Piątek z blogerką Beauty- Kobiecy żywioł

Witam kochani ;) Zaczynamy piątki zapoznawcze ;) Na pierwszy ogień idzie blog >> KOBIECY ŻYWIOŁ<< Zapraszam do zapoznania się z postem, który przygotowała dla Nas Patrycja oraz zaglądania na jej bloga oraz fb ;) 



Witajcie Kochane! Z pewnością zgodzicie się ze stwierdzeniem, że dłonie są wizytówką każdej kobiety. Dbamy o nie każdego dnia! Możemy je też upiększać dzięki zdobieniom zwykłymi lakierami jak i hybrydowymi, które wytrzymają dłużej w nienaruszonym stanie. Hybryda - Ostatnio cisząca się coraz większym zainteresowaniem  metoda, bardzo wygodna i dają mega zadowalające efekty . Mam dziś dla Was króciutki post, bardziej pokazowy z propozycją manicure hybrydą wykonaną przez moją siostrę. Zapraszam do oglądania <3





Zdobienie te świetnie nadaje się na każdą okazję. Z jednej strony jest subtelne i delikatne, z drugiej strony czerń nadaje "imprezowego" stylu. Dodatkowo naklejka z Audrey przyciąga uwagę każdej kobiety <3

Użyte kolory:
032 Bicuit
031 Black Diamond
001 Strong White
Indigo Efekt syrenki
Naklejki Audrey

Jak Wam się podobają takie pazurki?
Zapraszam Was do polubienia stronki siostry TU
Miłego weekendu Wam życzę :*



Zapraszam Was gorąco do zaglądania na bloga Patrycji  >> KLIK<<
Oraz FB jej bloga >KLIK<


Zapraszam Was już na przyszły tydzień :) Będziecie mieli okazję poznać kolejną fantastyczną, uroczą blogerkę ;) 
Buziaki kochani ;) 
PS. piszcie w komentarzach jak przypadła Wam do gustu propozycja manicure ;)

27 komentarzy:

  1. Piękne pazurki :) naklejka z Audrey bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga Patrycji, więc zdobienie jest już mi znane ;-) Zdobienie fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Patrycja postanowiła pokazać na moim blogu jeden ze swoich najlepszych postów ;)

      Usuń
  3. Ładne pazurki, fajny pomysł z wpisami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło <3
    Ciekawa jestem jak innym spodoba się taka propozycja hybrydy na pazurkach:)
    Zapraszam do komentowania :)
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pazurki sama chciałabym mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledzę bloga Patrycji, a zdobienie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się prezentuje ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne mani :) cudna ta naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uściski dla Patrycji i Ciebie :) Pazurrry boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki!!! :-) ja miałam raz hybrydy i pokochałam je tak, że niedługo idę na ponowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam sie w tych pazurkach *.* Piekne są!
    Pozdrawiam i obserwuje ;*
    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dwóch miesięcy zaczęłam robić hybrydy i bardzo polecam!
    Pazurki są rewelacyjne, jeszcze takich nie miałam.
    Mega talent ♥

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biscuit- mój ulubiony kolor! http://maginspires.blogspot.com serdecznie zapraszam i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne paznokcie, naklejka jest świetna :)
    Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paznokcie! *.*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję od dawna bloga Patrycji i widziałam to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger