Nivea Care- moje pierwsze wrażenia.

Ten krem otrzymałam do testowania od Nivea po zarejestrowaniu się na stronie wizaż.pl oraz wypełnieniu ankiety. Testuję go od ponad tygodnia i dziś mogę podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami.




Cena: 8.99 zł.
Dostępność: Drogerie kosmetyczne
Pojemność: 50 ml



Plusy:
  • nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze
  • bardzo szybko się wchłania
  • ładnie pachnie- zapach charakterystyczny dla produktów Nivea
  • ładne, estetyczne opakowanie
  • bardzo dobry produkt dla osób ze suchą skórą
  • pozostawia skórę odżywioną
  • cena- jak za dobrze nawilżający krem nie jest wygórowana


Minusy:
  • zbyt silne nawilżenie- jestem posiadaczką cery tłustej ze skłonnością do  trądziku. Niestety krem za bardzo nawilża i wyskakują mi drobne wypryski. Ale za to idealnie sprawdzi się podczas opalania. Będę go używać, aby nie promienie słoneczne nie wysuszyły mojej buzi i aby skóra z noska nie schodziła. 


Moja opinia 7/10. Nie będę w stanie go stosować codziennie. Żałuję, ponieważ ładnie pachnie, nie pozostawia lepkiej warstwy. Mogę polecić go dziewczynom z skóra suchą. Uwierzcie mi super nawilża. Co jest również jego minusem. Posiadaczki cery tłustej nie będą zadowolone :(


A wasz jaki jest ulubiony krem ? :)

13 komentarzy:

  1. Nie mam swojego ulubionego kremu na dzień. :) A co do Nivea - nie wiem czemu, ale uważam, że ta firma bardzo się popsuła. Czyżby sława dała o sobie znać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że Nivea kiedyś a teraz to różnica. Chociaż ich produkty i tak są uważane za jedne z najlepszych.

      Usuń
  2. miałam chęć na niego :) może akurat u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą skórę to jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Ja jestem z niego bardzo zadolowona ;) Miałam delikatną kaszkę koło brwi i dzięki temu kremikowi się jej pozbyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomógł ci :) Jak to mówią nie wszystko dla każdego :)

      Usuń
  4. Bardzo go lubię ;) Dla mojej suchej cery jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  5. hmm niestosowałam akyrat tego kremu ale lece zajrzeć na ta stronke wizaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Ja bardzo polubiłam ten kremik. Sprawuje się u mnie świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu, ale kiedyś używałam kremu na dzień Aqua Effect i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Nivea! Nigdy mnie nie zawodzi gdy potrzebuję porządnej pielęgnacji! Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kremik, chociaż wciąż szukam "ideału" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz każdy komentarz :)
Do każdego komentującego zaglądam :)
Jeśli podoba ci się blog zapraszam do obserwacji :) Daj znać koniecznie w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :*
Dziękuję i pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Kraina Kobiecości , Blogger