerwień, rozcieram granicę z pomarańczą.

Krok 5
Dolną powiekę maluję tą samą co na górze białą kredką.

Krok 6
W zewnętrzny kącik górnej powieki nakładam czarny cień, ciągnę go też na 1/3 dolnej powieki. Dół uzupełniam pomarańczowym cieniem i całość rozcieram czerwienią. Wszystkie granice dokładnie zacieram.

Krok 7
Górną granicę cieni rozcieram fioletem. Delikatnie schodzę też na dolną powiekę. Fiolet z kolei rozblendowuje różem. Pod łuk brwiowy nakładam matowy, cielisty cień. 
Krok 8
Żelowym eyelinerem maluję jaskółkę. Linię wodną oka do połowy zaznaczam czernią. Dalej rozcieram kredką w kolorze ecru.

Krok 9
 
Tuszuje rzęsy, opcjonalnie doklejam sztuczne i makijaż oka gotowy :))



Użyte kosmetyki:Oczy:
baza pod cienie - Kobo
biała kredka - My Secret - Big Eye
Cienie:
cielisty - Oriflame - Desert Sand
neonowe (żółty, pomarańczowy + fiolet do roztarcia i róż) - paletka Sleek - Acid
czerwień - Miyo OMG Eyeshadows - no. 13 Chili
czerń - z paletki My Secret Dark Side
eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner
tusz do rzęs - Lovely Pump Up
sztuczne rzęsy - Ardell Demi Black
Twarz: podkład - Rimmel Stay Mattpuder - Idaliq - Sypki puder transparentny
bronzer - Kobo - Nubian Desert
rozświetlacz - Wibo - Diamond Illuminator róż - Lovely Oh Oh Blusher
szminka - Avon True Color Matt - Adoring Love





Jeśli spodobał Ci się mój makijaż, to zapraszam do polubienie mojego Fan Page na Facebooku -> https://www.facebook.com/makijaznakazdakieszenblog/
a także do zostania ze mną na dłużej i zaobserwowania mojego bloga -> https://www.makijaz-na-kazda-kieszen.blogspot.com


Koniecznie dajcie znać jak podoba Wam się makijaż :* 
Buziaczki ;*



21 komentarzy:

  1. Wow! No to Kochana zaszalałaś z makijażem!
    Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kolorowo, wiosennie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorowo!! Śliczny radosny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny makijaż, takie oczy wyglądają extra, tyle pozytywnej energii... Masz talent, ja jednak bym chyba nie ogarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, moja imienniczka! :) Makijaż ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wszystko razem ze sobą gra. ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne połączenia kolorystyczne.
    Efekt końcowy bardzo mi się podoba.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kolorowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pigmentacja!! :D Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wiosenny, wesoły makijaż ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. O bomba;) Chyba wypróbuje z tym makijazem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię u kogoś takie kolorowe makijaże, natomiast ja wyglądałabym źle w takich barwach :)


    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger