Moje zamówienie z Born Pretty :)

Witam :) Jakiś czas temu nawiązałam kolejna współpracę z zagranicznym sklepem :) Dostałam bon do wykorzystania na 10$. Przesyłka do mnie szła 27 dni :) trochę długo, ale doszła :) Miałam do wyboru produkty z działu Nail. Kwota nie jest zbyt duża, dlatego szukałam produktów których nie mam oraz będą pożyteczne. Zobaczcie co wybrałam :)

Ps. pamiętajcie o kodzie rabatowym specjalnie dla Was :)


Jako pierwsze pokaże wam pędzelki do zdobień. Najbardziej nie podobało mi się opakowanie w jakim przyszło. Było rozerwane i brudne, od razu je wyrzuciłam. Nie ma sensu pokazywać takich rzeczy publicznie :) Same pędzelki zaś są wykonane bardzo dobrze oraz było na nich zabezpieczenie, aby nie wyginały się. Ogólnie jestem na tak :) Nic tylko szaleć na paznokciach :)




Kolejnym produktem w paczce były naklejki, dzięki którym można wykonać wzorek na paznokciach.
Niestety nie są wielokrotnego użytku :(


A na sam koniec chcę pokazać Wam produkt, który pomaga uratować manicure przed zalanymi skórkami:) Lakier ten zabezpiecza skórki. Gdy wyschnie możemy go bardzo łatwo usunąć :) 


Zamawiałyście coś już z tej strony ? :) Jeśli tak to jesteście zadowolone z tych produktów  ?:)

Poniżej podaje Wam linki, abyście mogli zobaczyć cenę oraz jak prezentują się na stronie produkty:
>>KLIK<<
>>KLIK<<
>>KLIK<< 

Buziaczki :*


A oto kod, dzięki któremu przysługuje Wam 10 % zniżki ;) Zapraszam :) >>KLIK<<



33 komentarze:

  1. Do mnie właśnie wczoraj dotarła paczka z kilkoma małymi cudeńkami do makijażu. Zobaczymy co da się z nich wycisnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytny ten lakier zabezpieczający :) Nigdy wcześniej czegos takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo :) Widziałam kilka filmików na Instagramie z nim w roli głównej :)

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, ja kiedyś w ramach współpracy z tym sklepem zamówiłam sobie paletkę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie zamawiałm z BPS, ale od dawna mam ochotę kupić taki produkt na skórki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś takie pędzle, świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naklejki wyglądają świetnie :) Czekam na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się zestaw pędzelków, do tej pory dorobiłam się tylko sondy i czuję mały niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu widzę że cały czas się rozwijasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu widzę że cały czas się rozwijasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nigdy nic nie zamawiałam z tej strony, ale produkty wydają sie interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się na coś od nich skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te naklejki na paznokcie wydają się świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelki wyglądają na bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamawiałam tylko płytki i też czekałam około 3 tygodni na zamówienie, ale warto :) bardzo mnie zaciekawił ten produkt do ochrony skórek, sprawdza się? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję tych pędzelków :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że te naklejki nie są wielokrotnego użytku

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzelki wydają się być fajne :) Mam nadzieję, że się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. naklejki do zdobień paznokci fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak się sprawdzą pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się zestaw pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te pędzelki wyglądają na prawdę ciekawie :D

    W wolnej chwili zajrzyj na mojego bloga: http://www.moniquerehmus.pl . Pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy się sprawdzą ;) Ja zamówiłam kilka pędzelków i czekam aż dotrą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sprawa z tym lakierem na skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale muszę pomyśleć o takich pędzelkach, bo mam zamiar zabrać się za robienie paznokci :) A do zabezpieczenia skórek używam kleju introligatorskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy wybrałaś, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny lakier do zabezpieczenia skóry w okolicy paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki lakier chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze kupić sobie te lakier :D Na pewno mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger