Przegląd paczki od Banggood ;)

Witam kochani ;) Dziś chcę pokazać Wam co przyszło do mnie z >>Banggood<< ;) Tak jak ostatnio każdy przedmiot przyszedł oddzielnie ;) Czyli przyszło do mnie 5 paczek ;) Zapraszam ;)


1. >> Lampka Led<<- jestem z niej bardzo zadowolona. Jest ona ładowana, czyli nie potrzeba mieć zawsze dostępu do prądu, żeby z niej korzystać. Jestem jak najbardziej na tak ;) Używam jej do wykonywania hybryd oraz podczas wykonywania makijażu ;)



2. >>Lampa Led do hybryd<< bez bicia przyznaję się, że jej nie używałam, gdyż muszę kupić wtyczkę do gniazdka. Wejście jest angielskie więc nie mogła skorzystać. Ale na pewno jak użyję ją dam znać ;) 


3. >> Złote naklejki na paznokcie<< Jestem ciekawa jak się spiszą podczas zdobień. Lubię złoto na pazurkach ;)Moim zdaniem są bardzo ładne i klasyczne. Będą pasować do większości manicure ;)

4. >> Podkładka pod dłoń<< Jestem z niej bardzo zadowolona. O wiele łatwiej maluje się pazurki. A na dodatek jest bardzo miękka ;)


5. >> Oval Makeup Brush<< Najlepsze pozostawiłam na koniec. Ten pędzelek jest super ;) Bardzo dobrze rozprowadza podkład oraz nie zostawia smug na buźce. Na dodatek świetnie się go myje, bez żadnych problemów można dbać o jego czystość ;) Jeżeli podróbka jest tak genialna to co mowa oryginał ;) Który muszę koniecznie spróbować ;)


























To już koniec przeglądu mojej paczuszki ;) Koniecznie dajcie znać czy współpracowaliście z >> BANGGOOD< oraz co mieliście możliwość od nich zamówić :) Powiedzcie co Wam przypadło najbardziej do gustu ;) Buziaczki ;)

42 komentarze:

  1. Ja czekam na swój pędzelek :)
    Ta lampka na stolik jest mega!
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tą szczoteczkę/pędzelek tak się napaliłam, że chyba dziś zamówię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też cały czas przyglądałam się lampce! :)) Na pewno zamówię sobie niedługo okrągłą szczotkę, skoro wszyscy tak je teraz zachwalają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ;) ja jestem mega ciekawa oryginału ;)

      Usuń
  4. Ja ostatnio mam szał na AliExpress i od jakiegoś czasu listonosz prawie codziennie jest z paczkami. :P Też zamówiłam tą podkładkę pod dłoń, ale jeszcze nie doszła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo praktyczna i o wiele lepiej wykonuje się manicure ;)

      Usuń
  5. Fajna przesyłka, te naklejki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego pędzla do podkładu. Muszę koniecznie sobie go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lampka jest cudna :) Muszę ją zamówić :) Najlejeczki są śliczne :) A o tej szczotce do podkładu tyle ostatnio słychać dobrego, że w końcu też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naklejki są cudowne *-* Kocham kolor złoty <3
    Dosyć często słyszę o tych pędzlach, muszę przyznać że wyglądają niesamowicie :)
    Pozdrawiam ;**

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampka jest świetna;) Ciekawy ten pędzelek, ale czy tylko ja o nim nie słyszałam?;p

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba akurat jestem z tych co by sie takiej współpracy nie podjęli, czasami, ale rzadko, zamawiam coś ze stron tego pokroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne naklejki na pazurki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Złote naklejki mam i baardzo je lubię, wyglądają pięknie na paznokciach :) A nad pędzelkiem sama się zastanawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te złote naklejki na paznokcie :) Pędzelek wygląda bardzo intrygująco! Sama chciałabym mieć takie cudeńko :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza lampka super ;) Mam te naklejki na paznokcie i dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją oval brush używam do brązera - rewelacyjnie się sprawdza. Niestety jej mycie dla mnie łatwe nie jest na szczęście kupiłam jajeczko do mycia i jest lepiej, ale nadal nie super ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myłam ostatnio i dość łatwo się go myje. Może ciężkich podkładów uzywasz, a one to do siebie mają, że bardzo ciężko je usunąć z pędzla :(

      Usuń
  16. Nie znam tej marki, a rzeczy super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą marką. zarówno lampa stojąca jak i lampa utwardzająca i inne gadżety super. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki, ale rzeczy warte uwagi. :))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. naklejki i pędzel bardzo mi się podobaja - super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna paczka :) zastanawiałam się nad takim mostkiem :D ale wole tradycyjna lampę jednak :) ostatnio coraz więcej czytam o tych pędzlach :) i w najbliższym czasie chyba trafi do mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie pochwal się jak tylko wypróbujesz naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji współpracować z nimi ale bardzo podobaj a mi się rzeczy, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam okazji, ale zdjęcia kuszące :) Buziaki pozdrawiaki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę o tej stonce :) Najbardziej z Twojego zamówienia podoba mi się lampka led (która też przydałaby mi się podczas robienia paznokcie hybrydowych) i owalny pędzel, bo już długo się czaję na pędzel tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sobie sprawić taki pędzelek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna ta lampa przydała by mi się taka :) naklejki wyglądają ciekawie a na pędzelko-szczotkę bo w sumie ciężko go określić jako sam pędzel od dawna mam chrapkę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie rzeczy mi się podobają. Nad tym pędzlem też się zastanawiałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, piękne te naklejki! Też lubię złoto na paznokciach :)
    Świetna przesyłka ;)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczoteczka też mnie kusi by ją kupić a po takim stwierdzeniu tylko się w tym utwierdziłąm

    OdpowiedzUsuń
  31. Lampka na stolik świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już ostanio polowałam na ta szczotke do makijażu!! http://mmhairismylife.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger