Piątek z blogerką Beauty- Alicja Witza

Witam :) Dziś chcę Wam przedstawić młodą zdolną Alicję:) Śledzę ja od momentu kiedy założyła bloga :) Widziałam jak się rozwija :) Zrobiła ogromne postępy :) Ma talent w dłoniach, czaruje niesamowite makijaże. 
Dlatego i Was namawiam,abyście zaglądali na jej bloga :)
Z mojej strony to tyle, resztę przygotowała dla nas Alicja ;) Zapraszam ;*




Jakiś czas temu firma Too Faced szturmem pojawiła się w polskiej Sephorze. Miałam to szczęście, że udało mi się zostać jedną z ambasadorek marki, dzięki czemu w moje ręce trafiła wspomniana w tytule paleta Chocolate Bar (oraz kilka innych dobrodziejstw) :) Dziś przygotowałam dla Was dwa makijaże wykonane właśnie kosmetykami Too Faced - dzienny i wieczorowy.





Pierwszy makijaż to mój typ jeśli chodzi o codzienne podkreślenie oka, oczywiście jeśli tylko mam chwilę wolną i nie muszę się spieszyć. W ten sposób zazwyczaj chodzę do pracy. Kolory, które użyłam, znakomicie sprawdzą się zwłaszcza przy niebieskiej tęczówce oka. 

Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie. Pod łukiem brwiowym nałożyłam cień White Chocolate (1), następne załamanie powieki zaznaczyłam Milk Chocolate (2). Na powiekę ruchomą trafił cień Marzipan (3). Całość cieniowania w zewnętrznym kąciku pogłębiłam odcieniem Semi Sweet (4). Linię rzęs zaznaczyłam czarną kredką, którą od razu roztarłam cieniem Triple Fudge (5). Wewnętrzny kącik rozświetliłam kolorem Champagne Truffle (6). Na koniec zostało mi podkreślenie linii wodnej cielistą kredką, tuszowanie rzęs i gotowe! :) 






Makijaż wieczorowy to propozycja dla fanek smoky eyes. Kolory pięknie podbiją zielone tęczówki (w razie wątpliwości do brązowych pasuje w sumie wszystko, więc też śmiało można korzystać). 

Początek jest podobny jak w przypadku wersji dziennej. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie, a następnie przestrzeń pod łukiem brwiowym wyrównałam kolorem White Chocolate (1). Załamanie powieki podkreśliłam cieniem Milk Chocolate (2). Na całą przestrzeń powieki ruchomej zaaplikowałam Amaretto (3). Żeby uniknąć ostrych granic, dodatkowo roztarłam załamanie kolorem Semi Sweet (4). Na zewnętrzną część ruchomej powieki dodałam Cherry Cordial (5). Linię wodną dolną i górną, oraz linię rzęs zaznaczam czarną kredką, którą rozcieram cieniem Triple Fudge (6). Na dolnej powiece znajdują się kolory Cherry Cordial (5) i Hazelnut (7). Wewnętrzny kącik rozświetlam mieszanką odcieni White Chocolate i Champagne Truffle. Tuszuję rzęsy i po wszystkim! 




Dajcie koniecznie znać czy macie tę paletę. Ja szczerze mówiąc rzadko po nią sięgam i już tłumaczę dlaczego. Oczywiście nie ulega wątpliwości, że paleta prezentuje się przepięknie! Cienie pachną jak kakao, jeszcze lepiej! Mimo wszystko czegoś mi w niej brakuje. Mam wrażenie, że niektóre kolory bardzo ciężko zintensyfikować na oku tak, żebym była zadowolona. Już przy swatch'ach miałam mieszane uczucia. Niektóre kolory przepięknie przylegają do opuszka palca, ale mam straszny kłopot żeby kolor później pokazać na dłoni - robi się przezroczysty i mało intensywny. Tak samo odrobinę denerwuje mnie jasny matowy cień White Chocolate. W moim odczuciu pędzel jedynie ślizga się po jego powierzchni, a potem trudno wyrównać nim idealnie kolor powieki, kiedy ja sama mam je dość unaczynione i czerwone :) Niby wszystko jest w porządku, bo koniec końców wszystko wygląda całkiem nieźle (makijaż oka trzyma się bez problemu cały dzień), ale jednak czegoś mi w niej brakuje. Może za mocno się czepiam? Dajcie znać jak jest u Was! :)



Zapraszam Was na bloga Alicji >> Alicja Witza <<
Wpadajcie tez na jej FB >> FB Alicja Witza<<  oraz na Instagrama >> Instagram Alicja Witza<<


Kochani ostatnio założyłam grupę na fb: >> Piątki zapoznawcze- blogerki urodowe<<. Wpadajcie koniecznie i dzielcie się swoimi nowymi wpisami :) Grupa jest stworzona dla nas :)

 To na dziś koniec :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy makijaż Alicji się Wam podoba :) Zapraszam już za tydzień :)

19 komentarzy:

  1. Mega utalentowana dziewczyna!
    Piękny makijaż. A odnośnie paletki to dzięki za takie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba ten makijaż i paletka również, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta paletka jest zbyt ciepła, ale makijaz super

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka od dawna mnie kusi. Makijaż super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś już czasu śledzę Alicji bloga oraz stronke na fb ! Jest ona nie tylko świetna blogerka ale i ma dziewczyna talent! Alicja robi wspaniałe artystyczne makijaże, które zawsze podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż:)Paletka cudo. Widać, że dużo potrafisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż Alicji śliczny :) Jak wszystkie jej makijaże z resztą :) Śledzę jej blog od dawna i jestem zachwycona jej talentem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paletka! bardzo mi się podoba makijaż:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta paletka ;) Jest taka typowo w moich gustach :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post Clarins olejek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dziewczyna :) Naprawdę ma talent. I te oczy! Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się kolory cieni na paletce, a także makijaż ! Lubię takie kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ambasadorstwa Too Faced Alicji :) Paletka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny makijaż, podobają mi się mocno podkreślone oczy i delikatne stonowane usta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Chocolate Bar zauważyłam ten sam problem. Cienie są nie tyle słabo napigmentowane, co trudne do zintensyfikowania. Dają dość delikatny efekt i dlatego na co dzień jest moją paletą go to. Ale na wieczór wybieram zwykle bardziej nasycone cienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż:),a ta paletka to moje marzenie :)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger