Piątek z Blogerką Beauty: Seductive Eye ;)

Witam kochani ;) Dziś chciałam abyście poznali bardzo zdolną Monikę ;) Specjalnie dla Was przygotowała makijaż + film ;) Więc jest co oglądać ;) Na jej blogu oprócz makijażu możecie również znaleźć ciekawe stylizacje ;) 
Koniecznie dajcie znać jak podoba się Wam jej makijaż ;) 




Cześć Kochani ;)

Dziś przygotowałam dla Was makijaż ciepły, błyszczący, przywodzący na myśl wiosnę. W tym makijażu wykorzystałam technikę doublecreaseeye, czyli podwójnej kreski. Jest to bardzo dobry makijaż zwłaszcza dla osób, które posiadają tzw. smutną budowę oka. Poza tym uważam, że taki makijaż bardzo przyciąga oka, więc jeśli chcecie zabłysnąć na wyjściu ze znajomymi bądź jakiejś imprezie, na pewno zadziała.







A oto link do filmu ;) Koniecznie musicie zajrzeć ;)





Link do jej bloga >>Seductive Eye<<
Zapraszam na fb >> Seductive Eye<<
Oraz koniecznie zaglądajcie na jej kanał z makijażami >> Seductive Eye <<

Mam nadzieję, ze propozycja makijażu przypadła Wam do gustu ;) Buziaki ;) I zapraszam już za tydzień na post z cyklu " Piątki zapoznawcze"

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się konturowanie. :) Jaką pomadkę masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na bloga Moniki tam więcej szczegółów jest ;)

      Usuń
  2. piękny, wyrazisty makijaż :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny makijaż!
    Dziewczyna tworzy cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :D Na pewno będę obserwować na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest, przydał by mi się taki na imprezę :D
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, ale niestety fiolet nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny make up :))

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/2016/03/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fiolet w zewnętrznym kąciku jest przepiękny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, a na bloga wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym nie odważyła się na taki makijaż. Z chęcią zajrzę na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jaki makijaż :) Dziewczyna ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Moniki, piękny makijaż, bardzo seksowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger