Calvin Klein Eternity NOW Lovers :)

Początek testowania uważam za rozpoczęty :) 
Dziś przyszła paczka do mnie od Calvin Klein. Ostatnio ta firma ogłosiła nabór 1000 testerów ich nowej serii perfum. Zgłosiłam się i zostałam zakwalifikowana do testów :) Dziś pokażę Wam tylko zdjęcia, a w najbliższym czasie pojawi się recenzja perfum :) 

W skład zestawu który dostałam wchodzą: 

  • 3 fiolki po 1,2 ml perfum damskich 
  • 3 fiolki po 1,2 ml perfum męskich
  • białe wytrawne wino z Włoch



Jestem pod wrażeniem tego co firmy kosmetyczne wymyślają, aby zachęcić klientów do zakupu ich produktów.  Podobają mi się takie akcje, w których nie dość, ze można przetestować nowe kosmetyki, to świetnie się bawić :) Podobnie jak w akcji Rimmel tak i w tej są do wykonania 3 zadania :) 








13 komentarzy:

  1. Właśnie dostałam telefon od mamy, że przyszła jakaś paczka z próbkami i szampanem :) nie mogłam uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, Calvin Klein ma fajne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przegapiłam tą akcję :) Ale gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam, też mam! :) ale to wino...no mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, jestem strasznie ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i zazdroszcze :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ! :) Uwielbiam perfumy Calvina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger