Niekompletne zamówienie z Dresslink.com

Witam :) Na samym początku chcę Wam gorąco podziękować za liczne komentarze :) Jesteście super. 
A teraz do rzeczy :) Ostatnio pani z Dresslink.com napisała do mnie, czy bym nie chciała zamówić sobie kilku produktów z ich strony. Dresslink to Chiński sklep internetowy. Miałam na to 25$ ( z kosztami przesyłki). Aż żal było nie skorzystać :) Cieszyłam się, że ktoś mnie zauważył i mam możliwość wypróbować czegoś nowego. Miesiąc temu dodałam post z tym co zamówiłam :) Niestety na tym, na czym najbardziej mi zależało nie było w paczce. Zwyczajnie ktoś zapomniał włożyć. A mianowicie zestawu 8 pędzli do makijażu.  Zawiodłam się i to strasznie. Bo wiadomo pędzle dla dziewczyny, która interesuje się makijażem są dość ważne, a szczególnie jak czyta o nich pozytywne opinie. Więc nie ukrywam, że zawiodłam się. Bez nich paczka jest dla mnie bezwartościowa. To one stanowiły główne zamówienie. 
Dlatego do zamówień ze stron azjatyckich podchodzę z dystansem. 
Zamówiłam produkty 29 listopada. Wysłano je 6 grudnia,a dotarły do mnie 23 grudnia :). 

Napisałam do Pani, która reprezentuję tą firmę :) I czekam na odpowiedź :) Jeżeli odpiszą to na pewno dam Wam znać, czy coś udało mi się wskórać :) A jeżeli przyjdą pędzle, na pewno pojawi się ich recenzja :) 

A teraz pokażę Wam co znalazło się w paczce :)

Kosmetyczka [KLIK]






Szablony do paznokci [KLIK]



Pędzle- jak dla mnie są świetne :) Miękkie i dobrze się nimi maluje :) Jestem na tak :)[KLIK]


Lampki choinkowe[KLIK]


A tu podam Wam link do zestawu pędzli, który nie doszedł do mnie :( [KLIK].  Jestem chyba pierwszą blogerką, która nie otrzymała całego swojego zamówienia :(
Jak Wam podoba się moje zamówienie ? :) Dajcie znać w komentarzach :)

34 komentarze:

  1. nigdy nic nie zamawiałam z tego typu stron :D zawsze kojarzą mi się z takimi "2 razy użyć i wyrzucić"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle są na prawdę dobre. Myłam je już i nadal są miękkie.

      Usuń
  2. Ja bym sobie coś zamówiła z tej strony albo z ali, ale po pierwszy chyba nie potrafię, a po drugie trochę się boję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak samo :D Ale chyba bardziej nie potrafię niż się boję ;P

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc też się boję:) nie wiem jak zapłacić za zamowienie. Muszę poczytać jak to się robi ;)

      Usuń
  3. Mi też proponowali współpracę ale póki co mam mieszane uczucia co do tego sklepu więc czekam na kolejne wpisy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam to dziewczyny polecają z tej strony pędzle 😊 a co do ubrań są różne opinie

      Usuń
    2. Lecz spróbować zawsze warto; )może coś ciekawego wpadnie w ręce

      Usuń
  4. fajna sprawa, tylko sama nie wiem czy bym podjęła się współpracy do mnie wypisują z jakiejś strony z blogami bez przerwy ,ale ingnoruje to póki co

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej ciekawi mnie asortyment tych stronek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama zamawiam, ale z innych sklepów i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zamówienie, szkoda tylko że tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda właśnie. ; ( Ale nadzieję mam jeszcze,może odpiszą i będę wiedziała czemu tak wyszło

      Usuń
  9. Kosmetyczka bardzo mi się spodobała. Taki kuferek to i mi by się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zamówienie, myślę że doślą jeszcze tamte pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również napisała do mnie pani i zamówiłam właśnie komplet 8 chińskich puchaczy (tych samych co Ty). Zobaczymy jak będzie u mnie z kompletnością zamówienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać czy dotarły do Ciebie i czy jesteś z nich zadowolona ;)

      Usuń
  13. ja pierdykam... słabo że się nie dostało tego co się zamówiło...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy wybrałaś, ja dwa razy miałam od nich paczuszkę i wszystko było jak trzeba w składzie paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam takie własnie oto szczęście :)

      Usuń
  15. Od dłuższego czasu kuszą mnie te pędzle :) Widzę, że masz lakiery hybrydowe od Semilaca, mogłabyś coś więcej na ten temat napisać ? Mam zamiar kupić, jednak nie jestem jakoś w 100% przekonana. Zapraszam do mnie: http://edyta-stefanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy Semilac jak dla mnie są świetne. Wytrzymują długo na paznokciach i mają świetne odcienie :)

      Usuń
  16. Ja te same pędzle zamówiłam na wish.com i czekam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę kiepsko że nie dostałaś tych pędzli...Ja je mam z aliexpress i są fajne, tylko trzonki w 2 pędzlach przyszły odklejone ;/ Dobrze że po moim klejeniu, klej nadal trzyma, bo byłam trochę zła że od nowości są odklejone ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych pędzlach czytałam dużo dobrego. Dlatego tak zależało mi mi nich

      Usuń
  18. Dresslink również chciało ze mną współpracować, ale odmówiłam, bo nie wyobrażam sobie polecać czegoś (tylko dlatego że mam to za darmo!!) co zostało zrobione przez ludzi w okropnych warunkach za marne grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość rzeczy, które mamy są wykonane za marne grosze. Nawet renomowane firmy produkują tam rzeczy

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger