Piątek z blogerką beauty: Stylpasja ;)

Witam kochani ;) Dziś kolejny piątek więc pora poznać kolejną blogerkę :) Jest nią Magda autorka bloga >>Stylpasja<<. Madzia na swoim blogu pokazuje nam mnóstwo pomysłów na stylizacje :) Zapraszam na posta przez nią przygotowanego ;)



Hej! Mam na imię Magdalena, mam 26 lat i jestem jeszcze młodą mężatką.  Od ponad roku bloguję, na początku było to tylko miejsce by pokazywać  stylizacje, bo od zawsze lubiłam i nadal lubię pindżyć się przed lustrem. Jednak później wprowadziłam zakładkę URODA i pomału zaczęłam bardziej interesować się kolorówką czy pielęgnacją. Miało to duży wpływ na moje podejście do pomadek. Wcześniej używałam jedynie pomadki ochronnej czy masełek Nivea, ale dziś mam już w swojej szkatułce parę sztuk szminek o różnych kolorach, jedne lubię bardziej inne mniej ale są to moje pierwsze sztuki więc na pewno jeszcze mam czas by się zaopatrzyć  w inne, lepsze... Zapraszam Cię na prezentację tego co już zebrałam!

Moja kolekcja zawiera 8 sztuk szminek takich marek jak: Rimmel, Bell, Kobo, Freedom,  Golden Rose. Pomadki są testowane codziennie, na zakupach, lub w pracy gdzie idę na 8 godzin a po ok 4 mam przerwę na obiad , ewentualnie testuję je na spotkaniu towarzyskim lub podczas całowania się z mężem ;-)

Zaczynając od lewej: 
1. Rimmel Kate nr 22 - ciepły czerwień który lekko wpada w malinę na ustach, nawilża, długo się trzyma nawet podczas jedzenia pizzy.
2. Bell Classic nr 124 - nadaje ustom fajny ciepły kolor, uwielbiam ją, trwałość  do 8 godzin.
3. Kobo nr 115 nude - naturalny jasny kolor, nie wysusza. Trwałość  4-5 godzin. Często jej nie nakładam bo jednak jest zbyt jasna .
4. Freedom nr 111 - jasny, prawie wcale nie zauważalny na ustach. ale nie wysusza, nie zbiera się w grudki. Pomimo naturalności lubię ją.
5. Freedom nr 117 - naturalny, świetny kolor, wpadający w pomarańcz, trwała, uwielbiam! :-)


6. Bell Classic nr 13 - rewelacyjny ciepły róż, po jedzeniu kolor nadal zauważalny mogę stwierdzić że do 6-7 godzin wytrzyma, ale jak znika to bardzo nie równo. Trzeba ją dokładnie poprawić by zatuszować nie równy koloryt.
7. Golden Rose nr 06 - matowa ale nawilżająca i długotrwała, jest ze mną od niedawna więc jeszcze jej dobrze nie przetestowałam.
8. Bell Classic nr 118 - nadaje fajny świetlisty kolor, połysk, lubię ją nakładać do pracy , trwałość 8-9 godz. Uwielbiam!


Tak wyglada moja kolekcja, chętnie dowiem sie od Was o jakiś fajnych kolorach!!

Zapraszam na mojego bloga >>Stylpasja<<i dziękuję bardzo Kraina Kobiecości za gościnę :-) pozdrawiam!

Zapraszam Was kochane do grupy na fb, gdzie możecie się dzielić swoimi nowymi wpisami ;) Wspierajmy się ;) >> Piątki zapoznawcze- blogerki urodowe<< Grupa na FB

21 komentarzy:

  1. Ja niezmiennie jestem fanką Golden Rose :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię Rimmel Kate bardzo lubię i Golden Rose też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose również bardzo lubię, a Rimmel niestety nie miałam okazji używać :(

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post :) Będę obserwować z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem niezła kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporawa kolekcja. Niektóre odcienie bardzo mnie zaciekawiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki Golden Rose - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kolekcja, na pewno zajrzę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 3 pomadki :) 2 w odcieniu różowym i jedna o płomiennej czerwieni :) Twój zestaw jest jak dla mnie pokaźny :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bell nr 13 najbardziej mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rimmel, Kobo i GR to moi faworyci :) Freedom uważam za mało trwale niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno zajrzę ;) Golden Rose są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne odcienie szminek :) Ja jeszcze nie maluję ust.
    Używam jedynie balsamów, pomadek ochronnych :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --->

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger